Mijn brik inruilen of niet?

Mack

MF veteraan
17 mrt 2003
8.321
2
Den Bosch
Het schijnt dat ik voor mijn motor nog een dikke 2500 euro kan krijgen als ik hem particulier verkoop of bij een dealer inruil. Hij is nog in zeer goede staat en bovendien vrijwel nergens meer te krijgen of te zien.

Als ik eenmaal afgestudeerd ben en een vaste baan heb wil ik heel graag een nieuwe gixxer kopen. Probleem is alleen dat ik helemaal knetter ben van mijn huidige motor en het eigenlijk zonde vind om hem weg te doen. Maar jah.. het is wel 2500 euro..

Wat zouden jullie doen?
 
Laatst bewerkt:
Hoe brikker hoe beter! Post je wel in het goeie gedeelte? Altijd houden, als je em nog 40 jaar vast houdt issie een fortuin waard.
 
Niet verkopen. Krijg je wellicht spijt van. Als je plaats hebt voor twee motoren en 2500 Euro kunt missen, dan zou ik 'm niet weg doen. Maar de keuze blijft bij jezelf natuurlijk. Ik wou eigenlijk dat ik mijn eerste motor wel had bewaard, maar ja, je moet er wel plaats voor hebben natuurlijk.
 
da dacht ik ook van mijn CBX 750 F2 ; onweerstaanbaar netjes nog, orgineel en nog geen 30000 op de tellert, maar wel moeite met verkopen....Als je er 2500 voor kunt krijgen, weg ermee....
 
Hoi,

Verkopen die hap !! Maatje van me kreeg voor die van hem bij inruil op een GSX-F 1100 (die voor 6.000,= in de showroom stond) slechts 1.100,= terug. En dat was een hele mooie (zijn GSX-R dus, ook uit 85)!!
Vijfentwintighonderd Euro is een smak geld, leuke basis om straks iets anders moois voor te kopen. Maar ik denk dat je trouble genoeg hebt om hem voor dat geld kwijt te raken.

Succes,
John
 
Je hoort het: verkopen die handel!
Ten eerste is een '85-er geen klassieker natuurlijk, ten tweede is €2500,- veel geld en ten derde: koop maar mooi wat anders ;)
 
Ik zou hem verkopen. Doorslag is toch die 2500.. Tenzij je twee bikey's kan onderhouden ???
 
Houwen... die 2500 gaat ook op!

Ik zou m'n Erdee inruilen voor een goldwing, heb ik 'm toch maar gehouwen, nooit spijt van gehad!
 
Lachen, de reacties zijn behoorlijk verdeeld.

Even een antwoord op alle vragen:

- ik heb de ruimte om mijn "brikkie" te stallen;
- 2500 is wat ik er voor krijg. Dit is gegarandeerd door een dealer, die hem ook van me wil kopen;
- een foto heb ik helaas niet digitaal beschikbaar. Het enige wat ik jullie kan bieden is mijn avatar;
- ik denk niet dat ik genoeg geld kan reserveren om hem als tweede motor helemaal te onderhouden (d.w.z. incl. verzekering, groot onderhoud etc.). Zeker niet omdat ik binnenkort ook een koekblik wil kopen.... |( ai that hurts.
 
Houwuh en streetfighter van bouwuh })
rare meneer :X

Op dinsdag 30 december 2003 01:19 schreef Mack het volgende:
Lachen, de reacties zijn behoorlijk verdeeld.

Even een antwoord op alle vragen:

- ik heb de ruimte om mijn "brikkie" te stallen;
- 2500 is wat ik er voor krijg. Dit is gegarandeerd door een dealer, die hem ook van me wil kopen;
- een foto heb ik helaas niet digitaal beschikbaar. Het enige wat ik jullie kan bieden is mijn avatar;
- ik denk niet dat ik genoeg geld kan reserveren om hem als tweede motor helemaal te onderhouden (d.w.z. incl. verzekering, groot onderhoud etc.). Zeker niet omdat ik binnenkort ook een koekblik wil kopen.... |( ai that hurts.
ff kijken, verzekeren hoeft niet all-risk en alleen WA kost geen fluit, Je rijdt er minder op als ie als 2e motor staat, dus groot onderhoud zal ook wel meevallen. Je vreet niet zoveel banden meer als toen je alleen die fiets had. En wegdoen kan altijd nog, ik heb mijn eerste fietsie ook nog en nog nooit spijt van gehad. Verkopen kan altijd nog
 
idd verkopen kan altijd nog

Ik wou laatst m`n cb500 wegdoen ivm ruimte gebrek maar na twee weken proef ritjes en biedingen toch maar niet gedaan(lag niet aan de proef riten hoor ;) )
ik kan het toch maar niet lijen als een ander er mee vandoor gaat

Gek genoeg die 500 is m`n eerste fiets en anderen die ik daarna in de loop der jaren gehad heb nog nooit geen moeite mee gehad

Dus ruimte gebrek opgelost en iedereen blijft er nu met z`n tengels vanaf })
 
Terug
Bovenaan Onderaan