Mijn PVM velgen ruilen tegen jouw standaard velgen cbr1000rr

anton86

Die hard MF'er
3 feb 2006
428
0
Westwoud
Ik verkoop mijn motor en wil de velgen eigenlijk los kwijt. Dit omdat de PVM velgen gewoon erg duur zijn en het weinig meerwaarde geeft aan m'n motor. Daarnaast gaat de verkoop van de motor gewoon voor geen ene meter :+

Ik wil dus graag jouw originele velgen + bijbetaling voor mijn PVM's. Velgen komen zonder banden, schijven en tandwiel.
Uiteraad zijn ze schadevrij, wel wat gebruikerssporen.

SL700253.jpg


Doe eens een bod, ik weet niet goed wat ik moet vragen.

Groeten Anton
 
Passen niet bij Buuk :)




van wat zijn de velgen gemaakt ?
hoe oud zijn ze ?

en hoeveel bijbetaling dacht je aan ?
 
Laatst bewerkt:
Ik weet eigenlijk niet precies wat voor materiaal het is :P
Prijs heb ik ook nog niet over nagedacht. Stuur me even een pm of mailtje, dan gaan we wel ff kijken. Ik krijg overigens aardig wat reacties
 
Ik weet eigenlijk niet precies wat voor materiaal het is :P
Prijs heb ik ook nog niet over nagedacht. Stuur me even een pm of mailtje, dan gaan we wel ff kijken. Ik krijg overigens aardig wat reacties
als het het pvm's zijn staat op één van de "spaken" AL of MG dan weet je welk materiaal het is.
 
hier ook interessen.
heb wel een sc50 2003, de orginelen velgen zijn prima uitwisselbaar maar hebben ronde spaken ipv vierkant.
 
Ik heb even gekeken maar kan geen AL of MG vinden op de velgen... Het zijn wel echte PVM's. Dat staat er dan wel weer op :P
Vreemd want ik heb zelf 9Y spaaks magnesium wielen gehad en daar stond naast dat kleine PVM logo gewoon MG.
In ieder geval zijn het super mooie wielen en ideaal ook met die vaste wielbussen.
 
Vreemd want ik heb zelf 9Y spaaks magnesium wielen gehad en daar stond naast dat kleine PVM logo gewoon MG.
In ieder geval zijn het super mooie wielen en ideaal ook met die vaste wielbussen.
klopt en bij mij staat er op 1 van die spaken forged alu

dus moet er wel op staan, daarnaast weet je het ook als je ze in je handen hebt want dat verschil voel je goed :) ;)
 
Ja ik zie het er echt niet op staan. Zie wel die PVM logos in de velgen.

Ik heb nog steeds geen bod gehad mensen! Onderhandelen kan altijd
 
Ook weer zo :P. Misschien een andere manier om het uit te zoeken? Wat moet ie ongeveer wegen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan