Mijn ZXR400 De wederopbouw!!! we're going senna!!!

Ik zou niet te veel moeite erin steken, straks ga je weer op je bakkes ?


Ja misschien valt ie morgen wel van een flat... B|

Leuk project Kris! Ik vind het dapper dat je die ZXR nog gaan oplappen, maar ik denk dat wanneer je geen gekke dingen tegen komt het nog best te doen moet zijn. Je wil AL je lagers vervangen? Dus ook je hele blok open halen? Kan... maar dan ben je wel iets langer bezig dan aan maand en vergeet niet dat je nog een aardige duit aan pakkingen kwijt bent.
Daarbij zou ik niet voor dat gaas gaan denk ik, zoals meerderen al zeiden wordt het met name omdat het rood is wel een beetje sjonnie. Gewoon zilvergrijs laten zou denk ik weer niet staan, dus waarom niet gewoon zonder gaas? Just a thought...

Persoonlijk zou ik ook heel erg oppassen met dat rood, alhoewel je met met die velgen van de F4 wel op een idee gebracht hebt :) Enneh, koop voor 55 euro een universele undertray (bodemplaat) bij Racing Bikes, staat erg netjes.
 
Ik zie wel hoe het word, ik heb er wel vertrouwen in dat hij er gaaf uit gaat zien. Dat hij niet erg subtiel wordt is ook niet de bedoeling. Kawa''s zijn niet subtiel! Natuurlijk moet het ook geen sjonnie gedoe worden. maar als ik alles in elkaar heb en ik ben er niet tevreden over, dan heb je met een half dagje spuiten die details aangepast :)
 
even de foto's nog van mijn nieuwe dynamodeksel voor & na

full
 
Zoals ik al zij, de kleur is in het echt minder erg dan op de foto. het lijkt hier wel fluoriseerend, maar het is gewoon een hele velle kleur rood. ze hadden helaas geen andere tinten in hittebestendige verf. ik ga gewoon kijken hoe het staat, mocht het uiteindenlijk TE zijn, dan spuit ik hem weer zwart!
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je misschien ook wel had kunnen volstaan met gewone lak. Zo super warm wordt het ook weer niet, het zijn geen uitlaatbochten of zo. Maar beter het zekere voor het onzekere nemen :)

Ik ben alleen wel benieuwd hoe de kleur in het echt is dan, want ik vind dit helaas toch echt niet mooi, maar smaken verschillen!
 
Bookmark 8-)

Veel succes en ik zal het zeker bijhouden! Stiekem een beetje jaloers op zo'n projectje. Natuurlijk kost het veel geld, en is het kut dat je 'm hebt neergelegd, maar moet toch mooi zijn om je motor zo op te kunnen knappen, geheel naar eigen stijl en smaak :9
 
zucht... aan we nou allemaal zeiken over mijn spelling? Als jij daar gelukkiger van wordt, ga vooral je gang, maar niet in dit topic ajb!
 
Neem aan dat ze het erg druk hebben met de hele dag mensen verbeteren...

Vind het kick dat rood! Zou wel oppassen en niet teveel rood maken. Gewoon wat accentjes :P
 
morgan ga ik trouwens mijn kemklauwen reviceeren (kost verdomme wel even bijna 100 euro aan ringetjes. gelukkig had ik die al een tijdje geleden gekocht.

Gaat een kutlus worden morgen :)
 
100 euro aan ringetjes :| Niet serieus hoop ik want dan had je beter naar een andere winkel kunnen gaan ... of heeft kawa onmogelijke maten?
 
100 euro aan ringetjes :| Niet serieus hoop ik want dan had je beter naar een andere winkel kunnen gaan ... of heeft kawa onmogelijke maten?

ik heb ze bij motorport almere besteld. zijn wel orgnele kawa ringetjes dus ze zullen daarom wel zo duur zijn.

8 keeringen voorkant ala 5,- ps
8 stofringen voorkan ala 5,- ps
2 keeringen achterkant ala 5,- ps
2 stofringen achterkant ala 5,- ps

tel maar op ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan