We hebben het hier al even over gehad in het circuitdagen-topic, maar ik gooi het toch even centraal in de groep om te kijken of er nog meer gegadigden zijn. We zijn nu met 3 man, 4 man, maar als we dat aantal tot 10 op kunnen krikken zit er voor iedereen een substantiële besparingsmogelijkheid in (20-33%). Dit is dus om elkaar de winter door te helpen, want het circuitrijden is al duur genoeg (geworden). Komen we niet tot 10 dan blijven het de reguliere prijzen, maar kunnen we uiteraard besparen op de verzendkosten. Ik wil echter niet te lang wachten, want er zit ook een productie-/levertijd op en we willen allemaal de voorjaarstraining in maart al met de MonkeyGripp kunnen rijden.
Het is dus een tank extender (opzetstuk vastgeplakt op je benzinetank) dat veel meer houvast biedt dan je tank zelf (zelfs in vergelijking met de welbekende Stomp Gripp).
Voorbeeld van de uitvoeringen voor de S1000RR 2020+
De extender wordt op de tank geplakt en kan naar zeggen zonder schade aan lak weer worden verwijderd. Alles natuurlijk op eigen risico. I am just the messenger.
De ervaringen spreken voor zich (Rider Testimonials) al moge natuurlijk duidelijk zijn dat iemand die zijn product wil verkopen wat mooie testimonials plaatst op zijn eigen website, al zegt hij de negatieve ook te zullen plaatsen. Op Motor-Forum willen snelle mannen als @Fast Forward dit zelf gaan ervaren, maar ook de minder snelle mannen (waaronder ikzelf) vinden het een poging waard. Uiteraard kun je ook wachten of wij er ook sneller mee zijn, maar dan betaal je een stuk meer en is het seizoen wellicht alweer op de helft.
De idee is dat het met de MonkeyGripp veel eenvoudiger wordt om naast de motor te gaan hangen omdat je veel meer ondersteuning krijgt. De MonkeyGripp zelf biedt al veel meer grip dan een reguliere benzinetank, maar dit kan nog aangevuld worden door het gebruik van een extra zachte coating (+$30), al is deze laatste minder slijtvast (is de verwachting, het gaat voorlopig nog goed, maar de slijtvastheid van de harde coating wordt gegarandeerd). Dat er normaal een niet-goed-geld-terug-garantie op zit is natuurlijk leuk als je zelf ook in de Verenigde Staten woont, maar vanuit Nederland heb je er weinig aan. Het blijft dus een gok en op eigen risico, maar het scheelt financieel wel aanzienlijk en zo'n garantie kan vertrouwen geven.
besparingsmogelijkheid
De dollar staat op het moment van schrijven wat lager dan de euro (0,91), maar er komen uiteraard ook verzendkosten bij. Voor 1 stuk is dat $ 65, maar dit neemt (per stuk) af bij verzending van meerdere in één keer. Als je er zelf één zou bestellen dan kom je op circa EUR 375 uit (vb S1000RR 'reguliere' uitvoering, incl verzending en invoerrechten en btw), maar door deze gezamenlijk in te kopen, zouden we per MonkeyGripp 100 tot 150 euro korting kunnen realiseren.
Je kunt van mij ook gewoon een btw-bon krijgen, dus mocht je dat nog kunnen aftrekken dan zal je besparing nog groter kunnen zijn. Dit alles even in (goed) overleg.
Indien je mee wilt doen, zullen we gezamenlijk dus circa EUR 250 inleggen (tenzij je een duurdere of goedkopere hebt uitgezocht natuurlijk) en volgt er aan het einde een mooie eindafrekening waarbij iedereen terugkrijgt cq moet bijbetalen naargelang de uiteindelijke kosten na import. Dit is dus geen commerciële actie, maar een plan om zo'n mooi product als van Nick Kaplan (ik zag het al veel voorbij komen op FaceBook en mede-MF-er @RuudBr heeft hele goede ervaringen) zo goedkoop mogelijk bij deze groep circuitrijders te krijgen. Mijn persoonlijk belang is dus niet groter dan de te realiseren korting (voor eenieder). Let er dus op dat je individuele prijs nog wat hoger/lager kan zijn dan in bovenstaand voorbeeld afhankelijk van je type motor (hij produceert ze voor de meest gangbare sportmotoren) en individuele keuzes (bv. de coating).
Vragen kunnen voor iedereen interessant zijn, dus gooi ze in de groep en ik doe mijn best om ze snel te beantwoorden, maar privébericht mag uiteraard ook.
Het is dus een tank extender (opzetstuk vastgeplakt op je benzinetank) dat veel meer houvast biedt dan je tank zelf (zelfs in vergelijking met de welbekende Stomp Gripp).
Voorbeeld van de uitvoeringen voor de S1000RR 2020+
De extender wordt op de tank geplakt en kan naar zeggen zonder schade aan lak weer worden verwijderd. Alles natuurlijk op eigen risico. I am just the messenger.
De ervaringen spreken voor zich (Rider Testimonials) al moge natuurlijk duidelijk zijn dat iemand die zijn product wil verkopen wat mooie testimonials plaatst op zijn eigen website, al zegt hij de negatieve ook te zullen plaatsen. Op Motor-Forum willen snelle mannen als @Fast Forward dit zelf gaan ervaren, maar ook de minder snelle mannen (waaronder ikzelf) vinden het een poging waard. Uiteraard kun je ook wachten of wij er ook sneller mee zijn, maar dan betaal je een stuk meer en is het seizoen wellicht alweer op de helft.
De idee is dat het met de MonkeyGripp veel eenvoudiger wordt om naast de motor te gaan hangen omdat je veel meer ondersteuning krijgt. De MonkeyGripp zelf biedt al veel meer grip dan een reguliere benzinetank, maar dit kan nog aangevuld worden door het gebruik van een extra zachte coating (+$30), al is deze laatste minder slijtvast (is de verwachting, het gaat voorlopig nog goed, maar de slijtvastheid van de harde coating wordt gegarandeerd). Dat er normaal een niet-goed-geld-terug-garantie op zit is natuurlijk leuk als je zelf ook in de Verenigde Staten woont, maar vanuit Nederland heb je er weinig aan. Het blijft dus een gok en op eigen risico, maar het scheelt financieel wel aanzienlijk en zo'n garantie kan vertrouwen geven.
besparingsmogelijkheid
De dollar staat op het moment van schrijven wat lager dan de euro (0,91), maar er komen uiteraard ook verzendkosten bij. Voor 1 stuk is dat $ 65, maar dit neemt (per stuk) af bij verzending van meerdere in één keer. Als je er zelf één zou bestellen dan kom je op circa EUR 375 uit (vb S1000RR 'reguliere' uitvoering, incl verzending en invoerrechten en btw), maar door deze gezamenlijk in te kopen, zouden we per MonkeyGripp 100 tot 150 euro korting kunnen realiseren.
Je kunt van mij ook gewoon een btw-bon krijgen, dus mocht je dat nog kunnen aftrekken dan zal je besparing nog groter kunnen zijn. Dit alles even in (goed) overleg.
Indien je mee wilt doen, zullen we gezamenlijk dus circa EUR 250 inleggen (tenzij je een duurdere of goedkopere hebt uitgezocht natuurlijk) en volgt er aan het einde een mooie eindafrekening waarbij iedereen terugkrijgt cq moet bijbetalen naargelang de uiteindelijke kosten na import. Dit is dus geen commerciële actie, maar een plan om zo'n mooi product als van Nick Kaplan (ik zag het al veel voorbij komen op FaceBook en mede-MF-er @RuudBr heeft hele goede ervaringen) zo goedkoop mogelijk bij deze groep circuitrijders te krijgen. Mijn persoonlijk belang is dus niet groter dan de te realiseren korting (voor eenieder). Let er dus op dat je individuele prijs nog wat hoger/lager kan zijn dan in bovenstaand voorbeeld afhankelijk van je type motor (hij produceert ze voor de meest gangbare sportmotoren) en individuele keuzes (bv. de coating).
Vragen kunnen voor iedereen interessant zijn, dus gooi ze in de groep en ik doe mijn best om ze snel te beantwoorden, maar privébericht mag uiteraard ook.
Laatst bewerkt: