Monster Energy Grand Prix České republiky

Wie gaat Brno op zijn naam schrijven !!!

  • Lorenzo

    Stemmen: 7 15,9%
  • Dovi

    Stemmen: 2 4,5%
  • Marquez

    Stemmen: 16 36,4%
  • Vale

    Stemmen: 14 31,8%
  • Cal Crutch

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dani

    Stemmen: 2 4,5%
  • Petruci

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zarco

    Stemmen: 2 4,5%
  • Vinales

    Stemmen: 1 2,3%
  • Ianone

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    44

gerrit1957

Heerlijk wonen in Spanje.
7 jan 2010
23.225
3.535
Hondón de las Nieves (España)
Jaja het duurt nog even maar voor je het weet is het zover , hele dag offertes maken en wou eens wat anders dus dacht joh laat ik alvast Brno gaan maken .
Ben er zelf een paar keer geweest , het is een beetje armoedige boel daar maar alles wel lekker goedkoop zeker als je de 3 dagen gaat eet je en drink je voor een habbekrats dus dat maakt het wel weer interessant .

Weet niet of het nog zo is want het is voor mij alweer 4 jaar geleden , 60 cent voor een halve liter bier en 3 euro voor een schnitzel .....en lekkerrrrrr.

Laten we eerst eens beginnen met de uitzendingen ,....jullie weten het ,... hang me er niet aan op want Eurosport neemt ons nog weleens in de maling !!!!
full

full

full




Eventuele tip voor kaartverkoop ,... www.sporttravel.nl

full


full


Reis info ;

Ik kan niet bij een ieder in z'n knip kijken maar dit is niet duur voor wat je er voor krijgt (koopt)

full

full


Uitslag Motogp 2017.

full


Ben benieuwd wat onze Bad Bo #64 ons gaat laten zien , ik hoop dat ze nu eens vanaf de vrijdag een keer er goed bij zitten en dan progressie maken in het hele weekend en eens wat verder naar voren staan op de grid

Gooo Boooo !!!!!!!!!!!!

full


En als laatste :

Allemaal een super spannend race weekend toegewenst !!!!!! *O* *O* *O* *O* *O
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig Gerrit! :t En ik ga voor Bo in de punten. De rest is allemaal van ondergeschikt belang :Y
 
Laatst bewerkt:
Lekker uitgebreide OP Gerrit :t

Met al die info zou ik er bijna naar toe gaan...


Oh ja, Vale gestemd. })
 
Waarom Poncheral de mond snoeren Tet... heb niet het idee dat hij iets onredelijks gezegd heeft? Heb je een link?

Volgens jou is alles een complot van Dorna. Maar feit is gewoon dat Bo punten moet gaan halen. Alleen al omdat hij er een aantal keer aan heeft geroken.
 
Mooi gedaan weer Gerrit ! T is dat we maandag op Assen mogen rijden anders was eht de overweging waard ;)

Rossi gestemd, het is de hoogste tijd

Maar hoop vooral op een "herhaling "van Assen
 
Ik heb weer eens op "de gevallen held" Dovi gestemt :)
Na wat mindere races ,lijkt het wel dat men vergeten is dat ie vorig jaar runner up was :P
Dus ik zeg : GOOOOOO Dovi *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Hey Robin als je zondag terug vliegt ben je toch op tijd voor Assen 😜

In theorie is het allemaal haalbaar maar of het in de praktijk ook werkt vraag ik me af ;)
Heb geen zin om hem bij exit pitstraat al plat te gooien maandag :P

Volgend jaar Mugello op de planning staan en denk dat ik BRNO er ook maar bij op zet, ideale vakantie lijkt me :)
 
Ik zit nu in Karlovy Vary. Denk er over om nog ff tickets te halen en lekker naar de GP te gaan. Iemand anders van MF in de buurt?
 
Vale heeft al meer dan een seizoen geen race meer gewonnen. En toch stemt de meerderheid nog steeds op hem. Rasoptimisten of een beetje gek? :)
 
Vale heeft al meer dan een seizoen geen race meer gewonnen. En toch stemt de meerderheid nog steeds op hem. Rasoptimisten of een beetje gek? :)

Het is niet vanzelfsprekend dat hij de winst pakt, maar het is ook weer niet zo dat hij het hele seizoen ergens achter in het veld is te vinden en helemaal geen kans maakt, een beetje fan houdt gewoon hoop :]
 
Maakt me niet uit wie wint. Zolang er naar geknokt wordt. Heb wel op MM gestemd. Hopelijk puntjes voor BB hoop het eerlijk gezegd wel maar denk het niet..millimeter verschillen in de Moto2 werken niet echt in zijn voordeel
 
Ik zeg Pedrosa op het podium. :)

Mochten Brno en Oostenrijk volgend jaar weer direct op elkaar volgen zonder weekend ertussen, dan ga ik toch eens serieus overwegen om mijn zomervakantie hier op aan te passen. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan