Mooi kontje gezocht!

fotsi_nijts

Die hard MF'er
13 nov 2008
457
0
Hallo,

Ik heb een weekje geleden een suzuki GS550 uit '78 gekocht, deze is nu helemaal kaal en ik heb grootse plannen voor dit fietsje...
Nou zag ik al eerder een site van "Roland Sands" hier staan heel wat rare/mooie/extreme motoren op en daar vond ik een heel mooi achterste, iets wat ik wel zou willen, ik ben nu al een tijdje bezig geweest met kleine modelletjes maken om zo te besluiten of ik het kontje zelf wil maken, maar van dat idee ben ik afgestapt, en nu ben ik dus hard op zoek naar een kontje, en mijn vraag was of jullie weten of er kontjes te koop zijn die hierop lijken... ik geloof namelijk dat dit een 'one of a kind' is... maar er is vast wel iets wat erop lijkt, hier de link

/snelleeddy.punt.nl

Ik weet niet of ik dit in de juiste rebriek heb geplaatst :') , maar de GS wordt een streetfighter

:W
 
Zal zeker one a kind zijn als die kunstenaar dat gemaakt heeft.Geweldig spul wat die kerel maakt. :Y
Is door deze Friese boer ook te maken in alu. ;)
 
mooier kon ik niet vinden *O*

full
 
hmmm, uit aluminium, klinkt wel verleidelijk:D maar dat zal mij wel de enige centen kosten?

Ik hoor het wel!
 
die griet is inmiddels al 35, zo oud is die foto



een AF1 futurakontje niks? (of iig met t roostertje enzo? )


hmm, wat ik kan vinden onder futura AF1 vind ik qua zitje niet zo, maar wat je zegt met roostertjes erin klinkt wel mooi :)

:]
 
Geen idee wat je precies zoek maar ik heb dit kontje voor een R6 liggen. PB/mail me even bij interesse. Heeft lichte glijschade zonder scheuren of barsten. Hoef er niet veel voor te hebben.

50_1.JPG


(foto niet van mijne)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan