Mooie Shark S900 fost lumi mt. XL met ingebouwd zonnevizier

Status
Niet open voor verdere reacties.

born

MF veteraan
11 aug 2004
1.009
8
Amsterdam
Mooie Shark S900 helm(is 2 jaar oud) Dit is de uitvoering met de "glow in the dark" streepjes(verwacht hier niet teveel van je ziet het bijna niet). Veilige helm( 4 sterren bij de SHARP test) met een mooi design en ingebouwd zonnevizier. Helm zelf in zeer goede staat echter heeft alleen wat krasjes op het vizier. Deze belemmeren het zicht niet en zijn ook niet storend. Ik verkoop de helm omdat ik veel ben afgevallen en deze daarom te groot is geworden. Hij bevalt zelfs zo goed dat ik vandaag exact dezelfde helm maar dan een maat kleiner heb gekocht.

Vraagprijs is 100 euro maar een redelijk bod is ook welkom. Passen in Amsterdam maar kan natuurlijk ook verzonden worden
full
 
Schoppie en vraagprijs naar 90 euro.

By the way afgelopen weekend is het binnenwerk gewassen en heb ik de buitenkant goed schoongemaakt. Ziet er weer als nieuw uit.
 
Goede helm hoor! Bedenk dat je 5 jaar fabrieksgarantie hebt dus als je hem van TS overneemt en je krijgt de bon er bij heb je nog 3 jaar garantie...
 
Goede helm hoor! Bedenk dat je 5 jaar fabrieksgarantie hebt dus als je hem van TS overneemt en je krijgt de bon er bij heb je nog 3 jaar garantie...

Klopt!! Net even de bon opgezocht, aankoopdatum 10-05-2010 is dus nog geeneens 2 jaar oud. Ook zit het registratiepasje erbij die ook nodig is voor de 5 jaar garantie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan