Mooie zwart Vetter Windjammer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Horse Power Junkie

MF veteraan
2 okt 2005
3.112
9
Harskamp
met koplamp, sleutel van het kastje ook aanwezig. Beugel voor een CB750/900.
voor slechts 100 euro. Ruitje helder en heel
full
 
Als die ook een dubbel wiegframe heeft denk ik 't wel. Hij heeft gezeten op een cb750c (met breed stuur).

En anders kom je zondag toch even passen voor de MM ? Ik woon in Harskamp en dat is niet zo ver vanaf Veenendaal.
 
Als die ook een dubbel wiegframe heeft denk ik 't wel. Hij heeft gezeten op een cb750c (met breed stuur).

En anders kom je zondag toch even passen voor de MM ? Ik woon in Harskamp en dat is niet zo ver vanaf Veenendaal.
|(

Sorry dat ik niets meer heb laten weten -O-
Maar mijn XJ is ondertussen verkocht.

Excuus :Y
 
Misschien een hele domme vraag hoor, maarre.. zie ik het nou goed en zit er bagageruimte in die kuip? Of is dat puur zodat je bij de verlichting kan komen? :?
 
Misschien een hele domme vraag hoor, maarre.. zie ik het nou goed en zit er bagageruimte in die kuip? Of is dat puur zodat je bij de verlichting kan komen? :?
Nee, dat zie je goed, er zit bagageruimte in die kuip ! Aan twee kanten, één kant kan zelfs nog op slot ook!
 
met koplamp, sleutel van het kastje ook aanwezig. Beugel voor een CB750/900.
voor slechts 100 euro. Ruitje helder en heel
(Afbeelding)
de vetter windjammer... *D

Toen ik een jaar of 7-8 was vond ik dit een schitterende kuip. Ik moest dus echter nog wat jaartjes wachten voordat ik aan mijn rijbewijs mocht denken, en toen was mijn smaak (en het aanbod) wat veranderd.

Vind het toch leuk om deze kuip nog eens voorbij te zien komen, want daar zijn de motorkriebels mee ontstaan. *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan