Moto AcXtion 2004 - circuit Zolder

breezer013

MF veteraan
2 okt 2002
1.353
104
Tilburg
Vorige jaar ben ik naar Moto Acxtion op circuit Zolder geweest en dat is zeer goed bevallen (behalve het weer). Volgens mij wordt dit evenement dit jaar weer georganiseerd op 12 en 13 juni 2004.

Weet iemand hier meer van af? Wie gaat er nog meer?

Zal informatie die ik tegenkom erbij plaatsen.


Er zijn al diverse plaatsen, waarvan motorrijders samen vertrekken:

Moto Acxtion [vanuit breda]

Vanuit Limburg naar MotoAcXtion 2004!
 
Laatst bewerkt:
Vorig jaar helaas moeten missen maar dit jaar ga ik er heen om een burnout te houden :P
 
Ik ben er zeker weer te vinden, dat van vorig jaar was wel jammer dat het begon te regenen. Gelukkig klaarde het toen nog wel lekker op! 8-)
Ik ga dit jaar op een zaterdag en jullie?
 
Als het mee zit, waarschijnlijk allebei de dagen, tuurlijk weer wat foto's schieten
 
Zit er wel aan te denken om te gaan op de zaterdag, weet alleen nog niet of ik met de motor of met de auto ga.
Weet iemand hoe het zit daar met auto-parkeren?
 
Voor iedereen die er nog nooit geweest is kan ik maar een ding zeggen; GAAN })
Is echt de moeite om te gaan kijken! Alleen is er dit jaar op maar een dag vrij rijden, voor de rest alleen nog maar meer acXtion !!!!!
Ik ben er zeker weer bij!
 
O ja, gsx-star, ik ben toen 2 dagen gegaan. 1e dag bij kanaal geparkeerd, maar het regende zo hard dat we zijn omgedraaid. Achteraf bleek AC Farias toch te hebben gestunt |( . 2e dag geparkeerd op weiland in de buurt van de ingang. Parkeren van auto's is iig geen probleem...
 
Ik ga, kaartje al gekocht en wil ook blijven pitten daar. Weet niet of ik nog meer volk mee krijg dus zal dit in de gaten houden zodat ik niet alleen hoef rond te lopen/zuipen/ouwehoeren daar.
 
Auto kon ik vorig jaar (met het slechte weer) zonder problemen kwijt op een grasveld daar in de buurt. Vanaf Heerlen ben je op Zolder in een klein uurtje volgens mij.

Weet iemand toevallig het programma????
 
Zo, die hebben ook een flinke prijsstijging!
Kaartjes zijn 2x zo duur, onder het motto dat je dan direct een 2 dagen kaart hebt :s
Maargoed, ben wel van plan om te gaan, naar Wing kijken :9~ (de co-rider van Craig Jones )
 
Kaartjes waren vorig jaar 10 euro.

Programma:
------------------
Na het schitterend evenement van vorig jaar (42 000 toeschouwers) hebben de organisatoren geprobeerd het programma van Moto AcXtion 2004 nog aantrekkelijker te maken.
Moto AcXtion staat bol van adembenemend stuntwerk en ijzingwekkende demo's en attracties.
Moto AcXtion 2004 is een internationaal stunt- en showevent waar de toeschouwers worden getrakteerd op een ruim aanbod van shows, demo’s en attracties.

Zo zijn er in de paddock doorlopend demonstraties trial, supermotard en steilewandrijden. Wie houdt van show en glitter kan de mooiste streetfighters van de Benelux komen bewonderen op de Bike Design Streetfightershow. Particulieren kunnen in het “Streetfightercafé” hun eigen streetfighter of caféracer tentoonstellen. Bovendien komen zij nog in aanmerking voor een serieuze geldprijs. De organisatie verdeelt zomaar eventjes € 5 000 prijzengeld onder de aanwezige bezitters van streetfighters.

Eén van de hoogtepunten van Moto AcXtion is ongetwijfeld de Burn-out Competition. Twee ploegen
(1 uit België en 1 uit Nederland) zullen proberen om het eerst hun achterband aan flarden te draaien.

In de Freestyle Arena zal “MAD” Mike Jones, king of Freestyle, en Jimmy Verburgh, één van Europa’s beste Freestylers, het beste van zichzelf geven. “Superman Seat Grab", "CanCan", "No Hander" zijn op het eerste zicht onmogelijke sprongen die door deze jongens met een sprekend gemak worden gebracht ... niet te missen!!!

De paddock van Circuit Zolder zal bovendien omgebouwd worden tot een heuse motorbeurs.

In de paddock staat de AcXtion Arena centraal. In deze ovaal worden de wervelende shows van A.C. Farias (wereldkampioen stuntrijden 2001), J.P. “007” Goy (James Bond-stuntman), Craig Jones (Europees kampioen 2002) en Little Laugh Dantes (Braziliaans wonderkind) de topattracties van Moto AcXtion. Zij brengen een show die inhoudelijk verschilt maar die alle toeschouwers zullen vastkluisteren aan de zitjes van de tribune.

Op de piste kunnen de sportieve motorrijders zich ondertussen uitleven op de schitterende piste van Circuit Zolder. Verdeeld in groepen kunnen iedere dag 240 rijders het beste van zichzelf geven op de baan. Let wel … reservatie hiervoor is verplicht (www.motorsportschool.be).

Ook voor de allerkleinsten is er een heus kinderparadijs: clowns, schminksters, Dino kinderquads, springkastelen, ... Het is er allemaal op Moto AcXtion.

Algemene inkom is vastgesteld op € 15. Kinderen tot 16 jaar en opa's en oma's boven de 65 jaar kunnen gratis binnen op Moto AcXtion. ALLE attracties zijn bovendien GRATIS!

Moto AcXtion wordt zaterdag op gang geschoten om 9 uur en zal in een rotvaart doorlopen tot 18 uur. Op zondag starten we om 10 uur en is het spektakel afgelopen om 18.30 uur.
 
Is geen aprilia-dag! Aprilia doet dit daar als onderdeel van het Acxtion-weekend !!
Ik heb ook de brief gekregen namelijk, zit ook nog een bbq bij.
 
Geloof dat een kaartje 15 euro kost. Je kunt dan beide dagen naar binnen. Bij aantal motordealers zijn al kaarten te koop tegen een lager bedrag, namelijk 12,50 euro.

Woon zelf in Breda, dus wordt aansluiten bij de groep van Breda. Of Limburg, want mijn vriendin woont in het suuuden. *D
 
We willen op zondag met ons cluppie gaan.
We vertrekken waarschijnlijk vanaf het Bastion Hotel Tilburg.
Tijd moeten we nog afspreken.
 
Bij een aantal motordealers in NL. In ieder geval bij van der Heijden in Den Bosch. Verder ??

Verschilt maar 2,50 euro. Vorig jaar kon je bij de ingang van Zolder snel genoeg je kaartje halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan