Moto Guzzi Najaarsmeeting 10 oktober 2015

BadSlipper

Hebben we haast of zo?
Donateur
8 feb 2012
1.915
246
West Betuwe
Het lijkt warempel wel een traditie te worden, een halfjaarlijkse MF Moto Guzzi meeting *O*
Op zaterdag 10 oktober is het weer zover: we ontmoeten elkaar rond 11:00 bij Strand Horst (ging Bellini's om 11:00 open?)

Na een drankje en wat sterke verhalen gaan we vast een ritje maken :] met onderweg een gezellige lunch bij Pannekoekenrestaurant het Elfje, Raadhuisplein 46 in Barneveld :9~ . Meestal lukt het om ook weer bijtijds af te sluiten.





De volgende Guzzisten hebben het al in de agenda staan:

BadSlipper
jpreesink
Juro
Dolf Maas
Jos 16
Gertepiet
GuzDuc
Rikdenbroek
en waarschijnlijk nog wel meer (ben het overzicht kwijt over twee fora en 4 topics).


De Route: voor de geïnteresseerde hier een link naar de routebestanden: Voorpret! 8-)

SendYourFiles.com

Het lunchadres (zie boven) moet je zelf in de route invoegen.
 
Laatst bewerkt:
Staan er al wat meer in de agenda? Bij de MGCN loopt het ook storm: 1 reactie! Velen zijn 10/10 natuurlijk al in winterslaap....zzzzzz
 
Net de Breva naar Lamers gebracht voor de 70000 beurt. Volgende week zaterdag weer ophalen. In ieder geval nieuwe banden en remblokken voor. Dus klaar voor 10 oktober. Winterstop? Ik zeg klaar voor het nieuwe seizoen!😋
 
#Badslipper: ik gebruik zakelijk "send your files" en kan de route via een downloadlink aanbieden.

Stuur maar een .gpx op, die kan op elk apparaat worden geladen.
 
Heel goed! Ik ben (denk ik) met Jos nu nog aan het werk, zodra het wat is krijg je de route.
 
Ja, we zullen je wel missen, Daanster. Maar de route voor de voorjaarsrit is al klaar. Dan ben je er weer bij!
 
Dit is vervelend. Ik heb het zo juist ook geprobeerd, maar het gpx bestand krijg ik er tenminste netjes in.

Ik kan het je altijd nog apart mailen, als je het probleem niet op kan lossen.
 
Bij mij staat de route al in de TT rider 5. Itn file zonder probleem via Tyre in de TT gezet. Met dank aan de wizzkids.
 
Ik heb de route laten "rijden" op de kaart van Tyre en er zitten enkele punten in waar je terug gestuurd wordt of op en neer. Misschien wat grof geplaatste routepunten denk ik. Betreft de ITN route voor TomTom. Ik weet niet of de GPX-route daar ook "last" van heeft. Ik moet zeggen dat ik een dummie ben op het gebied van routes maken op de kompjoetert.

Edit: in Garderen routepunt van de Dorpsstraat naar de Bakkerstraat verzet en in Leusden op de Plesmanweg een routepunt verzet en 1 verwijderd en het volgende routepunt op de Hessenweg ook verzet.

Nu loopt de route volgens Tyre en mijn TT zonder op en neer te rijden.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn wat opmerkingen over de route. Ik ga er van uit dat iedereen die de route heeft gedownload even zelf het 1 en ander corrigeert.
 
Hier en daar een beetje aanpassen is geen probleem, net zoals we al rijdende wegafsluitingen tegen kunnen komen. De ene groep baggert er gewoon doorheen en de andere zoekt er een weg omheen. Uiteindelijk treffen we elkaar toch weer ergens op de route. We gaan niet van de wereld af :+ . Vorige keer liep het ook vrij soepel dus ik voorzie geen problemen. :]
Ik kijk er alweer naar uit.
 
Ik heb nog een suggestie voor de lunch: we komen niet ver langs het Pannekoekenrestaurant "Het Uilenbos" in Lunteren, Engweg 61. Dat is ongeveer halverwege. Het is ook wel in de route op te nemen.

En?
 
O wee! Het Uilenbos is van de zomer gesloten wegens een rechtszaak! Beslaglegging krijgt een speciale inhoud. Gelukkig is er het Elfje in Barneveld, komen we ook zo'n beetje langs. Raadhuisplein 46.
 
Terug
Bovenaan Onderaan