Moto Guzzi Najaarsmeeting 2016

BadSlipper

Hebben we haast of zo?
Donateur
8 feb 2012
1.915
246
West Betuwe
Moto Guzzi najaarsmeeting voorlopig het volgende plan:

Op 8 oktober ontmoeten we elkaar rond 11:00 bij Bellini's, Strand Horst (Palmbosweg 20A Harderwijk).

Na de koffie toeren naar The Gallery in Brummen. Als er genoeg mensen meedoen (meer dan 6), is daar waarschijnlijk een lunch te regelen. Lekker rondkijken, alleen of in groepjes. Iedereen weer naar huis op de tijd die het beste uitkomt.

Tot nu toe aangemeld:

BadSlipper
Dolf Maas
Unificatio
dracht
Gerstepiet
+ wat ongeregeld volk eromheen.



De creatieven worden uitgedaagd een leuke route te verzinnen: maar niet te lang, anders zijn we te laat voor de eventuele lunch.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal eens kijken wat de TomTom voor een route geeft met de "kronkelroute".
Is niet erg creatief, maar wel snel 😊
 
Laatst bewerkt:
We moeten maar eens een datum prikken: Brian1990, wanneer schikt het jou? Of iemand anders een suggestie?
 
Ik kan alle dagen nog.
Dus als we een dag hebben dan zet ik die vast.

Zeker als we langs the Gallery gaan *D

Me agenda vult nogal snel, dus vandaar dat ik het zei. :+
 
Laatst bewerkt:
Ik neem nog een paar niet Guzzi-rijders mee. Maandag moet ik doorgeven of we een luncharrangement willen. Dus als er nog meer belangstellenden zijn, graag even melden!

Ik heb eens nag gegaan, maar met "vermijdt snelwegen" heb je al een leuke route. Ongeveer een uur, da's mooi.
 
Laatst bewerkt:
Had ik ook al gezien op mijn TomTom. Op sommige routes is er in Nederland niet zo veel verschil tussen kronkelende route en vermijd snelwegen. Dus niet te ingewikkeld doen.
 
Laatst bewerkt:
|( ik moet toch afhaken. :(

Ik heb een verjaardag waar ik niet onderuit kan.... Sorry heren ;(
 
Zeker jammer. Ik was voor een lunch arrangement uitgegaan van 10 mensen. Daarvoor wordt de groep nu te klein. Dat is helemaal niet erg, want we hebben tot nu toe altijd wel een gezellige uitspanning gevonden.

We zullen je missen, Brian!
 
Hoi

Deze keer ben ik er niet bij,en dat vind ik best jammer.
Zaterdag as, zijn mijn vrouw en ik,op vakantie,vandaar.

Op de volgende meeting ben ik er wel bij,en maak dan een mooie route,compleet met eventueel wat zandpaadjes,NEE geen sloot meer doorrijden![al was dat toch wel leuk]

Veel plezier aanstaande zaterdag!
 
Prettige vakantie, Maarten en ik zullen "chapter zuid" vertegenwoordigen met 2 brullende Breva's.
 
Het was weer gezellig. Zoals meestal hebben we bij het haventje heerlijk in de zon koffie kunnen drinken. Dolf heeft zich ontwikkeld tot een van de beste voorrijders. En de TomTom kronkelroute leverde ons een fantastische rit op!

Leuke dag!
 
Een bezoek aan The Gallery in Brummen was een goeie suggestie van Badslipper. De route Strand Horst-Brummen was puur het werk van TomTom. Veel mooier weer konden we in oktober niet verwachten. Erg vriendelijke en beleefde mensen die bij The Gallery werken. Aangezien we er niet als potentiële klanten uitzagen met die prijzen van de aangeboden auto's.
Leuk dat je overal gewoon kunt rondlopen en kijken tussen die peperdure bolides en enkele motoren. Staat mooi spul tussen.

Toen ik weer buiten kwam, zag ik toch wel de 2 topstukken staan van de dag, maar helaas voor de meneer Aaldering, niet te koop, ondanks dat hij nog even vriendelijk zwaaide toen we wegreden....

full


:] :+
 
Laatst bewerkt:
Het haalt het aanzicht van The Gallery naar een hoger niveau.....
We stonden aan de achterzijde. Voor aan de straat staan alleen maar tweedehandse auto's...
 
Terug
Bovenaan Onderaan