Moto Guzzi voorjaarsmeeting 30 mei 2015

BadSlipper

Hebben we haast of zo?
Donateur
8 feb 2012
1.915
246
West Betuwe
:] Op 30 mei 2015 is er een meting voor Guzzirijders! Het plan is als volgt:

We ontmoeten elkaar vanaf 10:30 bij "Bellini's", Strand Horst. Een mooie centrale plek met parkeerruimte. We kunnen (als het weer meezit op het terras) met een lekker drankje en elkaar kennis maken tot een uur of 12:00. Dan rijden we de eerste helft van de route en strijken ergens onderweg neer voor de lunch om 13:00. Na de lunch het tweede deel, zodat we precies met theetijd weer bij Strand Horst zijn. Iedereen kan op tijd naar huis. Al met al genoeg gelegenheid om allerlei leuke verhalen uit te wisselen.

Het is een zeer plooibaar programma, we kunnen veel aanpassen aan het weer.

Wie kunnen we in ieder geval verwachten:

BadSlipper - Norge, de enige rode in Nederland (dacht hij)
jpreesink - Stelvio, prachtige spaakwielen
jos16 - Griso, pas weer helemaal geüpdatet
Dolf Maas - Breva, piekfijn gepoetst
Unificatio - Breva, die heb ik nog niet gezien. Nieuwsgierig.
Gertepiet - V7, gloednieuw!
Daanster - V65 Florida, intussen een klassieker
En nog veel meer! (ik heb het de laatste dagen niet meer bijgehouden, sorry! :$

Als iemand een leuke suggestie heeft voor een route: altijd welkom, mits niet te lang (150 km is mooi)

Als je je aanmeldt (dat is niet nodig) in het Moto Guzzi Norge topic kom je in de OP! De komende weken worden hier de verdere details geplaatst.
 
Laatst bewerkt:
full


Even voor de sfeer een plaatje van de eerste meeting. Je moet de plassen regenwater wegdenken. Ik ben niet zo handig met Photoshop... _O-
Gewoon de hele dag regen en toch iedereen goeie zin. Mooi toch! :Y

full
 
Ook kenbaar gemaakt op de site van de MGCN bij Treffens & Meetings en op Facebook, Moto Guzzi Gruppo Olanda! Guzzista, komt allen!
 
Ik ben benieuwd! De ultieme wens is natuurlijk dat er van elk model er tenminste 1 is!
 
Vanmorgen rond 8.45 uur op de A2 bij Den Bosch t.h.v. afslag Hedel kwam er een RODE Norge voorbij in de file. Met het nieuwe type topkoffer ook in het rood. Dus er rijden er meer in Nederland, hoewel ze tamelijk exclusief zijn. Ik zat met de vrachtwagen op de rechter rijstrook en de Norge tussen de tweede en de derde, dus kon ik helaas niet flyeren.....
 
Dichterbij waar dan? :)

Is niet na te gaan bij de rdw hoeveel van welke kleur uit welk bouwjaar rondrijden? Of valt dat onder één of andere 'privacy-wet'? Lijkt me wel interessant hoe uniek onze motoren werkelijk zijn.... :D

Ik ga werken....eerst maar eens lekker :]
 
Vanmorgen rond 8.45 uur op de A2 bij Den Bosch t.h.v. afslag Hedel kwam er een RODE Norge voorbij in de file. Met het nieuwe type topkoffer ook in het rood. Dus er rijden er meer in Nederland, hoewel ze tamelijk exclusief zijn. Ik zat met de vrachtwagen op de rechter rijstrook en de Norge tussen de tweede en de derde, dus kon ik helaas niet flyeren.....

:( Niet blij mee. (ik was het niet…)

Dit soort berichten vergeet ik direct :+ *D

Is er nog iemand die een route suggestie heeft?
 
Laatst bewerkt:
Ik zag onlangs nog wel een rode Norge (te koop?) staan bij Axel's Bikeshop in Heerhugowaard en die (?) heb ik een paar jaar geleden een paar keer in NH gespot. Zat niet echt gang in dus rijder was waarschijnlijk een 70-pusser. Wie? Misschien komt er 1 naar Strand Horst 30/05.....
 
Ik wil je graag helpen, maar ik ben bang dat we niet bij elkaar in de buurt wonen...

Ik heb inmiddels de route als TomTom route bewerkt. Nu nog ongeveer 165 km. Ik wil het best beschikbaar stellen voor de belangstellenden, maar ik weet niet goed hoe dat via het forum kan. Via de mail is geen probleem, denk ik.
 
Er is geen garantie: ik heb de route niet uitgeprobeerd ;) . Maar ik herinner me het allroadkarakter van de vorige rit als een intense beleving.
 
Dan mag ik mijn tractioncontrol wel uitzetten anders is ze niet meer vooruit te branden..... Verder ben ik het meest in mijn sas op bochtig asfalt! We gaan het beleven!
 
30 mei hang ik in de lucht in een sigaar op weg naar een maandje zomers Nederland.... Ik wens jullie in elk geval veel plezier toe.
 
En jij een goede vlucht.... Ga me binnenkort maar eens inlezen in je website ziet er leuk uit. En voor ons maar hopen dat het op 30 mei een echt zomers Nederland is.
 
Ja, Simon Jan (aka Badslipper). Ik heb de route in mijn TT gezet. Ik heb alleen geen tijd meer gehad om ernaar te kijken. Mijn vader woont sinds 2 weken in het verzorgingshuis. Die verhuizing kwam nogal plotseling. Ik werd op vrijdagmorgen gebeld dat er plaats was en de dinsdag daarop moest hij verhuizen. Moeten, want de thuiszorg houdt op dat moment op en het verzorgingshuis neemt het dezelfde dag over. De spullen overbrengen was niet zo'n probleem, ik heb genoeg hulp daarvoor, maar alle andere rompslomp administratief, gesprekken met de verpleging, artsen, e.d. moest ik toch zelf doen natuurlijk. En de meeste tijd is nog gaan zitten in het opvangen van mijn vader zelf. Hij wilde wel verhuizen, maar na een paar dagen raakte hij danig van slag en kreeg heimwee en was erg onrustig. Ook wel begrijpelijk. De enige die hem weer rustig kreeg op de moeilijke momenten was ik zelf. Het gaat langzaam beter, maar het vraagt nog veel tijd van mij. Daarnaast ga ik ook nog verhuizen, maar dat heb ik qua planning in eigen hand gelukkig. Ik ben er zaterdag a.s. dus gewoon bij. Als je zin hebt Jos, kunnen we samen wel oprijden (ook met de Suzuki natuurlijk) als je wilt. Stuur dan maar even een PM. Unificato heeft ook aangegeven om samen op te rijden naar Strand Horst. Dus kunnen we misschien wat afspreken hier of via PM.

Groet Dolf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan