MotoGP 02.05.2010 @ Jerez-Spain

And the winner is

  • Rossi

    Stemmen: 35 48,6%
  • Lorenzo

    Stemmen: 11 15,3%
  • Stoner

    Stemmen: 13 18,1%
  • Dovizioso

    Stemmen: 1 1,4%
  • Hayden

    Stemmen: 2 2,8%
  • Edwards

    Stemmen: 1 1,4%
  • Pedrosa

    Stemmen: 6 8,3%
  • Spies

    Stemmen: 1 1,4%
  • De Puniet

    Stemmen: 1 1,4%
  • Capirossi

    Stemmen: 1 1,4%

  • Totaal aantal stemmers
    72

Miss46

MF veteraan
18 mei 2009
1.344
0
Amsterdam
Jerez.jpg



CIRCUIT INFO

Pole Position: Links
Lengte: 4423 m
Wijdte: 11 m
Rechter bochten: 8
Linker bochten: 5
Langste rechte stuk: 600 m

n496269_236603_Aerial+view+of+the+Jerez+Circuit-1280x960-jan23.jpg._original.original.jpg


Circuit_Jerez.png



Circuit records:

MotoGP 1’39.818, V. Rossi ’09, Yamaha
250cc 1’43.338, A. Bautista ’09, Aprilia
125cc 1’47.057, J. Simon ’09, Aprilia


Startopstelling 2009:

Jerez1.jpg



Uitslag 2009:

Jerez2.jpg


250cc H. Aoyama (JPN), Honda
125cc B. Smith (GBR), Aprilia


Tijdschema Nederland:

Jerez3.jpg




Jerez4.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ken Pedrosa ook kansen toe. 2008 en 2009 dominant, en zeker met zijn befaamde starts. Dan is 'ie gewoon weg. We zullen het gaan zien! Heb er zin aan! :}

Dat ene extra weekje wachten is stiekem toch wel een killer :+
 
2009 Dominant :?
Heb jij een andere race zitten kijken?

Ik zou toch zweren dat Rossi hem een rondje of 8 voor het einde inhaalde en daarna een gat trok ;)
 
Lorenzo viel hier vorig jaar, toch? Ik zeg: hij pakt 'm, als goedmakertje voor het feit dat-ie vorig jaar supergoed reed maar niet één keer won voor eigen publiek!
 
Lorenzo viel hier vorig jaar, toch? Ik zeg: hij pakt 'm, als goedmakertje voor het feit dat-ie vorig jaar supergoed reed maar niet één keer won voor eigen publiek!
Ik denk ook dat hij het goed wil maken daar en hij blijft er nu wat vaker opzitten want hij heeft nu Wilco als manager , en als er iemand rust in de tent kan brengen is hij het wel .
En idd Lorenzo viel hier vorig jaar op het zelfde punt waar hij vrijdags en de zaterdag ook onderuit ging |( |(
Dus die heeft nog wat regt te zetten daar , hoop ik :W
 
2009 Dominant :?
Heb jij een andere race zitten kijken?

Ik zou toch zweren dat Rossi hem een rondje of 8 voor het einde inhaalde en daarna een gat trok ;)
Serieus :?

Ik meen me dus te herinneren dat Pedrosa wegreed, en weg was. Lorenzo viel, waardoor Stoner na al die jaren eens een meevallende race op Jerez verreed.

Zal de race eens terugkijken, zit duidelijk niet goed in mijn geheugen! :+
 
Rossi heeft afgelopen jaar gewonnen in Jerez. Lorenzo vlak voor het einde gevallen. Gaan er nog MFérs richting Spanje?
 
Ik ga wel weer naar Valencia , maak altijd een leuke vakantie van , bike mee op de aanhanger en dan met de motor naar de race dat is geweldig met die Spanjaarden die zijn helemaal knetter , dempers eraf en knallen want de Politie kijk daar helemaal niet naar.
Goed om te weten :)
 
Normaal had ik Pedrosa gestemd (erg snel hier) maar omdat Dovi het goed doet....

Dovi gaat winnen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan