MOTOGP: Maleisië

Wie wordt de snelste CRT-rijder?

  • Edwards

    Stemmen: 3 8,6%
  • Espargaro

    Stemmen: 17 48,6%
  • DePuniet

    Stemmen: 9 25,7%
  • Hernandez

    Stemmen: 2 5,7%
  • Ellison

    Stemmen: 1 2,9%
  • Rolfo

    Stemmen: 0 0,0%
  • Petrucci

    Stemmen: 0 0,0%
  • Pirro

    Stemmen: 2 5,7%
  • Silva

    Stemmen: 1 2,9%

  • Totaal aantal stemmers
    35

Bitaktus_Snellus

MF veteraan
16 jan 2004
14.901
100
Roden
De zestiende race van dit seizoen zal plaatsvinden in Maleisië en wel op het circuit van Sepang. Het is de tweede race in een reeks van drie races in drie weken.


Het Sepang circuit heeft twee lange rechte stukken en het zal dus weer moeilijk worden voor de CRT-machines.
Het start finish gedeelte is een van de rechte stukken en de eerste serie bochten kunnen wat lastig zijn met een krappe linkse doordraaier en meteen daarop een rechter hairpin achtige bocht. Een of meer valpartijen in die bochten sectie is niet uitgesloten. Er volgen daarna nog een lange rechterbocht, een haakse rechterbocht, een links/rechts combinatie, een lange rechterbocht, een hairpin achtige linkerbocht, twee rechterbochten, een linkerbocht, een rechterbocht die scherper wordt in de bocht, het tweede rechte stuk en een hairpin.

Jorge heeft een voorsprong van 28 punten op Dani in het kampioenschap en kan daarmee 'rustig' tweede plaatsen binnen halen.

De weersverwachtingen zijn (zoals gewoonlijk) warm en vochtig.

Voor de verandering eens een andere poll. :)
 
Laatst bewerkt:
Pitlane 5 uur geleden .


full
 
@ Gerrit
Mooi dat je in Maleisie bent!
Voor werk of gewoon voor de lol? Niet dat werken niet leuk is, maar toch...
Blijft een leuk klimaat daar!
 
@ Gerrit
Mooi dat je in Maleisie bent!
Voor werk of gewoon voor de lol? Niet dat werken niet leuk is, maar toch...
Blijft een leuk klimaat daar!

Werken is niet leuk .....alleen wat je er aan overhoud of krijg daar kun je zoveel leuke dingen mee doen , maar mag nog maar naar 1 Geepeetje van m'n meissie en dan wil ze nog mee ook . :Y :+
 
Gerritje zit gewoon thuis achter z'n laptop _O- :W :+
Men gaat er gewoon van uit dat je er altijd maar bent hè.. *D

Werken is niet leuk .....alleen wat je er aan overhoud of krijg daar kun je zoveel leuke dingen mee doen , maar mag nog maar naar 1 Geepeetje van m'n meissie en dan wil ze nog mee ook . :Y :+
Dus dat wordt Valencia.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Een brommer gekocht zie ik! Goed bezig! *O*
Deze fiets kon ik echt niet laten staan en het zijn toch de snelste 600tjes he :P
Mijne vorige week dinsdag verkocht en deze zaterdag opgehaald *O* ben er echt wijs mee ondanks dat ik er nog geen centimeter mee heb gereden. Maar naar VdV in maart, eens kijken of de fiets me ligt.

thanks!
 
Laatst bewerkt:
snelste Crt rijder.. niet echt boeiend als je het mij vraagt. :P

Hopelijk is casey wat beter in zijn doen. :)
 
Night is starting to fall on the Sepang circuit, and some are turning their eyes to the heavens above, hoping to find a star with the number 58 etched on it.



SicSil2011.jpg



QOWR4.jpg




'(
 
Heerlijk wat een reis imago jij hebt opgebouwd _O- In het Motegi topic zag ik al een reactie of jij de foto's van fans had gepost en nu weer.

Gerrit1957 de Floortje Dessing van het MF ... nu nog een reisprogramma! :+

Voor 2013 is hij bijna rond .................10 stuks gaan we bezoeken incl. Texas .....mijn favoriete staat in de states............"don't mess with texas "

full


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan