MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk, tenminste een eerlijk antwoord ( denk ik )
Bij live races (en da's nou juist het kutte eraan) wil het nog wel eens gebeuren dat-ie even moeilijk doet. Maar da's bij zo ongeveer elke streaming dienst: Netflix weigert ook wel eens, en dat weerhoudt ook niemand van die dienst.

Ik maak vaak gebruik van het terugkijken van de races, dan durf ik te zeggen nooit tegen problemen aan te lopen.
 
Daarnaast biedt MotoGP.com meerdere feeds. Kies een andere dan de default feed en echt nooit problemen.
 
Of 29,99 euro voir de Eurosport Player. Kan je alle races zien ...Motogp , WorldSBK, BSB and lots more. En ook nog terugkijken ... niet alleen Live. :}
 
Herstel; €19,99 zelfs... geen geld :N

Ik wilde net een abbo afsluiten voor de Eurosport Player, kan je enkel maar weer betalen via creditcard :(
Vraag me opeens af hoe ik dat een paar maanden terug deed toen met die €0,99 actie... hadden ze toen wel de iDeal optie?
 
Neem gewoon abbo op MotoGP.com en kan dit topic op slot .
Vraag geld op je verjaardag en klaar is Kees.
Enorm gezeik eigenlijk...wat is nou 139 euro per jaar ??

Gaat me ook zeker niet om of het geld kost. Wat is tegenwoordig nog gratis ;)
Ik zou er alleen van balen dat je (speciaal) een abonnement afsluit en dan naar een haperend beeld zit te kijken. Of in het geval van de Eurosport player, het niet live kunt zien omdat een andere sport toevallig belangrijker is.
 
Herstel; €19,99 zelfs... geen geld :N

Ik wilde net een abbo afsluiten voor de Eurosport Player, kan je enkel maar weer betalen via creditcard :(
Vraag me opeens af hoe ik dat een paar maanden terug deed toen met die €0,99 actie... hadden ze toen wel de iDeal optie?

Ik heb al vanaf het begin van het jaar de eurosport player :t Gaat niet altijd helemaal goed soms geen commentaar soms Engels soms wisselt het van Engels naar Nederlands en weer terug. _O- Maar ik vindt het allemaal prima. Ik kan alle trainingen zien en de volledige 24h of 8hr. En heb gewoon betaald via Ideal. :z
 
Ik heb al vanaf het begin van het jaar de eurosport player :t Gaat niet altijd helemaal goed soms geen commentaar soms Engels soms wisselt het van Engels naar Nederlands en weer terug. _O- Maar ik vindt het allemaal prima. Ik kan alle trainingen zien en de volledige 24h of 8hr. En heb gewoon betaald via Ideal. :z

Gewoon via de site van Eurosport Player?
IDeal is spoorloos verdwenen B|
 
Tot nu toe betaal ik om meerdere reden niet extra om mijn favoriete sport te kunnen zien. Betaal al genoeg voor het standaard abonnement en zie te vaak dat mensen met het duurdere abonnement alsnog niet kunnen kijken omdat het dan weer niet op ES2 wordt uitgezonden. Dat weerhoudt mij van een duurder abonnrment. En dat is een bewuste keuze. Dan zeur ik dus ook niet als ik het niet kan zien. Hoewel het soms wel lastig is om er niet over te klagen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al vanaf het begin van het jaar de eurosport player :t Gaat niet altijd helemaal goed soms geen commentaar soms Engels soms wisselt het van Engels naar Nederlands en weer terug. _O- Maar ik vindt het allemaal prima. Ik kan alle trainingen zien en de volledige 24h of 8hr. En heb gewoon betaald via Ideal. :z

Kpn ook vaak genoeg dat het commentaar wisselt dus dat ligt aan Eurosport zelf;)


Maar heb gewoon eurosport 2 erbij en vind het momenteel allemaal wel prima
 
Dan heb jij het nog nooit gehad denk ik , ik kijk vaak nog GP's terug van 1998 dus waar heb je het over. :?

3 jaar gehad. En als ik een gp savonds wilde terug kijken stond de hele site al vol met wie gewonnen had. Zelfs nog een x een mail aan gewaagd. Kreeg ik een standaard antwoord terug.
Nu al 3jaar eurosport player, och het is niet geweldig maar ik kan voor 3tientjes bijna alles zien wat ik wil zien wanneer ik wil. Prima.
 
als je een ziggo abo hebt en Vodafone abo krijg je de zenderpakket gratis erbij oa euro 1 en 2 met ziggosport select kan je ook F1 met alle trainingen kijken koop er op marktplaats een humax recorder bij voor 50,- en je hoeft niet meer te slapen in het weekend.
 
Gewoon via de site van Eurosport Player?
IDeal is spoorloos verdwenen B|

Ja gewoon via de site begin dit jaar. Maar ik heb het vorig jaar ook gehad dat ik een lang abonnement alleen maar kon betalen met een creditcard. Dus toen maar iedere maand voor 6.99 dat gaat meestal wel met iDEAL. En dan ineens komt er weer een aanbieding voor bij met de mogelijkheid van iDEAL... :? Tja dat is eurosport :z
 
Wielrennen op Eurosport1. Ok de Giro, het zal vast meer kijkers trekken. Commerciële belangen, prima. Maar wel een beetje sadistisch om er dan een reclame in te gooien dat je MotoGP op de ES player kan kijken vanaf 13:45u _O- :P
 
Laatst bewerkt:
Wielrennen op Eurosport1. Ok de Giro, het zal vast meer kijkers trekken. Commerciële belangen, prima. Maar wel een beetje sadistisch om er dan een reclame in te gooien dat je MotoGP op de ES player kan kijken vanaf 13:45u _O- :P

Je kan toch ook toegang voor dag nemen voor paar euro, kun je het vandaag gewoon zien.. of hebben ze dat niet meer? Heb sinds vorig jaar abo, nog geen spijt van :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan