Motogymkhana

mjaa wheelies en stoppies zijn in principe niet verboden, efficient is wat anders :) En in het stopvak zie je geregeld stoppies, en bij lange stukken komt het voorwiel af en toe wel even van de grond.
 
mjaa wheelies en stoppies zijn in principe niet verboden


Ehm, wheelies en stoppies zijn hardstikke verboden bij motogymkhana, en al helemaal in het start- en stop vak. Dat de organisatie wel 's een oogje dichtknijpt, dat is wat anders. Burnouts zijn ook hardstikke verboden. Iemand zei dat er bij het EK een burnout was gedaan in het stopvak, maar toen vloog er net een vliegje in mijn oog, ik heb het niet gezien.
 
En dat ik "hardstikke" schrijf komt omdat ik van de week naar de voorstelling van Dolf Jansen, "Hardverwarmend", ben geweest.
 
Ehm, wheelies en stoppies zijn hardstikke verboden bij motogymkhana, en al helemaal in het start- en stop vak. Dat de organisatie wel 's een oogje dichtknijpt, dat is wat anders. Burnouts zijn ook hardstikke verboden. Iemand zei dat er bij het EK een burnout was gedaan in het stopvak, maar toen vloog er net een vliegje in mijn oog, ik heb het niet gezien.

Haha, was het geen stukje rubber ? :P
 
Vandaag de derde ronde van de competitie. Spannende wedstrijd, in een heel rap parcours, genaamd "Hunter's Hell", omdat het grotendeels door Hunter Tabibito (bekend van al die Japanse Motogymkhana filmpjes) is ontworpen ism onze parcoursmeester Peter.

Hier de uitslag.

Prachtige bekers waren er te winnen, drie voor de dames, drie voor de rijders in de gele hesjes, en drie voor het totaalklassement. De bekers waren beschikbaar gesteld door JSL Motorservice.

Verslag op de site.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de derde ronde van de competitie. Spannende wedstrijd, in een heel rap parcours, genaamd "Hunter's Hell", omdat het grotendeels door Hunter Tabibito (bekend van al die Japanse Motogymkhana filmpjes) is ontworpen ism onze parcoursmeester Peter.

Hier de uitslag.

Prachtige bekers waren er te winnen, drie voor de dames, drie voor de rijders in de gele hesjes, en drie voor het totaalklassement. De bekers waren beschikbaar gesteld door JSL Motorservice.

Verslag op de site.


De bekers waren van een extra speciale "vintage" uitgave.
Zullen mooi staan bij de winnaars op de schouw....
 
De bekers waren van een extra speciale "vintage" uitgave.
Zullen mooi staan bij de winnaars op de schouw....

13340110_1130348627015492_794719615975079451_o.jpg
 
Nice *D
Begonnen met topic lezen.... site bezocht... en tja... 3 juli staat genoteerd :)
Nog bezig met lessen, maar dit is wel heeeeeeel gaaf om te zien.
 
Komende zondag: de vierde ronde van de competitie, bij Blom Slipcontrol in Etten-Leur. Het wordt spannend, en misschien liggen de kaarten na zondag ineens heel anders.

Opnieuw worden de prijzen gesponsord, dit maal door Woningbezemschoon op initiatief van Motorcursussen.nl (die een cursus motorbehendigheid geven die een prima voorbereiding is op Motogymkhana.

13507247_1147427575330020_4988163706488881081_n.jpg
 
De vijfde wedstrijd van dit seizoen was spannend, zie het verslag hier.
Kristian had z'n dag niet, Jon won voor Kenneth en Richard.

We hadden weer mooie trofeeën, van Motorcursussen.nl.

We overwegen om op de locatie van Rijschool Rijnland dit jaar nog een experience dag te organiseren. De ervaring leert dat die altijd vrij snel vol zitten, dus als je belangstelling hebt geef je dan snel op via een pm aan mij.
 
Voor de volgende wedstrijden zijn de bekers besteld, als je een wedstrijd wilt sponsoren kun je dat laten weten via een mailtje aan christine@motogymkhana.nl. Veel mensen volgen onze vereniging en de wedstrijden, sponsoring geeft publiciteit, en voor de kosten hoef je het niet te laten.
 
Aanstaande zondag is er weer een competitiewedstrijd in Lelystad, iedereen die wil komen kijken is welkom!

Start is ongeveer om 11.30 (parcours verkennen).
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan