Motor mount Zumo 660

Status
Niet open voor verdere reacties.

CBRenee

MF veteraan
19 okt 2002
4.131
53
Goes
Ik heb nog een originele Garmin motormount voor een Zumo 660 over.
Mag weg voor 30 euro, ex verzenden.
 
Dit is wat ik heb, oh en een zekering houder heb ik evt. ook nog. Maar zoek je dan evt. nog meer?
full
 
Evt heb ik ook nog een complete RAM mount hiervoor maar, dat is dan wel een heel andere prijs!
 
Heyyy Jos, ja alles goed hier, jij ook? En ja ik heb em nog. DualDevil had misschien interesse maar niets meer van gehoord.
Jij hebt serieus interesse, dan is het eigenlijk voor mij duidelijk. Is voor mij wie het eerst komt wie het eerst maalt. Hij komt misschien en maalt dus niet, jij komt en maalt dus het eerst.
Doe maar PM met je adres, dan doe ik m'n IBAN. :) Alleen houder of ook interesse in RAM mount ?
 
Heyyy Jos, ja alles goed hier, jij ook? En ja ik heb em nog. DualDevil had misschien interesse maar niets meer van gehoord.
Jij hebt serieus interesse, dan is het eigenlijk voor mij duidelijk. Is voor mij wie het eerst komt wie het eerst maalt. Hij komt misschien en maalt dus niet, jij komt en maalt dus het eerst.
Doe maar PM met je adres, dan doe ik m'n IBAN. :) Alleen houder of ook interesse in RAM mount ?


je hebt PM,
deal is closed !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan