motorbeurs abonnement motorbladen opzeggen

Ted

MF veteraan
5 sep 2003
17.291
3
Zwolle (Overijssel)
Op de motorbeurs Utrecht begin februari heb ik op zowel de motorplus als moto73 een 10 euro abonnementje afgesloten.
*(dacht dat eentje automatisch afliep en de ander opgezegd diende te worden om jaarabonnement te vioorkomen)

Dus: Welke liep automatisch af en welke moet je dus 2 nummers voor einde (10 nummers?) opzeggen ?

Gelijk een reminder voor anderen om dit abonnement op te zeggen })
 
Laatst bewerkt:
'motorbeurs abonnement motorbladen' > 'motorbeurs abonnement motorbladen opzeggen'
 
Op de motorbeurs Utrecht begin februari heb ik op zowel de motorplus als moto73 een 10 euro abonnementje afgesloten.
*(dacht dat eentje automatisch afliep en de ander opgezegd diende te worden om jaarabonnement te vioorkomen)

Dus: Welke liep automatisch af en welke moet je dus 2 nummers voor einde (10 nummers?) opzeggen ?

Gelijk een reminder voor anderen om dit abonnement op te zeggen })


gewoon voor de zekerheid naar allebei een briefje sturen dat je per eerstmogelijke datum het abonnement wil opzeggen...
 
Haha, heb je geen overeenkomst waar dat in staat? :)
Ooit wel gehad en toen ook voorgenomen dit klein stukje papier goed te bewaren O-) :X
Denk dat de meesten dit dachten voordat ze aan een jaarabonnement vastzaten ;)


(haha, verder nog bijdehandte opmerkingen *D )
 
Laatst bewerkt:
Ik heb daar een proefabbonnement genomen op 'motor'. Dacht het broertje (zusje) van moto73, deze moest na ontvangst eerste nummer weer opgezegd worden, anders omzetting naar jaarabbo. Heb dit direct gedaan en is netjes afgehandeld!
 
volgens mij was moto73, 2 nummers van tevoren schriftelijk opzeggen. Tenminste dat was vorig jaar zo....

Groeten Michel
 
Terug
Bovenaan Onderaan