Motorhotel richting noord-duitsland

Malissa1993

MF veteraan
16 okt 2019
2.410
1.073
Hoogeveen
Mijn vrouw en ik zijn van plan ergens in september 3 dagen naar Noord-Duitsland te gaan met de motor.

We zoeken een hotel ongeveer in de richting van; Oldenburg in Holstein of al richting Fehmarn.
Wij gaan daar via een toeristische route heen, dus zullen +- 10 uur onderweg zijn inclusief pauzes, de volgende dag is de bedoeling de ferry (retourtje) te nemen in Puttgarden om een stukje Denemarken te verkennen, om weer bij hetzelfde hotel uit te komen. 3e dag weer rustig richting huis vertrekken.

Iemand die een goed motorcycle vriendelijk hotel weet?
 
Laatst bewerkt:
Ik snap je vraag niet helemaal. Waarom een motorhotel? Wil je andere motorrijders ontmoeten? Ok, dan begrijp ik het.

Wil je lekker slapen, eten en je motor binnen stallen? Dat kan bijna overal in D. Kijk gewoon op booking.com of een soortgelijke site.
 
Ik snap je vraag niet helemaal. Waarom een motorhotel? Wil je andere motorrijders ontmoeten? Ok, dan begrijp ik het.

Wil je lekker slapen, eten en je motor binnen stallen? Dat kan bijna overal in D. Kijk gewoon op booking.com of een soortgelijke site.
Oh oke! Ja, we zoeken dan gewoon een hotel waar je veilig wel je motor kwijt kan, dat is het voornaamste. Ik heb geen idee namelijk hoe dat in duitsland zit. :)
 
Mijn ‘algemene’ ervaring is dat er vrijwel altijd moeite gedaan wordt om je motor op z’n minst uit het zicht te zetten. Bij mijn laatste hotel in Duitsland, in hartje Kempten, boden ze ook zonder vragen de garage aan.
 
Klopt, is bijna nergens een probleem. Het maakt mij trouwens niet veel uit, ik laat hem met hetzelfde gemak buiten staan. Slotje erop, nog nooit iets mee gebeurd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan