motormeuk beeld word en blijft wit

trixo

MF veteraan
25 aug 2007
2.215
439
omg. den bosch
een vraag over motormeuk, waarvan ik heb begrepen dat dit op een of andere manier bij het motor-forum hoort.

als ik een filmpje aanklik zie ik het eerste beeldje (eigenlijk de begin "foto"), so far so good.
vervolgens klik ik op play de foto gaat weg het beeld word en blijft gedurende de hele film wit. het geluid kan ik wel normaal horen.

wie weet raad ?

bij voorbaat, vriendelijk bedankt.
 
de laatste flashplayer gedownload, geen verbetering.

ik kan in de FAQ niets vinden over internet bestsanden opschonen ? of kijk ik niet goed ?
 
[FAQ=,inloggen]Algemene FAQ: Problemen met inloggen[/FAQ]

Probeer ook een andere browser voor de zekerheid, weet je waar het probleem zit.
 
Heb het ook een tijdje gehad in chrome, filmpjes deden het op youtube wel gewoon.
Flash player 2/3x opnieuw erop gezet maar geen verbetering, na een tijdje heeft het euvel zichzelf verholpen :\
 
Toch is het een (lokaal) browserprobleem.

Je kan in Firefox een nieuw profiel aanmaken (Start->Uitvoeren: firefox.exe -p)
Kijk of je het probleem dan nog hebt.

Toch vermoed ik Flash. Er zijn 2 versies van Flash...een voor Internet Explorer (ActiveX versie) en voor andere browsers (plugin versie). Download de laatste plugin versie en probeer het opnieuw.
 
ja dat klopt oma......meer dan 14 dagen geleden, maar het werkt nog steeds niet.
motormeuk is denk ik niet voor mijn ogen bestemd, ben ik nou de enige met dit probleem ?

alvast dank voor de reactie.
 
nog even updaten voor wanneer iemand de zoekfunctie gebruikt:

probleem is er nog steeds, maar ik klik nu voortaan meteen op de you-tube icoon onder in de zwarte balk.
je word meteen door gelinkt naar de you-tube site, kan je gewoon het filmpje bekijken en heb je niets met motormeuk te maken.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan