indewegrijer
MF veteraan
NIet duidelijker, maar beterIk zie dat ik het de volgende keer nog duidelijker moet maken als ik een grap maak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
NIet duidelijker, maar beterIk zie dat ik het de volgende keer nog duidelijker moet maken als ik een grap maak.
Dat MAG je vinden.Ja…dikke frustratie rant:
Ikhaatben geen fan van die elektrischeshitvoertuigen het is helemaal niet milieuvriendelijker ( in de toekomst veranderd dit wellicht als ze de batterijen kunnen recyclen voor een schappelijke prijs ) en stroom opwekken gebeurd ook niet milieuvriendelijk over het algemeen ( ook dit veranderd wellicht in de toekomst), voor mijn gevoel is het een farce en valt onder het inmiddels voor mij misselijk makende beleid wat er gevoerd wat van gender, woke en anti vlees, alles delen en tegelijkertijd alles inperken, afpakken of verplichten, ik heb niets met elektrische voertuigen puur om reden dat het door je strot geduwd wordt, ik vind er geen ruk aan en motorrijden zonder het geluid ( hoeft niet per definitie hard geluid te zijn) en de geur vind ik ook niets..
Ieder zijn meug en er onderuit komen zal ook ik niet want het zal onbetaalbaar worden en je zal vast wel een speciale behandeling krijgen( lees verketterd en bestempeld) worden uiteindelijk, daarbij zal er toch woon werk gedaan moeten worden( vooralsnog)
Ik vind het niets, zal het nooit wat vinden en zodra het moet zal het nooit liefde van me krijgen zoals mijn bike nu, vandaar een tourmotor, ik geniet met volle teugen nu het nog kan.
Wat ik in reviews lees is dat E-bikes aanzienlijk zwaarder zijn dan hun brandstof-aangedreven tegenhangers. Dit schijn je in de bochten wel te merken. E-bikes lijken veelal wat wijd te lopen in de bochten vanwege dat gewicht.Ik hoop het, verder lijkt me het zelf wel schitterend om naast mijn mt-01, vfr en monkey zometeen een elektrische toerbuffel te hebben. Lijkt me in haarspeldbochten geniaal.
1) Voorlopig is er nog geen rekening mee gehouden dat motoren ook moeten betalen, zieRekeningrijden: dit wordt ongeveer de prijs per kilometer die je gaat betalen
Twee vragen :
1. Gaat dit Ook voor motoren gelden?
2. Hoe houden ze bij hoeveel je rijdt?
Laten we het hopen, maar we hebben te maken met politici...kan morgen weer anders zijnVooralsnog geen rekening rijden voor motoren:
Rekeningrijden en motoren; zo zit het met de nieuwe plannen
Dat is nog wel de vraag......er bestaat nog de mogelijkheid dat rekeningrijden ook op gewicht gaat, het is nog onduidelijk hoe de uitvoering wordt gedaan.Rekeningrijden gaat mogelijk 7 Ã 8 cent per kilometer kosten
Het gaat over Koekblik dus nog niet voor motoren, maar het laatste woord is er nog niet over gezegd. Bij 8ct per km maakt het eigenlijk niet meer uit wat benzine kost of de auto verbruikt. Een schoon bakkie kost je net zoveel extra (in verhouding dus meer) als een dikke Hummer.
Ik zie dat Frans Timmermans wel doen.Anders kan iemand met veel geld een enorm stuk land kopen met parcours enz voor brandstof auto’s. Kun je daar lekker stinken. Klinkt wel als een verdien model
Na 2035 geen nieuwe fossiele voertuigen meer te koop.Na 2035 geen brandstof voertuigen (fossiele) meer nieuw te koop.
2050 ook niets meer 2e hands.
Wat gaan al die dure oldtimers dan doen?
Dat worden dan museum stukken en mogen niet meer gestart worden. Ten minste, lijkt mij dat je ze ook niet privé mag rijden op eigen terrein.
Anders kan iemand met veel geld een enorm stuk land kopen met parcours enz voor brandstof auto’s. Kun je daar lekker stinken. Klinkt wel als een verdien model
Het is geen discussie hoor. Het is namelijk ook niet mijn verhaal.Na 2035 geen nieuwe fossiele voertuigen meer te koop.
Dat betekent dat deze tot ZEKER 2060 op de weg gaan blijven.
Mijn huidige auto is nu net 20jr geworden. Die kan nog makkelijk 5 jr mee. <verwacht ik>
Dus minimaal te verwachten levensduur is 25 jr.
Na 2035 niet meer verkocht en na 2050 niets meer 2e hands?
Als je na die datum besluit om elektrisch te gaan rijden, waar blijft je oude CO2-voertuig.
Mag niet meer 2e hands? Tsja dan gaat ie wrs naar Nigeria en blijft dan alsnog vele jaren vervuilen.
Ook voor alle old-timers, wat tegen die tijd een heel laag aantal zal zijn, zal toch wel een regeling moeten worden bedacht.
Of mogen die alleen nog in een museum worden tentoongesteld. Zoiets als nu een oude Griekse Vaas.