Motorrit Utrechtse Heuvelrug Zondag 6 januari 2013

Simon4all

MF veteraan
29 apr 2012
17.512
0
Purmerend
Omdat het een beetje onoverzichtelijk werd in 2 topics een ritje organiseren, graag effe hier verder.... :)

Starttijd: 11 uur

Startlocatie:
McDonald's Nieuwegein
Ravenswade 1
3439 LD Nieuwegein
(http://goo.gl/maps/sbBG8)

Dichtstbijzijnde pomp bij startlocatie:
Tango Nieuwegein-A12
Grote Wade 2
3439 NZ Nieuwegein
(http://goo.gl/maps/n2uDn)

Voorrijder: Remond_FRL (+navi)
Achterrijdster: Kiki92 (+navi)

Deelnemers:
- Simon4all
- Tagi-M
- StevenSip
- DKP *Onder dwang*
- Kiki92 (+aanhang OVB)
- Rnej
- Remond_FRL (+aanhang OVB)
- Maegrim (deels)
- V-twin Kevin
- Bergwerk
- Dr_Insane
- zoeffie73
- JarnoB

Ik zal deze OP bijwerken met de laatste info... :)

Zorgt dat je uiterlijk 11 uur afgetankt bij de startlocatie bent!
 
Laatst bewerkt:
Omdat het een beetje onoverzichtelijk werd in 2 topics een ritje organiseren, graag effe hier verder.... :)

Iemand ideeën voor het startpunt? Ik had zelf deze in gedachte: Google Maps)

Wie gaan er mee? Heeft er iemand Navi? Hoelaat starten?

- Simon4all
- Tagi-M
- StevenSip
- DKP ... onder dwang
- Kiki92
- Rnej
- Remond_FRL

Wie mis ik nog?

Ideeën voor starttijd? 10 uur?

Ik zal deze OP bijwerken met de laatste info... :)
:+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Omdat het een beetje onoverzichtelijk werd in 2 topics een ritje organiseren, graag effe hier verder.... :)

Iemand ideeën voor het startpunt? Ik had zelf deze in gedachte: Google Maps)

Wie gaan er mee? Heeft er iemand Navi? Hoelaat starten?

- Simon4all
- Tagi-M
- StevenSip
- DKP
- Kiki92
- Rnej
- Remond_FRL

Wie mis ik nog?

Ideeën voor starttijd? 10 uur?

Ik zal deze OP bijwerken met de laatste info... :)
10uur? dan haak ik bij deze af :j _O-

ik weet niet welke mega route je wilt rijden, maar met een route van 150km en een paar stops onderweg ben je dan om 3uur klaar
11uur is vroeg zat

over de route gesproken, welke route wil je nu rijden, en heb je een voorrijder?

welk rijsysteem wil je doen? follow-up? of spiegels maar een beetje in de gaten houden?
sorry, standaard vraagjes :j


verder heb ik wel navigatie :Y en mits het weer een beetje goed voorspelt, en starttijd prima is
ben ik er wel bij :+


p.s.
deze is ook wel makkelijk als startpunt: Google Maps
 
Laatst bewerkt:
10uur? dan haak ik bij deze af :j _O-

ik weet niet welke mega route je wilt rijden, maar met een route van 150km en een paar stops onderweg ben je dan om 3uur klaar
11uur is vroeg zat

over de route gesproken, welke route wil je nu rijden, en heb je een voorrijder?

welk rijsysteem wil je doen? follow-up? of spiegels maar een beetje in de gaten houden?
sorry, standaard vraagjes :j


verder heb ik wel navigatie :Y en mits het weer een beetje goed voorspelt, en starttijd prima is
ben ik er wel bij :+


p.s.
deze is ook wel makkelijk als startpunt: Google Maps


Deze route stelde iemand voor: http://motoeren.nl/routes/midden-nederland/54-de-utrechtse-heuvelrug.html

Ik vind dat opzich een prima route... Heb de starttijd ook effe aangepast.. Weet niet of je die in je navi kan doen? Enne, systeem, weet ik niet.. Hebben we dat nodig met die paar man?
 
Deze route stelde iemand voor: http://motoeren.nl/routes/midden-nederland/54-de-utrechtse-heuvelrug.html

Ik vind dat opzich een prima route... Heb de starttijd ook effe aangepast.. Weet niet of je die in je navi kan doen? Enne, systeem, weet ik niet.. Hebben we dat nodig met die paar man?
je zit nu al op plusminus 8man (en vrouw :+ )

op elkaar ingespeeld, kan dat ook wel zonder rijsysteem
zitten een aantal mensen tussen waarvan ik het rijgedrag niet ken, en ik ken de route (nog) niet
1 stoplichtje of kruispunt verkeerd en je kan de hele groep kwijt zijn, of gedeeltelijk
elkaar opzoeken kan dan erg lastig/vervelend zijn

maar je had dus nog geen voorrijder?
 
je zit nu al op plusminus 8man (en vrouw :+ )

op elkaar ingespeeld, kan dat ook wel zonder rijsysteem
zitten een aantal mensen tussen waarvan ik het rijgedrag niet ken, en ik ken de route (nog) niet
1 stoplichtje of kruispunt verkeerd en je kan de hele groep kwijt zijn, of gedeeltelijk
elkaar opzoeken kan dan erg lastig/vervelend zijn

maar je had dus nog geen voorrijder?

Nee, ik heb nog helemaal niets... Ja, een stel motorrijders dat een ritje wil doen :P Als het goed is, is de route gewoon bewegwijzerd, dus heb je eigenlijk geeneens navi nodig, maar moet je wel goed op de borden letten...

Ik heb hier het ANWB boek met die route erin, deze is 93km lang, staat ook een klein kaartje met de route bij, dus daar kan ik wel een kopie ofzo van maken...
 
Ik heb ook wel gps, geen problemen mee om achterrijder te zijn oid. Om Patrick uit het gras te plukken. Voorrijden voor een grote groep heb ik geen ervaring mee :')
 
Heb geen ervaring met rijden in groepsverband, en nog nooit meegereden eigenlijk! Maar heb dr wel onwijs zin in, en ik hoor al het advies aan!
 
dan wil ik wel voorrijden :Y

ik zal de route even in mijn navi zetten morgen


het rijsysteem zien we dan nog wel, afhankelijk van de hoeveelheid mensen die komen opdagen, en de route
 
dan wil ik wel voorrijden :Y

ik zal de route even in mijn navi zetten morgen


het rijsysteem zien we dan nog wel, afhankelijk van de hoeveelheid mensen die komen opdagen, en de route

Mooi *O* In principe is het dus gewoon borden volgen, en als we de weg kwijt zijn, hebben we de navi ofzo nog :)
 
Mooi *O* In principe is het dus gewoon borden volgen, en als we de weg kwijt zijn, hebben we de navi ofzo nog :)
eerder andersom :j


@tagi-m
geen nood, ik ben wel gewend om te rijden met beginnend (groeps-)rijders

komt helemaal goed *O*


mijn pa(+broertje?) komen wellicht ook mee, ovb'tje
 
Ga ervanuit dat het net zo gezellig word als het schoolreisje toen met Paul, dat ging ook prima.. Nu is het wat kleinschaliger, dus ook makkelijker te coördineren :)

Zin in! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan