motorscooterbanden

Tmaxer

Die hard MF'er
25 feb 2007
359
0
vandaag een parker in mijn achterband ondekt '(

Nu is de achterband niet nieuw meer maar had nog even meegekunt... morgen laat ik er een vulkaniseer-geval inzetten. :?

Nu ben ik benieuwd of er gebruikerservaringen of testverslagen zijn mbt motorscooterbanden.
Mijn volgende set zou dan of pirelli diablo scoot of de michelin pilot sc worden. :]

Iemand ervaring?
 
Ik heb er vorige week ook net nieuwe onder laten zetten, de achterste was helemaal niet rond meer, met de nieuwe banden stuurt ie ook gelijk een stuk lekkerder en is de trilling in het voorwiel ook weg.

Ik ben zelf voor de originele banden gegaan, Pirelli, bevallen zeer goed. Zat eerst ook te twijfelen tussen een ander merk, maar met de originele weet ik zeker dat het goed zit.

200 euro bij elkaar, incl montage.
 
ik reed met een vespa px. Had eerst Pirelli's SL26. Die waren goed qua grip, maar na 3000km al versleten. Daarna Michelin Pilot City en die heeft het toch net geen 4000 km volgehouden. Ook goeie grip.

Ik spreek wel over de achterband hé

edit: huh? Heb ik hier twee accounts of zo? Eén als Mchayez en één als McHayes?
I'll have to look into that...
 
Laatst bewerkt:
a oke.

ik bedoel eigenlijk gebruikerservaring met specifiek deze banden.. diablo en pilot
 
ik heb de michelinachterband reeds binnen, voorband is onderweg uit spanje....

In nederland zit er een levertijd op de voorband en in spanje is de achterband weer een probleem....

bizar
 
Ik had ook een pirelli gts 23 en 24 wel een goede grip maar na 4000 km al moeten vervangen, had ik weer de zelfde genomen, en ook naar 4500km versleten, ik heb nu continental twist besteld, kijken wat die doen onder mijn Piaggio X 8
 
B| de pirelli gts 23 en 24
hmmm heb ik ook nieuw liggen hiero.... -O-

nou ja goede grip! *O*
ik onthou gewoon het positive :Y
 
40 eu is voor niks toch!okee niet het nieuwe model maar dan heb je toch weer wat om naar uit te kijken lol
10000 km? was het al een slick geworden zeker? de mijne was op 4000 al op de slijtage indicator! misschien iets te vaak een burnout gemaakt denk ik.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan