Motorsportlifestyle endurance 3 mei 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loenie-Tunes

MF veteraan
4 jun 2007
1.901
0
omg. Bergen op Zoom
Ik overweeg om mee te doen aan de endurance-race op 3 mei op Zandvoort met Motorsportlifestyle. Echter de twee vrienden die ik in gedachten had om mee te rijden, die kunnen niet.

Dus is er een team die nog een derde rijder zoekt, of zijn er nog twee mensen die ook willen rijden en nog geen team hebben; misschien kunnen we een team vormen.

Mijn rondetijden op Zandvoort liggen rond de 2.05 en mijn PR is 2.03.
Maar plezier hebben, sportiviteit en veilig rijden zijn mijn prioriteit.

Laat maar weten.

Mvg, Rob.
 
Hoi Rob,

Als je niet de ambities hebt om enige kans op een mooie eindnotering te maken dan hebben we misschien wel een plek voor je. Je zou met stip de snelste man in de groep worden, dat lijkt me ook wat waard, toch ? :]


Een vriend van ons heeft vandaag definitief afgehaakt en we zijn dus op zoek naar een derde rijder.


O ja, regenbanden hebben we niet, dus als het regent gaat voor ons het feest niet door :X .

We rijden met een zx6r (~ 2:05-2:10) en een R6 (2:15-2:20)

Laat maar weten of het je wat lijkt :)
 
We hebben ons al aangemeld ja, eerst met 3 man maar nu dus nog met 2. Dat kan volgens de reglementen ook maar leek ons toch wat teveel van het goede.

Het weer blijft altijd een gok maar helaas hebben we allebei geen set regenwielen.
(Als ik de voorspelling zo bekijk gaat de natuur een weekje rust nemen na de 29e en wordt het gewoon prima weer *O* )
 
Laatst bewerkt:
We hebben ons al aangemeld ja, eerst met 3 man maar nu dus nog met 2. Dat kan volgens de reglementen ook maar leek ons toch wat teveel van het goede.

Het weer blijft altijd een gok maar helaas hebben we allebei geen set regenwielen.
(Als ik de voorspelling zo bekijk gaat de natuur een weekje rust nemen na de 29e en wordt het gewoon prima weer *O* )

Het gaat hem niet worden 3 mei.
Als het weer het toelaat, ga ik 2 mei de cup rijden bij msl.
Dat is nog redelijk te combineren met mn eerste ZAC-wedstrijd op 30 april. Anders blijf ik heen en weer rijden.
Toch bedankt voor het aanbod.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan