MotorXtra 21-09-2008

Oost_1987

MF veteraan
2 feb 2008
3.754
1
Bleiswijk
hier een aparte topic voor alle foto's van de MotorXtra dag op CPZ. Als iemand foto's heeft van deze dag zou ik je vriendelijk willen verzoeken om ze hier te zetten. ik zal binnenkort mijn foto's hier ook plaatsen
 
Heey Heey Ik moet er morgen vroeg uit dus zet morgen wel ff al mijn foto's op een site opzo en dan zet ik die link ff neer. heb er meer dan genoeg meer dan 1 gig ofzo. Jij staat er zelf ook vaak genoeg op met je ZX-6R.Ik was die gozer met zwart rose Rev'it Jas:D.

Als mensen nog verzoekjes hebben of hun motor erop staat laat ff een beschrijvinkje achter dan kan ik ff zoeken. Hele grote kans dat ik je heb(Heb volgens mij iedereen:D).

Heey was heel gezellig volgende keer ga ik zelf op circuit.

Groetjes Leroy
 
heb je ook nr 3 toevallig :) r6
bedankt alvast ;) was een mooi dagje *O*

er stond ook een mooie dame te fotograveren met een geel hesje aan, weet iemand
van welke organisatie ze was ?
of nog beter, een linkie naar een site ofzo :]
 
Laatst bewerkt:
Ja dat was volgens mij de dame van motor Xtra zelf en wat ik hoorde was dat je een link kreeg(Ik weet niet hoe:S). en dan kon je ze tegn betalen krijgen ofzo.Dus gewoon print-screenen die hap:D.
 
ja je krijgt als het goed is een mailtje met een link daarin
wanneer weet ik niet kan best een paar dagen duren
 
hier een aantal foto's van mij en mensen bij mij in de buurt

P1010455.jpg

P1010456.jpg

P1010457.jpg

P1010458.jpg

P1010459.jpg

P1010460.jpg

P1010461.jpg

P1010467.jpg

P1010468.jpg

P1010469.jpg

P1010470.jpg

P1010472.jpg
 
voor de mensen die foto's gemaakt hebben, ik reed op (de enigste) TL1000R blauw/wit met zwart arlen ness pak in groep blauw.
Nummertje 60.

Dus als er mooie pics zijn, hoor ik het graag ;)
 
hou deze site ff in de gaten www.textextra.nl
Danielle heet ze, en zij was diegene die de foto's heeft gemaakt de hele dag !
dus die zullen binnenkort wel online staan *O*
 
Ben er nu mee bezig en zijn nog al wat dus hopen dat ik vanavond alles gelukt is. Volgens mij heb ik wel de bandit weet neit zeker zie het zelf neit zo goed.
 
Heey Heey Ik moet er morgen vroeg uit dus zet morgen wel ff al mijn foto's op een site opzo en dan zet ik die link ff neer. heb er meer dan genoeg meer dan 1 gig ofzo. Jij staat er zelf ook vaak genoeg op met je ZX-6R.Ik was die gozer met zwart rose Rev'it Jas:D.

Als mensen nog verzoekjes hebben of hun motor erop staat laat ff een beschrijvinkje achter dan kan ik ff zoeken. Hele grote kans dat ik je heb(Heb volgens mij iedereen:D).

Heey was heel gezellig volgende keer ga ik zelf op circuit.

Groetjes Leroy
Mocht je wat foto's gemaakt hebben van een rood/witte Honda 600rr uit 2006 dan zie ik ze graag :Y . Inclusief witte velgen voor het nodige poetswerk :+

Edit: Reed in groepje rood.
 
Laatst bewerkt:
goeie fotos :} heb ze gewoon gedownload van picasaweb dan krijg je ze ook in goeie kwaliteit en als het scheelt zou je dan foto 2,41,129,148,169 en 186 willen mailen naar me hotmail (staat in me profiel)
 
Mooie foto's, helaas staat mijn motor alleen op de startgrid ertussen. Ben nog op zoek naar andere foto's, dus alles suggesties zijn welkom. Startnummer was 110, Yamaha R1 rood/wit '99, kleur helm (er rijdt ook een andere R1 tussen dus hier herken je me aan) was zwart-wit, rood/grijs pak alpinestars. Als iemand me tegenkomt hoor ik het graag :}
 
Ik heb wel een aantal foto's gemaakt afgelopen zondag, alleen bijna alleen van groep 3 en 4 (snelste 2 groepen) en dan van specifieke rijders. Ook heb ik wat fotootjes van Lizard Pro gemaakt uit groepie 1 :+
 
Geeeeen idee, zal vanavond ff kijken.
Kans is klein maar we zullen zien ;)
 
Ik heb wel een aantal foto's gemaakt afgelopen zondag, alleen bijna alleen van groep 3 en 4 (snelste 2 groepen) en dan van specifieke rijders. Ook heb ik wat fotootjes van Lizard Pro gemaakt uit groepie 1 :+

Dat had ik gezien idd ;) Wel van m'n vriendin, maar niet van mij :z
 
voor de mensen die foto's gemaakt hebben, ik reed op (de enigste) TL1000R blauw/wit met zwart arlen ness pak in groep blauw.
Nummertje 60.

Dus als er mooie pics zijn, hoor ik het graag ;)
ik kwam er te laat achter dat jij het toch was.

Ik zat de vorige training bij je in de groep, toen heeft me vriendin foto's geschoten van je met mij op de achtergrond ;) (de tuono)
deze keer stond ik op post 5 en 10 samen met me vriendin.

ik heb helaas niet zo heel veel foto's van je, me camera was een beetje snel leeg.
 
ik kwam er te laat achter dat jij het toch was.

Ik zat de vorige training bij je in de groep, toen heeft me vriendin foto's geschoten van je met mij op de achtergrond ;) (de tuono)
deze keer stond ik op post 5 en 10 samen met me vriendin.

ik heb helaas niet zo heel veel foto's van je, me camera was een beetje snel leeg.
o kijk, één (pracht ;) )foto is ook al voldoende, maar elk materiaal is altijd welkom! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan