MQP Pak (voor studenten gratis)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mavtri

MF veteraan
24 sep 2002
4.513
221
Barneveld
Te Koop MQP pak.
Maat jas 50 (1.85 en 78 kg)
Maat broek 40 (1.75 en 70 kg)(mogelijkheid tot kneesliders)
Niet nieuw meer maar wel goed.
Voor studenten gratis, voor anderen wat de gek er voor geeft.
full
 
Laatst bewerkt:
Hey,

ik heb interesse!! en student gelukkig.

je stuurt toevallig niet op (tegen vergoeding natuurlijk)?

groeten
 
en je "verkoopt" de broek niet los heel toevallig?

de jas is te groot namelijk, maar de broek daarentegen...
 
Laatst bewerkt:
Ik ben student (2de jaars BK aan VU) en voldoe (na weer wat trainen, daar rondom de buik) aan het signalement.

Ik wil de porto kosten best vergoeden hoor, zo ben ik dan ook wel weer. :D
 
Laatst bewerkt:
Hey,

ik heb interesse!! en student gelukkig.

je stuurt toevallig niet op (tegen vergoeding natuurlijk)?

groeten

Je hebt als eerste gereageerd. Ik wil graag een scan van je OV kaart gemaild krijgen als bewijs dat je student bent. En welke opleiding je doet en waar.
Daarbij mag je ook je gevens mailen waar de spullen naar toe kunnen dan zal ik ze na goedkeurig Ov bewijs deze week versturen.
 
Je hebt als eerste gereageerd. Ik wil graag een scan van je OV kaart gemaild krijgen als bewijs dat je student bent. En welke opleiding je doet en waar.
Daarbij mag je ook je gevens mailen waar de spullen naar toe kunnen dan zal ik ze na goedkeurig Ov bewijs deze week versturen.

Hele leuke actie! :Y
 
Staat tegenwoordig je MF nickname op de OV-kaart :o .
Nee maar in zn profiel staat wel zn naam en ook zn geboortedatum :o
Of dat moet ie snel aangepast hebben _O-
Ted, ik zal m vrijdag met de post versturen.
 
Laatst bewerkt:
Eerst mogen ze gratis met de trein, daarnaast krijgen ze ook nog eens een zak met overheids-geld cadeau voor bier en andere dranken onder de term ''studiefinanciering'' En nu ook nog eens gratis motorkleding. Waarom heb ik nou nooit gestudeerd :( :+
 
Eerst mogen ze gratis met de trein, daarnaast krijgen ze ook nog eens een zak met overheids-geld cadeau voor bier en andere dranken onder de term ''studiefinanciering'' En nu ook nog eens gratis motorkleding. Waarom heb ik nou nooit gestudeerd :( :+

Studenten zijn gewoon slimmer 8-) .

Die basisbeurs schiet trouwens ook niet op hoor :r . Dat icm. de immer stijgende alcoholprijzen doet de hedendaagse student het alcohol tot de lippen stijgen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan