MSL 15 september Assen

Ik ben al regelmatig met MSL op Assen geweest, fijne organisatie :Y

Ik wil deze dag eigenlijk ook gaan maar weet nog niet of ik dat ga doen. Op dit moment ben ik druk aan het klussen in huis waar ik de centen ook hard nodig heb...
 
MSL is prima organisatie. Indeling in 4 groepen op snelheid. 1e 2 groepen met instructie en voorrijder en groep 3 en 4 vrij rijden voor de wat gevorderden.

Assen is een pracht baan met bochten waar je met hoge snelheid doorheen kunt, anders dan op bv zandvoort, waar het toch meer stop en go is.

Ik ben er ook op 15 september met nog wat bekenden.
Veel plezier!
 
MSL is prima organisatie. Indeling in 4 groepen op snelheid. 1e 2 groepen met instructie en voorrijder en groep 3 en 4 vrij rijden voor de wat gevorderden.

Assen is een pracht baan met bochten waar je met hoge snelheid doorheen kunt, anders dan op bv zandvoort, waar het toch meer stop en go is.

Ik ben er ook op 15 september met nog wat bekenden.
Veel plezier!

Zandvoort stop en go? Nee joh , beste circuit van NL
 
Gezellig!

Toevallig nog iemand die twee pitboxplekken over heeft?
Wij zouden er graag overnachten en pitbox gebruiken overdag, maar met z'n 2 wordt dat wat 'luxe' zeg maar ;-) ..
 
Ik doe daar tegenwoordig een b&b met mevrouw dogface. Wat comfortabeler voor een dag knallen. Die zijn er zat tegen aardige prijsjes als je ff zoekt.
 
Gezellig!

Toevallig nog iemand die twee pitboxplekken over heeft?
Wij zouden er graag overnachten en pitbox gebruiken overdag, maar met z'n 2 wordt dat wat 'luxe' zeg maar ;-) ..

Je kan ook de vraag omdraaien:

Misschien zijn er wel gegadigden om bij jullie in de pitbox te komen en zo de kosten te kunnen delen? ;)
 
Dat is waar :P

Ik heb me net ook ingeschreven, ik ben er dus ook bij! (in groep 3) *D :]
 
Present!
MSL is de prettigste organisatie om mee te rijden in NL

Vindt ik ook! :Y

Het is alleen jammer dat ze nooit zoveel dagen op Assen hebben. Voor mij is het qua reistijd om het even of ik naar Assen of Zandvoort ga maar mijn voorkeur ligt dan toch bij Assen.

Ik heb er ook zin in om weer wat rondjes te doen, leuk ook om te lezen dat er al redelijk wat mensen zich gemeld hebben die ook in groep 3 gaan rijden :]
 
Ik had graag in groep 2 mee gereden, echter was alles vol. Ik heb mij op de wachtlijst gezet.


Mocht er nog iemand onverwacht niet kunnen. .. ik zou graag je plek overnemen!


Groeten Arnold
 
Nog even slag om de arm houden maar als dit zo aanhoud heb we (ik in ieder geval) donderdag betere omstandigheden dan alle andere dagen in eerder Assen dit jaar.
 
Nog even slag om de arm houden maar als dit zo aanhoud heb we (ik in ieder geval) donderdag betere omstandigheden dan alle andere dagen in eerder Assen dit jaar.

Ik vroeg me vanmorgen nog af of ik de motor op regenbanden moest gaan zetten of dat ik 'm lekker op de supercorsa's kan laten staan.

Ik hoop uiteraard het laatste, maar aangezien ik op de andere circuitdagen erg veel mazzel met het weer heb gehad kan het zomaar zijn dat het geluk nu op is.
(In dat geval alvast mijn excuses! :+ )
 
Terug
Bovenaan Onderaan