MTX 200

hondaxl

Die hard MF'er
13 okt 2004
901
0
Beveren-Waas
Geschikt voor klein rijbewijs, héél goede motor om te leren rijden en gemakkelijk te manoevreren.
Maar ... zeer snel, onklopbaar in stadsverkeer e.d., tweetakt prestaties, ook pret voor de rijder met ervaring.
- volledige plasticset en tank van een MTX80RII, dit zijn identieke onderdelen, maar ik vind de kleur mooier dan origineel. De kleur op de foto's is rëëel.
- start zeer goed, gemakkelijk en direct
- goede banden (zie foto's)
- ketting en tandwielen vrijwel niet versleten (zie foto's)
- km-stand klopt niet, andere teller
- batterij goed
- lichten werken incl. richtingaanwijzers en remlicht
- motor lekt niet
- geen scheuren in zadel, geen roest in de tank, enz., gewoon in orde
- met sleutel en Belgische papieren
- betaalbewijzen
- rijdt op benzine met mengolie

Reden van de verkoop dubbel gebruik en plaatsgebrek...

Brengen kan misschien als de afstand redelijk is. De motor staat in Melsele.

Buiten kantooruren best bellen op mobiel nummer is 0032 472 912 999.

Nieuwe prijs 700 euro

image384gr1.jpg

image383gk4.jpg

image385wh5.jpg

image386of8.jpg

image387sw1.jpg

image388zq8.jpg

image389pn0.jpg

image392nh4.jpg

image393yo2.jpg

image394gb2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Is dit een mtx met een omgekeerd schakelpatroon ( een mhoog rest naar beneden )
Heb vroeger zelf een duitse mtx motorfiets gehad met een brommerplaatje })
en hoeveel cc is dit 200 :?
 
Laatst bewerkt:
Is dit een mtx met een omgekeerd schakelpatroon ( een mhoog rest naar beneden )
Heb vroeger zelf een duitse mtx motorfiets gehad met een brommerplaatje })
en hoeveel cc is dit 200 :?

Schakelt gewoon, dit is een origineel blok horend bij de motorfiets.
En 200 cc ja...Honda type MD07...


Ik had zelf een 125 ik heb alleen nog nooit van een 200 gehoord :P

Vrijwel alle onderdelen zijn hetzelfde als de 125 ik dacht type JD07, dus uiteraard niet de 'rallye'.
Je kan dus je onderhoud en herstellingen ook laten doen in de bromfietswinkel.

Ik ga nu offline, ik post ook mijn GSM nummer in de beginpost.
 
Laatst bewerkt:
Liefhebbers, graag vandaag nog een reactie per mail, in dit topic of op mobiel nummer (staat in beginpost).
Dit weekend kan je me bereiken op het mobiel nummer, ik ben niet online dit weekend.
Laat je kans niet voorbijgaan, er komt zeker zon de volgende weken !
 
Mag deze middag weg voor 750 euro...laatste kans en oproep...ik ben niet online de komende periode...enkel bellen...
 
lijkt me een leuk speeltje

hoeveel pks heeft die?
wat is je bodemprijs (absolute bodemprijs) en waar staat het motortje ergens?

KICKJE!
 
Laatst bewerkt:
Kickje voor deze leuke fiets.......heb er zelf eentje gehad met brommer plaatje....was 16 jaar en moest 'm hebben :] heb er beste herinneringen aan, beter nog dan alle supersports om eerlijk te zijn.....echt fun dit
 
Laatst bewerkt:
lijkt me een leuk speeltje

hoeveel pks heeft die?
wat is je bodemprijs (absolute bodemprijs) en waar staat het motortje ergens?

KICKJE!

27 pk standaard. Naar mijn gevoel heeft hij wel wat meer.
Bodemprijs...ik wil wel naar 700 gaan, dan verkoop ik de extra kappenset wel los.
De motor staat in Melsele, op 9 km van Antwerpen. Ik wil eventueel nog wel een inspanning doen om hem af te leveren. Dat is zonder aanhanger, rijdend dus, en dus ook wel wat beperkt in afstand.



Kickje voor deze leuke fiets.......heb er zelf eentje gehad met brommer plaatje....was 16 jaar en moest 'm hebben :] heb er beste herinneringen aan, beter nog dan alle supersports om eerlijk te zijn.....echt fun dit

Ja, dat vat het dus goed samen. Het is een jong veulentje. Je kan zoiets eigenlijk niet meer kopen nieuw in de winkel, misschien iets van HM of zo...
Een supersport heeft problemen om dit ding bij te houden in stadsverkeer e.d., zowel in optrekken, als afmetingen, als wendbaarheid.
Het geeft zowat de opwinding van je eerste brommer, wat de meesten onder ons daarna aanschaften was dikwijls toch wat rationeler, misschien wel een technisch hoogstaandere koop, maar toch met een mindere 'rush'...


Bedankt voor de kicks Zealot en Melandri.
 
Laatst bewerkt:
geen dank, lijkt me gewoon een leuk motortje

KICK

700 is toch echt wel héél redelijk voor een exemplaar in deze staat. Op eBay Duitsland gaan ze regelmatig rond de 900 euro.
Dat is weer een idee, ik moet toch echt minder gaan praten en meer gaan doen, maar dan moet ik weer gaan multitasken, en dat loopt altijd mis bij mij...
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan