Mugello. Gran Primo d"Italia

Welk merk denk je dat gaat winnen

  • Yamaha.

    Stemmen: 33 66,0%
  • Ducati.

    Stemmen: 6 12,0%
  • Honda.

    Stemmen: 5 10,0%
  • Go bo Go #64.

    Stemmen: 6 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    50
Als je het mij vraagt is zn mentale breekpunt erg dichtbij !

Vind het jammer dat de racerij deze kant op gaat en dat de "fans" steeds meer op voetbal fans beginnen te lijken...

Wat betreft Lorenzo snap ik heel goed dat mensen niets met hem hebben, heeft hij voor een groot deel zelf veroorzaakt en vooral als hij blijft doen alsof het hem allemaal niks kan schelen word het alleen nog maar erger, vooral als hij duimpjes , knipoogjes en kusjes blijft geven

Als motor coureurs zich hetzelfde gaan gedragen als beroemde voetbalblagen die net haren op hun piemel hebben en dan al voor miljoenencontracten naar het buitenland gaan en zich vervolgens niet weten te gedragen, dan krijg je daar reacties op van fans.

Leuk voorbeeld: https://www.youtube.com/watch?v=bNRgZKaL0qo
 
FF wat anders *D ......ik zou graag het topic willen maken voor catalunya want zit in Zuid Frankrijk met al 3 dagen zeikweer en dacht ga eens beginnen maar met dit grafweer zit iedereen in z'n caravan of bungalow op het internet en dan is het traaaaaag :Z :Z ,...was al een kwartier bezig met binnenhalen van wel een hele foto ...dus handdoek gegooid .
Hoop niet dat ik dit weer meeneemt naar Catalunya want de voorspellingen hier zijn niet gunstig ,.....ja vanaf maandag maar daar hebben we geen ruk aan !!!!! |( :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan