MV Agusta F4 750 S 1+1

Paul Hewson

MF veteraan
26 okt 2004
11.739
256
Goor
type: MV Agusta F4 750 S 1+1
bouwjaar: 2001
kilometerstand: 32000
kleur: rood/zilver

Voorzien van:
Technoflex voorvork veren
BMC luchtfilter
herschrijfbare chip met 127 PK aan het wiel
Rizoma knipperlichten

Voor het smeren van de ketting is een losse bok aanwezig. De duo voetsteunen heb ik er ook bij alleen zien niet gemonteerd dus ook niet op de foto aanwezig.

Bij 26000 km heeft de motor een grote beurt gehad waarbij onder andere de kleppen zijn gesteld. Tevens zijn er toen nieuwe banden onder gekomen, Michelin Pilot Power.

De motor dient nu een kleine beurt te krijgen waarbij ook de ketting en tandwielen vervangen moeten worden, vandaar ook de prijs van 8250 euro.

motorbackgroundyg6.jpg
 
Dat is weer heel wat anders :o
Succes met de verkoop!

Is inderdaad wat anders maar juist wat ik zocht. Toen ik vanochtend na een proefrit op een Speed Triple weer op de MV kroop had ik echt het gevoel van opvouwen en opstappen :P Wereld van verschil qua zitpositie en comfort, het is gewoon net wat je zoekt en met wat voor doel :Y
 
Is inderdaad wat anders maar juist wat ik zocht. Toen ik vanochtend na een proefrit op een Speed Triple weer op de MV kroop had ik echt het gevoel van opvouwen en opstappen :P Wereld van verschil qua zitpositie en comfort, het is gewoon net wat je zoekt en met wat voor doel :Y


Dat is zo *D
Alvast veel plezier met de Triple *O*
 
Wat een prachtige fiets... Als je exclusief wilt zijn dan moet je deze echt kopen !
 
Dat is zo *D
Alvast veel plezier met de Triple *O*

Dankje. Motor moet alleen wel binnen 2 weken weg zijn anders ruil ik d'r gewoon in, nadat ik op vakantie ben geweest moet die Speed Triple er gewoon wezen }) Dan kan ik nog in de laatste vrije week de Speed Tripe inrijden :]


Wat een prachtige fiets... Als je exclusief wilt zijn dan moet je deze echt kopen !

Wat let je? :+
 
Schopje :) Voor de sneller beslisser, anders word de motor a.s. vrijdag of zaterdag ingeruild :Y
 
Is er nog wat met de prijs te doen en heb je nog meer foto's en op- en aanmerkingen over de motor.

Je kunt me ook mailen op pieterbasten apestaartje hotmail punt com
 
zoow,

echt een super gave fiets hee.

voor vele een droom machine denk ik. :9~ (voor mij ook.)

veel succes met de verkoop.
 
Is er nog wat met de prijs te doen en heb je nog meer foto's en op- en aanmerkingen over de motor.

Je kunt me ook mailen op pieterbasten apestaartje hotmail punt com

Ik heb je gemaild op het aangegeven mailadres :)

heb eigenlijk dezelfde vraag als boom boom :Y
je kunt me mailen op paulmeent@hotmail.com
groeten
paul
 
Laatste schop. Motor blijft vrijdag of zaterdag achter bij de dealer, prijs met inruil en nieuwe motor is akkoord *O* Dus motor is tot die tijd enkel te koop tegen de genoemde prijs aangezien dit nog zelfs onder mijn inruilprijs ligt :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan