Na 5 weken eindelijk me CBR600RR binnen

BoomerRR

MF veteraan
4 apr 2003
3.735
0
Hengelo (Overijssel)
Vorige week dinsdag na lang wachten eindelijk m'n motor op kunnen halen. :)
Was alleen probleem met alarm, want motor viel bove de 4000 toeren elke keer uit,
maar dat hadden ze snel voordat ik er mee weg kon opgelost.
Nu alleen morgen nog ff wegbrengen voor 1000 km beurt en dan kan t echte rijden pas beginnen. :]
Meer foto's volgen binnenkort nog, want dit zijn de foto's nog van bij de motorzaak.

DSC00332.JPG

DSC00333.JPG

DSC00334.JPG

DSC00335.JPG

DSC00336.JPG

DSC00338.JPG
 
Gefeliciteerd met je RR! Met deze kleur val je tenminste op :) Veel plezier er mee!
 
zo :}

Die kleur is echt helemaal goed

Tien keer beter dan zwart

Gaaf ding man

Veel :] ermee

P.S denk dat ik al weet wat me volgende word(al gaat me voorkeur niet uit naar 4 inlijn motoren)maar deze is wel zo super mooi
 
Laatst bewerkt:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ben jaloers!! :} :} :} :}

ben namelijk voor psies dezelfde aan het kijken... ik hoor van de week hoe en wat!!
 
Laatst bewerkt:
ow kewl een gele r6

ow hij heeft uitlaat in de kont.. dan is het een 600rr

tja lijkt ook allemaal zo op elkaar he :+



gave fiets joh..goeie kleur..
 
Hij is mooi maar nogal....................... geel :P

En kunnen gloeiendegloeiende potjandriedubbeltjes DIE FOTO'S WAT KLEINER !!!!!!!!!!!

Met dank van de modemgebruikende medeforummer (die nu anderhalve MB door zijn telefoondraadje moet sleuren).

{edit}
 
Laatst bewerkt:
Hij is mooi maar nogal....................... geel :P

En kunnen gloeiendegloeiende potjandriedubbeltjes DIE FOTO'S WAT KLEINER !!!!!!!!!!!

Met dank van de modemgebruikende medeforummer (die nu anderhalve MB door zijn telefoondraadje moet sleuren).

{edit}
Zo dan, vijf minuten werk:
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
:(


Nee... da's handig... kunnen die modemmers dezelfde pics 2x downloaden... :} :}
Ohja... Leuke fiets, beetje jammer van de kleur... :)
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 05 mei 2003 21:06 schreef Rage het volgende:Nee... da's handig... kunnen die modemmers dezelfde pics 2x downloaden... |( |(
:j

Als BoomerRR nou snugger is doet hij deze even uploaden naar zijn eigen server en zijn we meteen waar we wezen willen. Niet te snel met de |( graag :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan