Naar Wheelyday vanuit de omgeving Arnhem?

CatchDude

MF veteraan
12 apr 2003
6.023
0
Arnhem
Gaat er nog volk vanuit Arnhem en omstreken naar de Wheelyday de 16e? Zo ja, zin in een kudde-ritje over de snelweg heen? (En terug kijken we wel weer?)

Als er genoeg animo voor is spreken we gewoon een goeie tijd af bij de Esso in Velp.
 
tis een stuntwedstrijd/demodag.. wordt hartstikke leuk dus komen!!
ik ga er lekker knallen op de cbr 900!!
 
ik ga vanuit ede..

alleen met de auto aangezien ik me enkelbanden en achillespees 1.5 week geleden heb verrekt en het dus nog rustig aan moet doen en helaas niet mee kan doen aan de comp op wheelyday.
 
waar is dat precies?? tholen (B)??

Tholen ligt net in de provincie Zeeland, de Speelmansplaten zijn te vinden via de A58 richting Zeeland, afslag Hoogerheide, onderaan afslag linksaf, 2e rotonde linksaf = de N289 (oude snelweg), doorrijden richting Rilland, brug over de kreekraksluizen, dan de 1e afslag rechts is richting Tholen, na ca 10 km zijn de speelmansplaten aan je rechterhand.
 
Misschien ga ik wel mee, alleen ff kijken of ik moet werken dan, ik sta namelijk reserve voor die dag.
 
grinnik :P ...whaaa ik kan me een paar weken geleden herinneren ....was er ook iemand die niet op de brommert kon rijden :)

Zeg, blijf je bezig? :+ Ik was het alweer bijna vergeten. ;)

Hoe dan ook, ik ga misschien zelf met de auto. B| Er willen nog wat maatjes van me mee die niet over een motor beschikken...
 
Zeg, blijf je bezig? :+ Ik was het alweer bijna vergeten. ;)

Hoe dan ook, ik ga misschien zelf met de auto. B| Er willen nog wat maatjes van me mee die niet over een motor beschikken...

Met z'n drieen of viern op de motor kan ook best hoor ;)
Je komt immers naar een stuntfeestje! :+
 
Nou, morgen ga ik toch maar lekker met de motor. Om ongeveer 9.15 rijd ik richting Illian om daarna door te gaan richting Tholen. Nog mensen die willen aanhaken?
 
hee luitjes wij verzamelen rond 11.30 bij het tankstation bij ettenleur op de A58. Miischien leuk om met een heel groepie op te rijden?
Oh ja, wij komen uit utrecht *D
 
Nou, morgen ga ik toch maar lekker met de motor. Om ongeveer 9.15 rijd ik richting Illian om daarna door te gaan richting Tholen. Nog mensen die willen aanhaken?

:) Maarreh, we gaan niet zo hard hoor! Ben dr vandaag achter gekomen dat ie maximaal (echt maximaal) 120 gaat, en dan moet ik me heeeel goed vasthouden om er niet af te waaien haha. En k ga ook niet echt hard door bochten enzo. Beetje mietje he, maar moet nog ff aan motor wennen, heb m pas sinds woensdag. Daarbij is t ook nog een chopper, dus sowieso sloom :P Dusseh, verwacht geen racetochtje ofzo! ;)
 
:) Maarreh, we gaan niet zo hard hoor! Ben dr vandaag achter gekomen dat ie maximaal (echt maximaal) 120 gaat, en dan moet ik me heeeel goed vasthouden om er niet af te waaien haha. En k ga ook niet echt hard door bochten enzo. Beetje mietje he, maar moet nog ff aan motor wennen, heb m pas sinds woensdag. Daarbij is t ook nog een chopper, dus sowieso sloom :P Dusseh, verwacht geen racetochtje ofzo! ;)

En ik ga je ook echt geen voorsprongetje geven hoor. :+
 
:) Maarreh, we gaan niet zo hard hoor! Ben dr vandaag achter gekomen dat ie maximaal (echt maximaal) 120 gaat, en dan moet ik me heeeel goed vasthouden om er niet af te waaien haha. En k ga ook niet echt hard door bochten enzo. Beetje mietje he, maar moet nog ff aan motor wennen, heb m pas sinds woensdag. Daarbij is t ook nog een chopper, dus sowieso sloom :P Dusseh, verwacht geen racetochtje ofzo! ;)

Ik ga ook maximaal 125 hoor B|
:P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan