Nederland Oost 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
grmbl, vrijdag motor opgehaald bij stijner. Diing deed het de hele 30 km's goed. Gister aan het rijden geweest gaat ie op 3 poten lopen. rustig verder gereden, soms op 4 maar meestal toch op 3 poten lopen.
Daar gaat me goede humeur.
Donderdag mag ik weer naar stijner.... En dat nadat ik toch al 400 euri heb mogen betalen voor de beurt
 
Smogguhs :W

@ Realer: yeps, je kistje en etui liggen veilig in de vide-kamer :Y , ik zou zeggen: als je tijd hebt kom ze maar gerust ophalen.. het liefst op zaterdag en met oude kleren aan O-) ;)
 
Zoow, TDM is achtergelaten bij Bakker en een DL650 met 2.500km op de teller staat tijdelijk hier voor de deur -O-.

Nu ik op die fiets heb gereden ben ik toch maar heel blij dat ik een TDM heb gekocht. Die DL is gewoon een irritant nerveus fietsje :o. Gas reactie is heel acuut, hij wil wel hard, maar eigenlijk heeft ie het net niet... En ontzettend wind gevoelig :X


Maar goed, is tijdelijk en opzich rijd ie verder best goed :Y
 
Zoow, TDM is achtergelaten bij Bakker en een DL650 met 2.500km op de teller staat tijdelijk hier voor de deur -O-.

Nu ik op die fiets heb gereden ben ik toch maar heel blij dat ik een TDM heb gekocht. Die DL is gewoon een irritant nerveus fietsje :o. Gas reactie is heel acuut, hij wil wel hard, maar eigenlijk heeft ie het net niet... En ontzettend wind gevoelig :X


Maar goed, is tijdelijk en opzich rijd ie verder best goed :Y

Ik weet het ,, heb er ook opgereden......
ze noemen het de fiets die honda had moeten maken na de transalp
nou ,, ding heeft net zoveel te maken met serieus off road als een goldwing op assen een fireblade achter zich laat......

het injectie echt aan/uit en niks er tussen
 
Smogguhs :W

@ Realer: yeps, je kistje en etui liggen veilig in de vide-kamer :Y , ik zou zeggen: als je tijd hebt kom ze maar gerust ophalen.. het liefst op zaterdag en met oude kleren aan O-) ;)

Wie weet dat we zaterdag na een ritje Friesland nog wel ff langskomen.
(De onderhandelingen zijn in volle gang.. :Y )
 
Morgen allemaal!! :W

Tis verdamd zo'n beetje de enige mooie dag deze week en wie heeft een cursusje vanavond, IK :? Maargoed levert mij weer makkelijk een paar centen op! ;)
 
mogguh :W :Z

wekker ging om 8u maar ben weer in slaap gevallen B|


@DJ: gefeli met je nieuwe baan!!
 
grmbl, vrijdag motor opgehaald bij stijner. Diing deed het de hele 30 km's goed. Gister aan het rijden geweest gaat ie op 3 poten lopen. rustig verder gereden, soms op 4 maar meestal toch op 3 poten lopen.
Daar gaat me goede humeur.
Donderdag mag ik weer naar stijner.... En dat nadat ik toch al 400 euri heb mogen betalen voor de beurt


Das mooi kut, zeker na zo'n dure beurt.
Hopen dat Edgar het snel ff voor je kan oplossen :)
 
grmbl, vrijdag motor opgehaald bij stijner. Diing deed het de hele 30 km's goed. Gister aan het rijden geweest gaat ie op 3 poten lopen. rustig verder gereden, soms op 4 maar meestal toch op 3 poten lopen.
Daar gaat me goede humeur.
Donderdag mag ik weer naar stijner.... En dat nadat ik toch al 400 euri heb mogen betalen voor de beurt

-O- Ach, als pleister op de wond ga je vanaaf toch ook naar die BBQ? ;) Kun je me mooi ff alles vertellen...
 
Weet iemand hier nog 2 db-killers te liggen voor mijn Leovince's? Evo2..

Wat is dat dan sparxx... dat ding moet toch lekker brommen ;) Nee ik zou ook nog wel ff 2 db-killers willen hebben voor mijn dempers. Heb nog wel db-killers liggen maarre die zijn voor LASER dempers, kan wel is ff kijken of die erin passen :+
 
Ik heb er ook nog twee liggen, maar die waren voor m'n Ducati. En die zijn veel te groot voor de Leo's. En ik heb ze wel nodig in de de eifel en op de ring..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er ook nog twee liggen, maar die waren voor m'n Ducati. En die zijn veel te groot voor de Leo's. En ik heb ze wel nodig in de de eifel en op de ring..

Ja daar ben ik ook wel bang voorr... Eiffel controleren ze nog wel is regelmatig op dat soort dingen :+ Denk ook niet dat die LASER db killers goed passen hoorr. Maarre het DB killer systeem bij leovince werkt ook anders volgens mij, dan heb je voorin in de pijp ook nog een flens zitten die de pijp dichter maakt, zitten vier gaten in en dan nog een DB killer erin. Ook eens vernomen van horen zeggen hoorr ;) Kweet niet of het zo is....

Wanneer heb je een Eiffeltripje gepland dan, ennuh ook op de nurburgring knallen? *O*
 
Tja en ze kunnen ook moeilijk doen op de ring hé. En noooo way dat ik er niet op ga :P
We gaan er over een paar weken heen *D
 
@sparx, ik heb wel van die DB dildo's voor mijn leovince.
Misschien dat ze passen :?

zo zien mijn pijpen eruit

33d1ced3ae4c73f471de55d0cb1be03e


573a8f2a80c9e0dcfc5c495384e75899


4d90288f76aba517efc041db200c104a
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan