Nederland Oost Topic 27

Status
Niet open voor verdere reacties.
was me trouwens nog niet eens opgevallen dat jij ook uit oldenzaal komt.
dus nog een boeskooltje erbij *O*

Klopt alleen rijd ik met schootmobiel voor zo 3-4 weken en zie jullie mij er wijnig op een motor (gezondheid laat het niet meer toe om daaglijks rond te rijden)

Edit:- maar goed ik ga naar bed gezien bed niet naar mij komen :P Tot later allen
 
Laatst bewerkt:
ja das mooi k*t.....

heb je hem echt nodig dan? en is daar niet een of andere ANWB dienst voor of zoiets?

Goeie morgen @ all

BK:- Ja dit is en ja ik heb hem nodig als ik bv. boodschapen of naar de stad moet, en ja bij de welzorg en ze hebben me gezegde dat het normaal is dat het zo doen.

Maar kunt nog motor riijden als ik goed voelde
 
Goodmorning TWENTE :W

*O* Al weer deel 27 *O*

Wat een ruk weer!! B|

Gelukkig alleen buiten! :+


Goedemorgen allemaal! :W

Heeft iemand nog een doosje droog weer liggen? Wij willen dit (lange) weekend naar vrienden in rothem (bij Maastricht) om daar te gaan tuffen maar zit er nu over te denken om met de waterscooter te gaan.. -O-
 
zeg realer, begrijp ik het nou verkeerd of heb je de motor verkocht zonder enige
onderdelen?

wanneer komt dan de daytonaaaaaaaaaaaaaa????
 
Mogguh allemaal.

Altijd bedenken hoeveel van die regendruppels je missen dan valt alles weer mee :)
(ik was dus doorweekt toen ik op het werk kwam blijkbaar heeft de meerderheid van de druppels mij TOCH geraakt)
 
Goedemorgen allemaal *D

Weet iemand waar je een bestelling kan doen voor mooi zonnig weer? :+

P.s pleur mij ook even in de startpost, hier een fotootje die erbij kan! *D

0fd7ffda693ba7033826c2ee370e65c5


Ben nog niet @ de Tex geweest, maarre vast wel is langs zien rijden op een mooie zonnige dag/avond met mijn bike. Brengt veelvuldig bezoek aan het circuit Hengelo :P Bij van der Valk erop en Hengelo-Noord er weer af ;)
 
zeg realer, begrijp ik het nou verkeerd of heb je de motor verkocht zonder enige
onderdelen?

wanneer komt dan de daytonaaaaaaaaaaaaaa????

Ja, je begrijpt het verkeerd ;) en nee, de motor is niet verkocht. -O-

Heb in 2 maand tijd 1 reactie gehad van iemand van het forum. Hij is samen met z'n papa wezen kijken en zou later contact opnemen voor een proefrit. Papa heb ik de maandag erop aan de lijn gehad en die probeerde er een prijs van 3500 van te maken "want het was toch al een wat oudere motor met al 37.000 km.." -O-
Zoonlief zou me vervolgens eind van die week terugbellen, maar dat is dus nooit gebeurd. Ik heb dus nooit wat van ze weer gehoord. B|
Blijf dus voorlopig nog wel ff doorrijden op de CBR en misschien dat Foncelot deze over een jaar of 2 overneemt.

Wat betreft de onderdelen: ik heb een carbon-pakket gekocht wat in 2000 door MDI was samengesteld voor de CBR600F. Dit werd in samenwerking met Honda Nederland aan kopers van een nieuwe CBR600F aangeboden tegen actieprijs. Van dit pakket heb ik de hugger, bubbleruitje, monokapje en wat carbon beschermplaten gebruikt. De rest is dus in de verkoop. Er zat ook een Micron carbon demper bij, maar ik vind mijn Bos oval carbon toch mooier.

Voorlopig geen Daytona dus.... -O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan