Nette Bmw F650

Status
Niet open voor verdere reacties.

Haagie030

MF veteraan
22 aug 2006
1.460
2
Utrecht
Hallo,

bij deze bied ik mijn BMW aan, ik heb hier 2 jaar met veel plezier op gereden als woon/werk motorfiets maar moet nu de deur uit simpel weg omdat 4 motoren teveel is.

De motor is goed onderhouden, hij heeft natuurlijk door zijn leeftijd wel wat gebruikers sporen maar niets ernstig.

De Km stand zit nu op +/- 29.700km.
bouwjaar 1999

onlangs zijn er een aantal dingen vernieuwd:

Mra donker windscherm
nieuwe voorvorkkeringen
nieuwe balhoofdlagers
nieuwe wiellagers
nieuwe binnen en buitenbanden ( metzeler tourance )
remmen nagekeken


evt worden de filters en olie nog ververst en worden de kleppen na gekeken/gesteld.

voor meer vragen of info stuur een PM of mail.

Vraagprijs 2490,- 1950,-euro

natuurlijk wat fototjes







Gr Kevin.
 
Laatst bewerkt:
Beste Kevin,

Mooie motor! Heb je nog wat meer info/specificatie?

Ik lees dat de motor in Utrecht te bezichtigen is, daar woon ik ook :). Zou ik een keer langs kunnen komen om de motor in het echt te zien?

Groet,
Joost
 
Hey Joost,

Wat voor info zou je graag willen weten? Je kan eigenlijk elke avond langs komen of in het weekend.

Geef me anders een belletje op 0zes tien 55 zes5 zes5

Gr. Kevin
 
Hey, ik heb een vraag.
Ik zit er namelijk aan te denken om wellicht een F650 aan te schaffen als woon-werk verkeer motor. Echter lees ik tegenstrijdige berichten over het gebruik van de motor op de snelweg. In mijn geval 80 km per dag/400 km per week snelweg zo ongeveer.

Ik weet dat het niet heel logisch is om een ééncilinder te gebruiken als snelwegmotor maar ik hou wel van ééncilinders, de looks, de vermeende betrouwbaarheid en de aanschafprijs.

Dus in hoeverre is de F650 geschikt als woon-werk fiets met voornamelijk snelweg?

Thanks!
 
Dat je van eencylinders houd kan ik me voorstellen, maar niet echt om de door jou genoemde punten... Looks heeft niets te maken met het aantal cylinders, betrouwbaarheid heeft een eencylinder echt niet meer dan een 4 cylinder rijstkoker en de prijs heeft er ook niets mee te maken...
 
@ Thomassino,

Ik ben afgelopen dinsdag naar de motor wezen kijken. Hij ziet er nog mooi uit en het proefritje was ook goed.

Helaas is het voor mij iets boven mijn budget en moet ik ook nog mijn rijbewijs halen maar misschien is het wat voor jou?!

Succes!

Joost
 
Laatst bewerkt:
Hey, ik heb een vraag.
Ik zit er namelijk aan te denken om wellicht een F650 aan te schaffen als woon-werk verkeer motor. Echter lees ik tegenstrijdige berichten over het gebruik van de motor op de snelweg. In mijn geval 80 km per dag/400 km per week snelweg zo ongeveer.

Ik weet dat het niet heel logisch is om een ééncilinder te gebruiken als snelwegmotor maar ik hou wel van ééncilinders, de looks, de vermeende betrouwbaarheid en de aanschafprijs.

Dus in hoeverre is de F650 geschikt als woon-werk fiets met voornamelijk snelweg?

Thanks!

ik zal eerlijk zijn en zeggen dat ik zelf zulke afstanden er niet veel mee gereden heb, hooguit een aantal keer naar mijn ouders op de camping ( +/- 30km) en dat houd ik prima uit. een vriend van mij heeft hem een keer geleend om mee te rijden naar Assen (vanuit Utrecht) en die heeft nergens last van gehad. Het is alleen dat je geen hoge (aangenaamde) topsnelheid heb. als ik 120/130 rij is het nog te doen daarna krijg je een redelijke kiebel in je "down under" door de trilling.
 
Dat je van eencylinders houd kan ik me voorstellen, maar niet echt om de door jou genoemde punten... Looks heeft niets te maken met het aantal cylinders, betrouwbaarheid heeft een eencylinder echt niet meer dan een 4 cylinder rijstkoker en de prijs heeft er ook niets mee te maken...

Looks, vermeende betrouwbaarheid en budget in relatie tot de F650.

ik zal eerlijk zijn en zeggen dat ik zelf zulke afstanden er niet veel mee gereden heb, hooguit een aantal keer naar mijn ouders op de camping ( +/- 30km) en dat houd ik prima uit. een vriend van mij heeft hem een keer geleend om mee te rijden naar Assen (vanuit Utrecht) en die heeft nergens last van gehad. Het is alleen dat je geen hoge (aangenaamde) topsnelheid heb. als ik 120/130 rij is het nog te doen daarna krijg je een redelijke kiebel in je "down under" door de trilling.

Ja, 120/130 wil ik toch wel aardige kunnen rijden..
 
je bent altijd welkom om langs te komen voor een proefritje, als je me het tijdig laat weten zorg ik dat ik thuis ben.
 
Kickje voor een geweldige motor! Heb zelf een rode, en heb vorige week de 90000ste km vastgelegd, en gaat nog steeds als een trein.

Snelwegkilometers zijn wat mij betreft goed te doen, ligt eraan wat je gewend ben. Rij zelf dagelijks van Rotterdam naar Schiphol, en zit dan vaak rond de 120-130 km/h. De power is er dan wel echter een beetje uit, maar binnen de bebouwde kom zullen er weinig motoren je bij kunnen houden (heb zelf wel een aantal dikke buikschuiverds eruit getrokken *O* )
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Nogmaals bedankt voor de proefrit! Het is echt een makkelijke fiets die zelfs op hogere snelheden erg goed stuurt. Verbaasde me van het gemak en het vertrouwen op snelheid in de bocht.

Fiets was helaas niet voor mij geschikt omdat ik een fiets zoek voor veel snelweg elke dag en dan trilt zo'n één cilinder toch te hard..

Succes met de verkoop verder!
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Nogmaals bedankt voor de proefrit! Het is echt een makkelijke fiets die zelfs op hogere snelheden erg goed stuurt. Verbaasde me van het gemak en het vertrouwen op snelheid in de bocht.

Fiets was helaas niet voor mij geschikt omdat ik een fiets zoek voor veel snelweg elke dag en dan trilt zo'n één cilinder toch te hard..

Succes met de verkoop verder!

graag gedaan!! en veel succes met de speurtocht!!

Kickje voor deze heerlijk sturende éénpitter!


:Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan