Nette Suzuki GSR 600, kleur zilver, van mei 2009

Foto voorkant.
full
 
oh ja, er zitten ook van die bobbins op de achterbrug om 'm op te krikken
ook de bijbehorende paddockstand krijg je er bij, net als het ART 4 schrijfremslot
 
Ik heb op mijn GSR600 42.500km gereden in een goed jaar en heb er nooit ander onderhoud als standaard aan hoeven laten doen. Dus het betrouwbare is zeker waar ;). Succes met de verkoop!
 
Een lekkere veelzijdige fiets die je zowel rustig mee kunt rijden, maar waar je ook prima af en toe de sporen aan kunt geven en dan laat ie merken dat ie zijn genen heeft gekregen van de gsx-r 600.
En omdat het blok teruggetuned is van zijn supersportbroertje, heeft ie een ietsie meer koppel waardoor ie juist bij rustig stadsverkeer zich heel prima gedraagt en dus niet bokt (is al gezegd in de OP). Hier ontbreekt het nog wel eens aan bij soortgenoten.

AzorSV, suc6 met de verkoop! :Y
 
Hoi, jij ook bedankt, verkoop komt wel goed, motor staat nu op mijn werk in de verwarmde kelder (zoals ik elke winter doe).
 
Ohja, eventueel wil ik wel een auto inruilen, altijd handig om de winter door te komen.
 
Laatst bewerkt:
in prijs verlaagd, 5.290 euro

inruil auto nog steeds mogelijk:

voorwaarde: Hyundai / Mazda / Renault / smart
bouwjaar vanaf 2003
km stand tot 120.000 km
alle kleuren behalve zwart
voorzien van werkende airco
 
De GSR die ik waarschijnlijk gaat kopen si van 2007, heeft 13000km gelopen en krijg een pak erbij voor de totale prijs van €4500,- Ben bang dat jij niet zoveel gaat dalen dat je daarbij in de buurt komt ;)
 
maar deze is dus 2 jaar nieuwer...

het uiterste plan is dat ik volgend jaar zelf 1 nieuwe motor koop, dan ruil ik er 2 in (die van mij en deze van mijn vrouw)

op basis van dat krijg ik ongeveer dat bedrag (250 meer) wat jij noemt, dan heb ik totaal geen gedoe moet geleur aan de deur

dus bij inruil volgend jaar 4.750 euro, dus alles wat ik nu meer krijg is winst zo simpel is dat
 
ja bedankt Sjon ! motor is niet meer van z'n plaats geweest, staat nu al maanden bij een constante 17 graden...

staat op 2 bokjes, lekker van de grond af
het wordt straks weer beter weer, komt het vanzelf weer op gang
en anders maar niet, altijd handig om een extra motor te hebben toch
 
dat is goed Sjon, ik denk dat op de motor inmiddels ook wel wat stof ligt....

ach.. het wordt weer lekker weer, dus wie weet

hij staat in ieder geval niet in de weg, maar het zal toch wel fijn zijn als ik weer centen op mn rekening heb staan dan een GSR in de garage waar je niets mee doet
 
Terug
Bovenaan Onderaan