Newbie's go toe Stroe

Remond_FRL

MF veteraan
4 jan 2010
6.400
0
Roosendaal
Facebook
Omdat Mark niet opschiet met zijn housewarming, natas haar woning nog een jaar duurt, en ik betwijfel of we DKP's nieuwe woning ooit te zien zullen krijgen...

En ik het wel weer tijd vond voor een ritje :+

DSC_0948.jpg


Dus wou ik mijn verjaardag, en de "officiële" house-warming van mijn huisje in Stroe vieren doormiddel van een ritje, met aansluitend een BBQ :+ :]


Dus het plan als volgt:
Zondag de 21ste Juli, om 12.30 verzamelen te mcDonalds Barneveld.
en om plusminus 13.00 vertrekken voor een leuke toertocht door de omgeving, waarbij we uiteraard de kerkelijke omgeving niet zullen ontzien :+
brulpijpen invited.


om ongeveer 17.00 zal deze rit, inclusief de pauze's weer klaar zijn, en eindigen we in Stroe.
Daarna zijn alle newbie's, plus eventuele oud-bekenden die zich hebben aangemeld welkom om mijn huisje te komen bewonderen, en te genieten van de aansluitende BBQ
welke ik voor 7€ p.persoon kan aanbieden :+
Dit om de kosten een beetje te drukken voor het drinken en eten wat er ingekocht gaat worden.

1_Weber_Q_300.jpg


dus?! wie gaat er mee?

rit+bbq
- Remond_FRL
- Kiki92
- markieNL
- Simon4all
- jansen007
- Mr Jack (+1?)
- Vera92
- MicB
- dopey85
- Fryske struner (+1)
- gazzgusler
- Plofkop
- Silvershadow
- Thijs_B
- Roeleey

bbq only
- soezieQ
- meagrim
- Rnej
- angeli (ovb)
- PaulK +1

rit only
- chrisace
- Luthalia (+1?)
- Deagon
- Edmx

ovb
- grootkaalnix (iets met een oppas)



ritje zal in een normaal tempo gereden worden, met mij als voorrijder.
volgens het follow-up systeem.
Geluidsoverlast en (rij)gedrag bij openbare gelegenheden en op de openbare weg zijn voor eigen verantwoording.
Op het woon-erf in Stroe dient iedereen stapvoets te rijden, en geluidsoverlast te nihileren.
overbodig gasgeven en/of toeren maken, burnouts en aanverwante actie's worden niet gewaardeerd en/of geaccepteerd :j
Dit ivm de huurbaas en 2 kleine kinderen die ook op het terrein wonen.
 
Laatst bewerkt:
leuk remond! ik kan! . ritje nog wel maar miss werk O-)

ja mijne duurt nog wel ff :+ leuk dat je dit doet!!!
 
Superplan van je Remond *O*

Echter...ook wij zijn dan ergens in Europa aan 't kamperen. :/
 
Ik vertrek de volgende dag naar Kroatie, miss dat ik wel voor de bbq en housewarming/verjaardag kom.
OVB voor mij.
 
Mijn ovb wordt een no go, die dag op bezoek bij mijn schoonzus en de volgende ochtend van daaruit naar schiphol.
 
Terug
Bovenaan Onderaan