Newbie's zijn de weg kwijt rit!

W00t eerste die terug is! en en commentaar geeft.

Bedankt iedereen voor de (halve) dag
 
Ook terug! Afgehaakt na een zware lunch en in beginnende regen. Daarna vrijwel droog zo'n 100 km naar huis (richting noorden) gereden. Nog verder zuidwaarts voor de route zag ik gezien het weer en m'n toch wel flinke moeheid niet zitten. Ik merkte dat ik concentratie miste in de bochtjes, en dat is niet goed... Nu even hardlopen, dat helpt vast :)
 
Weer thuis! Net voor het pannenkoeken eten afgehaakt, zou qua tijd niet uitkomen ivm motor terugbrengen. Na de "lunch" paar druppies regen gehad en de rest van de rit droog.
Toen ik de motor had teruggegeven begon het te regenen, wat een timing ;)

Vond het erg leuk vandaag, maar ben nu toch echt helemaal verrot (merkte het ook al aan mijn rijden het laatste stuk)

:W
 
Hoi allemaal, bedankt voor de leuke kennismakking was ondanks het verdwalen een mooie rit.

Ben met een paar terug gereden richting het westen na de lunch, heb een klein beetje regen gehad, maar de voorspelde noodweer buien zijn gelukkig uitgebleven.

Zag dat Maxim zijn fav. plek HvHolland is !geef effe een seintje als je daarheen gaat, is vlakbij mij. kom ik ook effe ouwehoeren daar.

Motor net ook helemaal gewassen, staat weer fris in de garage.

grtjes Richard
 
Hoi allemaal, bedankt voor de leuke kennismakking was ondanks het verdwalen een mooie rit.

Ben met een paar terug gereden richting het westen na de lunch, heb een klein beetje regen gehad, maar de voorspelde noodweer buien zijn gelukkig uitgebleven.

Zag dat Maxim zijn fav. plek HvHolland is !geef effe een seintje als je daarheen gaat, is vlakbij mij. kom ik ook effe ouwehoeren daar.

Motor net ook helemaal gewassen, staat weer fris in de garage.

grtjes Richard

Moet je wel ff de PB (priveberichten) aan doen, in de "Voorkeuren". :)
 
:W Thuis :) . Het was weer gezellig vandaag en met de regen was het ook nog wel te doen. Aan de binnenkant heb ik het vrijwel helemaal droog gehouden. Wegen waren lekker rijden, ondanks alle prut die erg lag. Ook weer een hoop nieuwe gezichten gezien *O* . Was weer een gezellig dagje ;)

Het was weer een topdag :}


Komende weken is het voor mij even rustig, geen ritjes meer :N . Aankomende zondag(en) zal met name in het teken van de studie staan. Nog twee weken studeren en dan ben ik klaar, als alles goed gaat *O* . Mocht ik tijd overhouden, dan wordt de Fazer onder handen genomen, tijd voor een beurtje en de remmerij *D .
4 Juli hoop ik de Fazer in orde te hebben en dan kan ik een testdag houden. Combineer ik meteen met het testen van een route. En 11 juli is er de BBQ, tot dan :W
 
Laatst bewerkt:
zo, ik ben ook weer thuis, vera eerst nogeven thuisgebracht enzo natuurlijk, maar ik vond het een geslaagd dagje,en het weer, ach.... da viel ook nog wel mee, maar het belangrijkst was de gezelligheid, en die was kei goei.

zie jullie met de volgende rit weer :W
 
Ik vond het ook super!
Jammer dat er zoveel weggingen, stelletje mietjes :P
Geslaagd dagje, pannenkoek was heerlijk, ijsje van paul was heerlijk en het weer was ook nog wel te doen :P

Op naar de BBQ-meet!!! *O*
 
Zijn er foto's gemaakt dan?

Hoe vaker een nieuwbie rit hoe minder foto's :+
 
Huh, on a less positive note, zien jullie ook dat reclamebanner tussen de posts en de reageerveld ?
Het wordt me een beetje te veel met al die reclames... of is dat banner daar al lang en ik heb het pas nu opgemerkt ? :+

edit: oh ja, foto's !!! *O*
;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan