Nieuw Floortje stelt zich voor

Floortje87

Die hard MF'er
26 jan 2010
364
0
Leiden
Floor, 22 jaar, woonachtig in het momenteel nogal koude hoge noorden, in de stad Groningen. Student geneeskunde, 3e jaar. Vandaag ben ik geslaagd, dus volgende week mijn roze pasje ophalen :-). Ik heb nog geen motor, voorkeur gaat uit naar een tourfiets zonder al te veel toeters en bellen... Owja en ook niet onbelangrijk: voor een studentenbudgetje. Vanaf vandaag dus naarstig op zoek ;-).

Zodra ik een motor (tot mijn beschikking) heb ga ik ook graag mee op Newbie ritten en dergelijke!
 
kiek an, Grun stat :W
mien bruur whoont doar ok...


ennuh, GEFELICITEERD *O*





090724%20-%20Welkom%20MF.gif



:W

 
mien bruur whoont doar ok...


een cursus gronings was niet verkeerd;)
full



edit krijg de smilies er niet bij
[is dus met een knipoog]
 
Laatst bewerkt:
mien bruur whoont doar ok...


een cursus gronings was niet verkeerd;)
[afbeelding]


edit krijg de smilies er niet bij
[is dus met een knipoog]
_O- goed bezig... ;)




bun dan zelf un Drent... dus mut eun beetie moeite dhoen veur da Grunnings...
moar met hulp van mien bruur, kum ik toch een ende...



:+


en je moet het zeggen exact zoals je het leest... dan klopt het!!
 
Laatst bewerkt:
Welkom! *O*

Kijk hier eens rond in het verkoop topic. Staan vaak genoeg leuke opstap motoren te koop :Y (denk Yamaha Diversion, Honda CB enz enz)
 
Laatst bewerkt:
_O- goed bezig... ;)




bun dan zelf un Drent... dus mut eun beetie moeite dhoen veur da Grunnings...
moar met hulp van mien bruur, kum ik toch een ende...



:+


en je moet het zeggen exact zoals je het leest... dan klopt het!!
Ik snap dan weer wat minder van dat plat Drents :')

Welkom Floor :W
 
_O- goed bezig... ;)




bun dan zelf un Drent... dus mut eun beetie moeite dhoen veur da Grunnings...
moar met hulp van mien bruur, kum ik toch een ende...



:+


en je moet het zeggen exact zoals je het leest... dan klopt het!!
:? Gronings klinkt echt niet zo... het is meer zoiets:

Hmmhmiehmhhmmaamhmhnmoom HAHAHAHAHAHHA!! Hmmmaammmmuuhmmhmwwaahmm HAHAHAHA!!

:X
 
Ha allemaal!

Ik kom oorspronkelijk uit Leiden.... dus aan een ordinaire Leidse 'R' kan ik jullie nog wel helpen.... De "Grunneger toal" weet ik vrij weinig vanaf.... Het Gronings zoals dat soms wordt gesproken door patienten die ik tegen kom in mijn studie gaat dus wellicht nog een probleem worden ;) .

Foto ga ik plaatsen, moet vnaaf ff uitzoeken hoe dat precies in zijn werk gaat hier.

Vandaag naar het gemeentehuis geweest om aldaar E61.50 neer te leggen voor een stukje plastic....

Bezig met orienteren op een geschikte motor, jullie horen nog van mij.
 
Leidse R ordinair?

Hoor van m'n studiegenoten in R'dam juist altijd dat het bekakt is :+

Mocht je in de weekenden af en toe nog naar Leiden komen EN toevallig een fiets hier in de omgeving op het oog hebben, moet je het maarrrrr even laten weten :P

Rijbewijs had je volgens mij ook beter in Leiden kunnen aanvragen, kostte vorig jaar geloof ik €48,50 o.i.d.
 
Laatst bewerkt:
:$ [helemaal vergeten] welkom fleur
ene als je een curses gronings nodig bent ff naar tv noord kijken
de grunnege toal proatn wie altmoal :+
 
Ha allemaal!

Ik kom oorspronkelijk uit Leiden.... dus aan een ordinaire Leidse 'R' kan ik jullie nog wel helpen.... De "Grunneger toal" weet ik vrij weinig vanaf.... Het Gronings zoals dat soms wordt gesproken door patienten die ik tegen kom in mijn studie gaat dus wellicht nog een probleem worden ;) .

Foto ga ik plaatsen, moet vnaaf ff uitzoeken hoe dat precies in zijn werk gaat hier.

Vandaag naar het gemeentehuis geweest om aldaar E61.50 neer te leggen voor een stukje plastic....

Bezig met orienteren op een geschikte motor, jullie horen nog van mij.
Die Leidse 'R' raak je nie meer kwijt _O-

Woon al jaren in Brabant en ik heb 'm nog steeds :')
 
Leidse R ordinair?

Hoor van m'n studiegenoten in R'dam juist altijd dat het bekakt is :+

Mocht je in de weekenden af en toe nog naar Leiden komen EN toevallig een fiets hier in de omgeving op het oog hebben, moet je het maarrrrr even laten weten :P

Rijbewijs had je volgens mij ook beter in Leiden kunnen aanvragen, kostte vorig jaar geloof ik €48,50 o.i.d.
de R van orrrdinairrr 8-) k heb zelf een scheveningse air en hoewel ik daar nooit geboren ben heb ik em geërfd van mn moeder en nooit meer verloren.
:P

Ohja welkom hier Floor, veel succes met het zoeken naar een mooie motor en gefeliciteerd met je roze pasje natuurlijk 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan