lisetje
Die hard MF'er
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Thnx Tommy!
Ik zal eens naar goedhart gaan en vragen of hun ze ook kunnen bestellen. anders ga ik even spieken op motoport.
ik heb even op internet naar uitlaten gezocht maar kwam eigenlijk niet verder dan Leovince gp cora (naar mijn weten niet straat legaal) Akrapovic (toch echt iets te duur naar mijn smaak) en een two brother black series (die ik persoonlijk toch lelijk vind )
Niet altijd even duidelijk wat nou wel of niet straat legaal is. niet elke site zet er duidelijk bij of de uitlaat en eu keurmerk heeft. heb ook een coffman shorty exhaust gezien maar dit kan nooit legaal zijn in dit landje...
zelf heb ik gekozen voor een Remus Hypercon slip on demper, te verkrijgen bij Hocoparts.
kwaliteit en prijs goed in verhouding.
is dat met afneembare DB killer?
ik ben Inmiddels gegaan voor een MIVV GP black steel
heb alleen nog maar zonder db killer rond gereden
Foto van mijn trots:
[afbeelding]
Mooi ding man!
In het kader van 'interessante mods' voor de CB500(X):
- heeft iemand de standaard vering aangepast? (ik zie bij Hyperpro dat ze een oplossing hebben voor de CB500F, maar aangezien F, X en R dicht bij elkaar liggen is die misschien toepasselijk op alledrie?)
- Ik vond de standaard verlichting maar niks, en heb dus mijn koplamp vervangen door deze: H4 R3 LED Headlight en het effect is verbluffend. Vooral de zichtbaarheid van verkeersborden: ze lichten gewoonweg op als je ze nadert! Het kan niet anders dan dat dit ook mijn eigen zichtbaarheid ten goede komt. (installeren was vrij eenvoudig, enkel de rubberen kap die om de aansluiting heen zat is nu een inkeping rijker)
- volgende project: toevoegen van een USB charger: 12V/5V Motorcycle Cigarette Lighter USB Power Integration Outlet Socket splitter | eBay (reeds aangekocht, nog te installeren op deze wijze:)
Als de borden oplichten dan betekend het dat je tegenliggers ook een dikke lading strooilicht te verduren krijgen, dan kun je net zo makkeljk Xenon erin zetten. Zou het zelf niet doen..
Beter een retrofit met een Xenon Projector, dan heb je beter zicht en je tegenliggers totaal geen last!
Als de borden oplichten dan betekend het dat je tegenliggers ook een dikke lading strooilicht te verduren krijgen, dan kun je net zo makkeljk Xenon erin zetten. Zou het zelf niet doen..
Beter een retrofit met een Xenon Projector, dan heb je beter zicht en je tegenliggers totaal geen last!
ik rij gemiddeld 1 op 27. (CBR500R) Maar dit ligt er heel erg aan met wie ik rij
netjes toch, ik kom (na 12 tankbeurten bijgehouden te hebben) aan een gemiddelde van 1:25, met vooral snelweg gebruik (2 a 3x per week 60km snelweg aan 130-140km/h, 1x per week 60km 'trage' snelweg aan 120-90-filtersnelheid)
CB500X met topkoffer moet ik er wel bij zeggen dat schijnt ook een effect te hebben op 't verbruik (ik kan 'm echt niet missen)
Zelf zit ik ook rond de 1:25 / 1:27 afhankelijk van rijstijl.. Idd lekker zuinig dus, zelfs als je flink doorrijd.