Nieuwe SV650S deel XIV

Status
Niet open voor verdere reacties.
:o Dat ben ik helemaal vergeten joh. Ik zou nog een meeting opzetten.. iets van 2 maanden geleden :$

Beetje druk geweest hier..

Haha, daarom dacht ik er maar snel werk van te maken. Heb nog wel hulp nodig met het vinden van een goede route. Als we weer in midden nederland gaan rijden weet ik namelijk niet zo veel routes. Bij Nijmegen wel, maar ik denk niet dat daar veel animo voor is. :p
 
Heb je hem daarna weer helemaal vol gegooid?
Ben wel eens benieuwd hoeveel er nou echt in zo'n tank gaat maar wil het niet zo uitproberen... :+

De 5 liter jerrycan ging er helemaal in... :+ . Morgen maar eens zoeken waarom het lampje niks doet.
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag allemaal,

Ik heb hier een nieuwe lakstift.
Kleur : Dark Space Blue Y7H.

Stuur bij interesse maar een PB.

Ophalen of verzenden is mogelijk.

Gegroet,
Danton

2ev8503.jpg
 
Mr. Agent vond vanmiddag dat mijn kentekenplaat niet goed genoeg zichtbaar was... -O-

Gelukkig alleen nog maar een waarschuwing maar nou moet ik m'n mooie kontje nog gaan aanpassen door die kutplaat er verder uit te laten steken. '(
140 euro boete is het me ook niet waard.
 
Laatst bewerkt:
Mr. Agent vond vanmiddag dat mijn kentekenplaat niet goed genoeg zichtbaar was... -O-

Gelukkig alleen nog maar een waarschuwing maar nou moet ik m'n mooie kontje nog gaan aanpassen door die kutplaat er verder uit te laten steken. '(
140 euro boete is het me ook niet waard.
Hoe zit je plaat dan?
 
IMAG1142_zps3vam9ym9.jpg


Op de foto gaat het nog wel maar in het echt zit die best ver er tussen gedrukt omdat de dempers zo ver uitsteken
 
Ik wilde net zeggen. Lekker die dempers inkorten! Ipv de plaat verder uitsteken. Het zijn ook best een 2 tal flinke acoustische jongens die je meesleept ;)

:^

Zou mijn voorstel ook zijn, vind ze wel een tikkie aan de lange kant, maar wellicht past anders je paraplu er niet meer in ? :D
 
Dempers inkorten zit ik ook wel aan te denken maar vind ik eigenlijk maar zonde en moet er dan een best stuk afhalen voordat ze gelijk lopen met de kentekenplaat.
En ik weet ook niet of dit qua geluid veel zal schelen maar liever een boete voor slecht zichtbare kentekenplaat van 140 euro of een van 300/400 voor te veel geluid...

Denk dat makkelijkste en goedkoopste optie is om gewoon maar effe een simpel beugeltje te maken voor m'n plaat..

IMAG1156_zpsmef2qgwf.jpg

IMAG1157_zpsmbydcnx8.jpg
 
Dempers inkorten zit ik ook wel aan te denken maar vind ik eigenlijk maar zonde en moet er dan een best stuk afhalen voordat ze gelijk lopen met de kentekenplaat.
En ik weet ook niet of dit qua geluid veel zal schelen maar liever een boete voor slecht zichtbare kentekenplaat van 140 euro of een van 300/400 voor te veel geluid...

Denk dat makkelijkste en goedkoopste optie is om gewoon maar effe een simpel beugeltje te maken voor m'n plaat..

[afbeelding]
[afbeelding]


Denk dat mr.agent het niet goed heeft. :P

Als je kenteken leesbaar is als je midden achter je motor staat, op een afstand van 20 meter, is het goed.
In lid 6 staat nog wat over de hoek. 5 graden max tov verticaal. En als de vorm van het voertuig dit niet toelaat dan max 30 graden. (je band zou anders tegen de plaat aankomen ;) )

wetten.nl - Regeling - Regeling kentekens en kentekenplaten - BWBR0009071

artikel 7 lid 6-8

8 De kentekenplaat moet zodanig op het motorrijtuig dan wel de aanhangwagen bevestigd, dat:

a. de kentekenplaat en het kenteken aan de achterzijde van het voertuig over de volle, in de bijlage voorgeschreven, oppervlakte zichtbaar is voor een waarnemer, die zich op een afstand van 20 m midden achter het voertuig bevindt.
 
Denk dat mr.agent het niet goed heeft. :P

Als je kenteken leesbaar is als je midden achter je motor staat, op een afstand van 20 meter, is het goed.
In lid 6 staat nog wat over de hoek. 5 graden max tov verticaal. En als de vorm van het voertuig dit niet toelaat dan max 30 graden. (je band zou anders tegen de plaat aankomen ;) )

wetten.nl - Regeling - Regeling kentekens en kentekenplaten - BWBR0009071

artikel 7 lid 6-8

8 De kentekenplaat moet zodanig op het motorrijtuig dan wel de aanhangwagen bevestigd, dat:

a. de kentekenplaat en het kenteken aan de achterzijde van het voertuig over de volle, in de bijlage voorgeschreven, oppervlakte zichtbaar is voor een waarnemer, die zich op een afstand van 20 m midden achter het voertuig bevindt.


Ik denk dat ik gewoon beter niet met mr. agent in discussie hierover kan gaan omdat ik dit toch niet van hem win... :+
Ik was allang blij dat ik er geen bekeuring voor kreeg.
 
Oh maar dat win je makkelijk. Aanvechten is zo geregeld. Of nog makkelijker, neem fotootje van dat artikel en lid op je telefoon mee, en laat die ff zien. Dan moet ie wel heel eigenwijs zijn om hem alsnog te schrijven :P
 
Als jij bijdehand gaat doen tegen de politie,trek je toch wel aan het kortste eind.

Dan begint over open uitlaten,E-keur knippers of ander gedoe.

Dat heb ik ook gehad met mijn caferacer en vroeger met verbouwde auto,s
 
Laatst bewerkt:
Ahjoh gedoe hier over wel geen gelijk krijgen van oom agent..
Ik heb 2 ijzertjes genomen, zitten onder de kont en steken recht naar achteren, kan de kentekenplaat gelijk rechter zodat je geen gezijk krijgt over de hoek waaronder hij staat én hij kan je band niet meer raken..

Ziet dr zau uìt;
Plaat1.JPG


Plaat2.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ik ga na mijn vakantie (op 4 wielen maar wel dakloos) de sv op een testbank zetten.
Hij komt niet boven de 198kmpu ,plat op de tank en een lang stuk A7.

Nou rij ik dat nooit maar hij liep ooit 218 dus iets is er mis.
 
Ik ga na mijn vakantie (op 4 wielen maar wel dakloos) de sv op een testbank zetten.
Hij komt niet boven de 198kmpu ,plat op de tank en een lang stuk A7.

Nou rij ik dat nooit maar hij liep ooit 218 dus iets is er mis.

Gemeten met GPS? teller van de motor is nogal onbetrouwbaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan