- 26 feb 2009
- 30.196
- 104.568
- Onderwerp starter
- #2.251
Heb gister de SV afgetankt met 98 en op stal gezet..
Winterstop gaat 15 december in.. en met dit weer zijn de plezierritjes voor dit jaar voorbij..
Zit nu alleen te dubben of ik hem met een onderhoudsbeurt weg zet of dat ik straks (in maart?) het onderhoud doe.. de hele meuk is namelijk aan de beurt; olie en filter, KVS, remvloeistof en de vorkpoten moeten ook worden voorzien van nieuwe olie.. zit er nu 4 jaar in. Ik heb alles liggen.. alleen wanneer te doen..
Er staat nu bijna 22.000 op.. houd in dat ergens volgend jaar de klepspeling gecontroleerd moet worden.. dat kan ik wel zelf.. eventueel het afstellen ervan (als dat nodig blijkt te zijn) kan ik denk ik ook zelf.. ga dan eerst even in mn haynes boek kijken; maar hoe is het hier gegaan bij de meeste? Was de klepspeling te krap/ruim of valt het vaak nog binnen de toleranties?
En als het idd binnen de toleranties valt; dan pas weer kijken bij 48.000 of toch maar wat eerder..?
Winterstop gaat 15 december in.. en met dit weer zijn de plezierritjes voor dit jaar voorbij..
Zit nu alleen te dubben of ik hem met een onderhoudsbeurt weg zet of dat ik straks (in maart?) het onderhoud doe.. de hele meuk is namelijk aan de beurt; olie en filter, KVS, remvloeistof en de vorkpoten moeten ook worden voorzien van nieuwe olie.. zit er nu 4 jaar in. Ik heb alles liggen.. alleen wanneer te doen..
Er staat nu bijna 22.000 op.. houd in dat ergens volgend jaar de klepspeling gecontroleerd moet worden.. dat kan ik wel zelf.. eventueel het afstellen ervan (als dat nodig blijkt te zijn) kan ik denk ik ook zelf.. ga dan eerst even in mn haynes boek kijken; maar hoe is het hier gegaan bij de meeste? Was de klepspeling te krap/ruim of valt het vaak nog binnen de toleranties?
En als het idd binnen de toleranties valt; dan pas weer kijken bij 48.000 of toch maar wat eerder..?
Laatst bewerkt: