Nog iemand naar de SPS show geweest ?

f*ck!
wil je wel gulofen dat ik het nog gegoogled heb om zeker te zijn?
Het gaf zo veel hits dat ik het heb veranderd in dubbel gee...
 
How maar, how! Choppercase..! We hebben welgeteld maar 1 (één) foto kunnen bekijken van de SPS show en jij wil hier al wat anders gaan versieren..rustig blijven.. :Z
 
Zeg, hoe was Blubber 2005 ?
Foto's ?


_O- _O- _O- Hahaha, kun je lang op wachten; foto's van Blubber in combinatie met Bral _O- _O-
Brallie 'chat' teveel met Slow; hij begint dezelfde fobieën te ontwikkelen

Maar eh, het was weer als vanouds; geen blubber, wel errug warm en errug druk (1800 - 2000 man), veel strakke en minder strakke fietsen, waaronder een heeeeele mooie English style 650XS (ik geloof dat'ie LYNiXS heette ofzo..), perfecte bands en genoeg hout voor een 'knus' vuurtje. De (voorspelde) clubshit bleef uit; MC De Vlotterbak is dood, lang leve De Vlotterbak.
 
in mijn geval heeft het weinig met fobieën te maken maar meer met de volgende dag ook nog een beetje normaal willen lopen/staan/zitten etc.

om het gebrek aan Blubber goed te maken ben ik maar ff naar de HD dag in Delfzijl gereden gisteren, kon ik alsnog genoeg mooi spul kijken ;)

nee,ook geen foto´s genomen.....
 
om het gebrek aan Blubber goed te maken ben ik maar ff naar de HD dag in Delfzijl gereden gisteren, kon ik alsnog genoeg mooi spul kijken ;)

nee,ook geen foto´s genomen.....

Hmm, ook geen foto's van jou genomen zaggik; je had hoge ogen kunnen gooien bij een bepaalde wedstrijd...... en dan bedoel ik niet de wet-T-shirt...

Bral's bekerkansen

Maareh, hoewastdoarverderdan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan