Non-exup bochten gez. FZR1000/YZF750

Mats

Die hard MF'er
14 sep 2002
396
1
Dirksland
Hallo
Voor mn projectje ben ik op zoek naar een 4in1 racesysteem (uitlaat) voor n FZR1000 EXUP.
Mag ook van n YZF750 zijn dat is makkelijk aan te passen namelijk.
Ik wil namelijk af van dat zware exup gebeuren wat er standaard onder zit.
Wie weet een goed systeem of iets wat past?
Past een bochtenset van een FZR1000 van '87-'88 ook op een EXUP model??

Grts Jelle
 
Hey Stefan..
Das een mooie uitlaat. Maar dat zoek ik niet echt.
Ik zoek een 4in1 racesysteem.
Voor mn race YZF had ik ooit een Micron systeem maar dat kan ik op dit moment niet vinden.
 
Hey Stefan..

Die dure systemen zijn me idd n beetje te duur.
Ik weet dat vroeger Micron n betaalbaar systeem had.
Maar dat hebben ze niet meer in hun programma...
 
Hallo
Voor mn projectje ben ik op zoek naar een 4in1 racesysteem (uitlaat) voor n FZR1000 EXUP.
Mag ook van n YZF750 zijn dat is makkelijk aan te passen namelijk.
Ik wil namelijk af van dat zware exup gebeuren wat er standaard onder zit.
Wie weet een goed systeem of iets wat past?
Past een bochtenset van een FZR1000 van '87-'88 ook op een EXUP model??

Grts Jelle

Zelf uitlaatjes maken, ik heb 4 losse uitlaatjes op mijn mini FZR..

De standaard uitlaat van een FZR is nou niet bepaald "high performance" als ik dat zo bekijk..
 
De standaard uitlaat van een FZR is nou niet bepaald "high performance" als ik dat zo bekijk

Nee die uitlaten vallen errugggg tegen die exup modellen hebben maar 146pk en dat was in de jaren 90 bijna nix 8-) _O- Liepen ook niet zo heel hard die fzretjes _O- 260km/u + Valt echt tegen 8-)
De eerste serie R1 van yammie had ook maar 150pk. :?
 
Nee die uitlaten vallen errugggg tegen die exup modellen hebben maar 146pk en dat was in de jaren 90 bijna nix 8-) _O- Liepen ook niet zo heel hard die fzretjes _O- 260km/u + Valt echt tegen 8-)
De eerste serie R1 van yammie had ook maar 150pk. :?

Ik weet het, maar dat betekend dat er waarschijnlijk vrij makkelijk meer uit te halen is.
Zo zou je het dus ook kunmnen zien..
 
Uhhh dat valt wel wat tegen want het ontwerp van de inlaatkanalen van de cilinderkop zijn verre van optimaal.
Het beste wat je kan doen is een cilinderkop van een yzf750r erop zetten want die heeft een veel beter gevormd inlaattraject en dan een goede open full race pijp en je komt op 160 achterwiel pk's.
Dan alleen nog even het olieaanzuigsysteem aanpassen want met de vele wheely's die je dan gaat trekken loopt het blok steeds droog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan