Noordelijke Ducati (Rit) 2009

enige opties

  • Annen

    Stemmen: 4 19,0%
  • Steenwijk

    Stemmen: 1 4,8%
  • Groningen

    Stemmen: 2 9,5%
  • Drachten

    Stemmen: 2 9,5%
  • Zwolle

    Stemmen: 12 57,1%
  • ...anders (even posten)

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    21

AT74duc

MF veteraan
27 sep 2007
15.655
0
Bahama's
Een rondje van Ducatisten in Noord Nederland;
de eerste COSMIC rit

let op: wegens het weer uitgesteld

Lang verwacht, nu moet het binnenkort een feit worden. De eerste MF Ducati rit of meeting Noord rechtstreeks vanuit het Grote Ducati Forum op MF.
Vanzelfsprekend ook voor de MF'ers die niet geregeld posten op het grote Ducati Forum.
Ook DCN'ers zijn van harte welkom op deze rit.

Organisatie? Die is er niet. Er is dus ook niemand waar dan ook voor verantwoordelijk.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
WANNEER: afhankelijk van het weerbericht, planning ongeveer een dikke week vooruit ofzo. eerste datum ovb weer 21 september

WAAR: start Esso IJsselhallen Zwolle

HOE: een ritje uitgezet door Cosmic

AANVANGSTIJD: 11 UUR

De route is de verassing van de dag; de brigades van treiterende aanwonenden & te terreurcommando's gewapend met laser of radar van de heer Koos S. schijnen mee te lezen. We zijn getipt door de DCN, die dat heeft meegemaakt (of lijdt aan wanen :+ ) De route is redelijk eenvoudig te rijden en heeft een lengte van ongeveer 120 kilometer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
WIE:

laat maar weten, hier komt het lijstje te staan

deelnemerslijstje:

Duccie............................... AaiOnewheelWaai..................Gobert
..........................................Muerte..................................Ducatiken
Ducati888........................................................................Dengaman
Shiny..................................Sniep....................................M-Duc
AT74duc.............................Cosmic..................................Swetty
Ducable..............................GoFoggy...............................Michiel34a

& onder voorbehoud:

M-Duc
Thoran
Akula
Skoeddies

Geef even aan of je een meeting of een rit wilt. Op een of andere manier zal uiteindelijk gekozen worden. Ingeval van een rit lijkt het me handig dat iemand uit de omgeving waar het beginpunt ligt een route uitzet.

Topicvervuiling wordt op prijs gesteld, leuke piccies waarvan dan ook, altijd goed!

Hoe de IJsselhallen te vinden:
Zie ook www.ijsselhallen.nl

A-28 vanuit Apeldoorn/Amersfoort
Neem vanaf de A-28 uit de richting Apeldoorn/Amersfoort de afslag Zwolle-Centrum. Volg aan de voet van de afrit de borden IJsselhallen-Zwolle.

A-28 uit de richting Meppel
Vanaf de A-28 uit de richting Meppel de afslag Zwolle-Centrum nemen. Volg aan de voet van de afrit de borden IJsselhallen-Zwolle.

Vanuit de richting Raalte/Heino
Vanaf de Heinoseweg (N35) bij de verkeerslichten de afslag richting Zwolle-Zuid nemen. Blijf deze route volgen tot het kruispunt Ittersummerallee/IJsselallee. Ga hier rechtsaf. Volg nu de IJsselallee tot de afslag Veerallee, richting Centrum.

Vanuit de richting Wijhe/Olst
Volg de N337 en ga bij de verkeerslichten rechtdoor. Volg de IJsselallee tot de afslag Veerallee, richting Centrum.

Vanuit de richting Kampen
De invalsweg Voorsterweg volgen tot de T-splitsing. Neem hier linksaf de Blaloweg. Ga dan bij de verkeerslichten meteen rechtsaf.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------
het doorplaatsen van deze rit gaarne vergezellen met een link naar dit topic. Schaduwtopics op andere websites zijn niet handig om in te spelen op voorkeuren, daarnaast is het een goed gebruik de bron de traffic op de site te gunnen

AT74duc is wijst als Topic starter alle mogelijke directe en/of indirecte schade van deelnemers uitdrukkelijk van de hand en limiteert elke schadevergoeding op een bedrag van € 1,-- voorzover enige verantwoordelijkheid bij AT74duc zou liggen. Met deelname wordt deze voorwaarde geaccepteerd. De rit of de meeting betreft een samenzijn van motorrijders en is voor eigen verantwoordelijkheid en kent geen enkele organisatie anders dan melding van het voornemen in dit topic. Deelnemers dienen zelf voor alles zorg te dragen voor wat henzelf aangaat en dienen verkeersregels naar eigen inzicht toe te passen of niet.
 
Laatst bewerkt:
Al is zwolle niet echt noordelijk, toch hiervoor mijn stem..
Lekker dichtbij, en daarbij nog redelijk centraal. Voor iedereen dus goed bereikbaar. Tevens mooie routes te maken en genoeg terrasjes als uitvalspunten.

Ik zeg rijden met die hap, een meeting is grappig, maar rijden is leuker. Voor gebrabbel is genoeg tijd bij het verzamelen begin/eind en de tussenstops op terrasjes/tankstations. Dat hebben we vandaag ook wel weer gemerkt bij de aai-rit.. *D

:W
 
Misschien starten in Zwolle en vanuit daar ri. het Noorden?
Ik rij in ieder geval graag mee.
888 tuurt wellicht het eerste stukje wat argwanend om zich heen en da's nie vanwege de mooie natuur...

iets mindere ervaring met de 'vrinden van Spee' gehad aldaar :X

edit: Drachten is ook mooi ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik hoop dat ik er dit keer ook bij kan zijn!! :]


(September zit ik 2 weken in Spanje en 1 weekend sta ik op het Oktoberfest in Munchen! *O* )
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* Als ik op de geplande datum kan, ben ik zeker ook van partij! *O* *O*

Zijn er nog meer Monsters van de partij??
 
Lijkt me leuk om hier aan mee te doen, ik ben voorstander van Annen leuke omgeving, maar Zwolle zou ik ook geen probleem vinden!
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* Als ik op de geplande datum kan, ben ik zeker ook van partij! *O* *O*

Zijn er nog meer Monsters van de partij??

Wellicht GoFoggy, die wordt door sommigen gekwalificeerd als 'monster' ;) ;) :+ :+
Anders rijdt deze dame mee, om aan jouw wensen te voldoen:

full
 
Laatst bewerkt:
Afmetingen? zo'n 1.60 - 1.70 denk ik :P
Zusje, trouwens, anderhalf jaar jonger dan ik...

En foto? Nah... ;)

Dat is geen maatvoering waar we wat aan hebben. Een foto zegt meer dan 1000 woorden.
Wellicht dat je haar kan verruilen voor Duc onderdelen :+ :+ , levenslang gratis onderhoud :+ :+ :+ , stinkende badslippers :+ :+ :+
 
Gobert signing in.
Groningen lijkt me reuze aardig. Gobert heeft vorig jaar zomer ervaren dat het daar stikt van de hete studentes met imposante voorgevels die in de meerderheid zijn boven de mannelijke sukkeltjes daar.
 
Laatst bewerkt:
Gobert signing in.
Groningen lijkt me reuze aardig. Gobert heeft vorig jaar zomer ervaren dat het daar stikt van de hete studentes met imposante voorgevels die in de meerderheid zijn boven de mannelijke sukkeltjes daar.

Groningen it is then *O*
_O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan