Nordschleiffe 10/11 augustus

DeGroteMuis

MF veteraan
11 jul 2001
2.934
1
Nijmegen a/d Waal
Onder het motto we kunnen niet vroeg genoeg de volgende rit plannen, hier een topic om je aan te melden / afspraken te maken voor het volgende weekend...

Deze datum staat ook al genoemd in het topic naar de Nordschleiffe in augustus, maar voor het overzicht leek een nieuw topic me duidelijker... :)

Dus:
Wie gaat er komend weekend genieten van gave weggetjes, een leuk circuit (alleen kijken is al lol, zelf doen nog veel meer) & een gave sfeer?
 
Nee, het kan niet ieder weekend feest zijn. En ik heb al een andere 'verplichting'.

... maar ik wil dit jaar nog wel een keer vaker gaan. :9~
 
Jaaaaaaaaa

'k was z.i.z. alvan plan om te gaan!
We (met zn drieen yzf,gsxr en trx)zouden eigenlijk al op 4 aug gaan maar gezien de weersverwachtingen ;( hebben we deze trip verschoven naar 10 aug.
 
Komend weekend ga ik zowiezo weer, liefst de zaterdag eventueel de zondag, dat laat ik een beetje van het weer afhangen :)
 
Ow ja, daar heb ik het hele weekend over lopen zeiken aan hun kop.......wat is vrijgezel zijn toch heerlijk soms ;)

Jij moet rustig zijn, wacht maar tot ik half oktober mijn tempo terug heb, ik rij je helemaal aan flarden..... ;)
 
...Maar nu was jij met de kar... En ik neem aan dat je daarmee niet met zwaar piepende banden (zoals zekere Duitse Schumacher wannabees in een rode Golf) de baan rondt... :)

nee das waar, maar de week ervoor heb ik met Paul wat rondjes gemaakt (ik moet eigenlijk zeggen de eerste bochies, want daarna was ie foetsjie: }) en hij was toch wel erug snel.....zeg ik na dat rondje dat ik voor mn gevoel een erg goed en snel rondje heb gereden....komt Paul met de opmerking: ja ik heb wel lekker getoert ja :j ...daar ging mn ego })
 
Ik weet het nog niet.
Denk het niet.
Moet de 12e weer vroeg op om te werken.

Ga jij wel, Alexander :?
Ziet er naar uit dat de andere vakantieplannen geannuleerd zijn, dus ja, hoogstwaarschijnlijk doe ik aankomend weekend weer mee... :)

Hoe vroeg is vroeg? Met laat vertrek en een rielekste terugrit, was ik voor 10-en weer binnen, dus écht laat wordt het niet... En je bent al gewend aan vroeg opstaan, want je vertrekt al rond 8 uur-half 9... ;) Ga gezellie mee, joh... Je mist echt wat als je het niet doet, hoor... :)
 
nee das waar, maar de week ervoor heb ik met Paul wat rondjes gemaakt (ik moet eigenlijk zeggen de eerste bochies, want daarna was ie foetsjie: }) en hij was toch wel erug snel.....zeg ik na dat rondje dat ik voor mn gevoel een erg goed en snel rondje heb gereden....komt Paul met de opmerking: ja ik heb wel lekker getoert ja :j ...daar ging mn ego })
Auw! Da's inderdaad pijnlijk...
Maar ja, Paul doet het ook al iets langer, geloof ik, dus wat niet is... :)
Zal aankomend weekend jouw ego weer wat opvijzelen... Mag je een rondje met mij doen... Wordt voor jou ook toeren, terwijl ik roep dat het hard gaat... }) ;) })
 
Ik ga dit weekend met de motor op en neer, Joo$t moet dit weekend weer foetsie helaas.....of er moet iemand zijn die ook met de auto en trailer wil gaan, scheelt wat in de kosten voor brandstof en huur van de trailer! :)

En anders stuur ik lekker mee naar de Ring toe :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan