NTV 650 uit 1994 in onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cyber--

Die hard MF'er
1 aug 2007
895
1
Alphen aan den Rijn
Aangezien ik toch net iets teveel geld in de ratbike die ik onlangs gekocht heb zou moeten steken om m weer veilig rijdend te maken, heb ik besloten die fiets in onderdelen te verkopen..

Roep het even als je wat nodig hebt, dan kijk ik of ik het heb en worden we het over de prijs wel eens! Ik ga morgen van de mainparts foto's maken die hier ook komen te staan, maar in principe heb ik een complete fiets te koop.

Foto's van de onderdelen: http://picasaweb.google.com/Cyberbetica/HondaNTV650RevereOnderdelen02

Voorlopig weg:

  • Voorvork poten - Boxerluder2
  • Tellerset - Boxerluder2
  • Kroonplaat - Naaktloper
  • lampsteunen - Tag
  • voorspatbord - Tag
  • knipperlichten voor + achter - Tag
  • achterlicht - Tag
  • tank - jvd
 
Laatst bewerkt:
Benzinepompje ???
Tellerset???
Vorkpoten???

mail me maar effe op Ruyg@quicknet.nl
Aangezien ik toch net iets teveel geld in de ratbike die ik onlangs gekocht heb zou moeten steken om m weer veilig rijdend te maken, heb ik besloten die fiets in onderdelen te verkopen..

Roep het even als je wat nodig hebt, dan kijk ik of ik het heb en worden we het over de prijs wel eens! Ik ga morgen van de mainparts foto's maken die hier ook komen te staan, maar in principe heb ik een complete fiets te koop.

Achterlicht is al weg, velgen misschien ook.
 
Laatst bewerkt:
Voor mij aub de lampsteunen, voorspatbord, knipperlichten voor + achter (achterlicht heb ik al O-) )

Tellerunit + Velgen hoef ik dus niet perse. Tellerunit ga ik ombouwen naar enkele teller. Velgen is ook nog andere oplossing voor. Mag je dan iemand anders blij mee maken ;)
 
Ik heb interesse in de kroonplaat! [edit] als het er tenminste zo eentje is waar ik een superbike stuur op kan schroeven [/edit]
 
Laatst bewerkt:
yep, het is er een met risers :Y

@Cyber: zonde joh

True.. vandaag (eindelijk) even een lijstje en een kostenplaatje gemaakt.. 2 nieuwe banden, nieuwe remblokken, accu, nieuwe (2e hands) einddemper, benzinepomp, etc. etc.. ging een beetje in de kosten lopen voor een ragbak.. helaas, had graag een NTV gehad :(

@ rest, PM!
 
Is je voor-remschijf nog dik genoeg? zo ja wat wil je er voor hebben?
Hoe is het luchtfilter?

Mocht je er niet uitkomen met naaktloper over de kroonplaat dan heb ik intresse.
 
Laatst bewerkt:
Is je voor-remschijf nog dik genoeg? zo ja wat wil je er voor hebben?
Hoe is het luchtfilter?

Mocht je er niet uitkomen met naaktloper over de kroonplaat dan heb ik intresse.

Ik zal de remschijf vanavond even opmeten
Bedoel je met luchtfilter de behuizing of alleen het filter? Filter was volgensmij nog aardig schoon
Kroonplaat: take a number ^^ na naaktloper heeft boxerluder2 er ook al intresse in ^^
 
Ik zal de remschijf vanavond even opmeten
Bedoel je met luchtfilter de behuizing of alleen het filter? Filter was volgensmij nog aardig schoon
Kroonplaat: take a number ^^ na naaktloper heeft boxerluder2 er ook al intresse in ^^

Het gaat me alleen om het filter, als ie past op een NTV revere uit 1991..., maar ik kan me niet voorstelleda dat dat een probleem zal zijn.
 
Het gaat me alleen om het filter, als ie past op een NTV revere uit 1991..., maar ik kan me niet voorstelleda dat dat een probleem zal zijn.

Ik schiet er als ik thuis ben wel ff een plaatje van, gok wel dat het past.. naar mijn weten zijn alle NTV's een RC33, dus lijkt me niet dat daar iets aan aangepast is.
 
)
Ik schiet er als ik thuis ben wel ff een plaatje van, gok wel dat het past.. naar mijn weten zijn alle NTV's een RC33, dus lijkt me niet dat daar iets aan aangepast is.

Die van mij is ook een RC33, dus dat zal wel goed gaan denk ik. Heb je toevallig ook nog een werkende netraal sensor/schakelaar?

Oh ja, en heb je ook nog een bout waarmee de voorremschijf vast zit en een bout voor de bevestiging van de koplamp aan de lamporen.... (nu we toch bezig zijn... O-) )

@ hieronder: dat is begrijpelijk, dan zoek ik nog even verder.
 
Laatst bewerkt:
l.filter is tzelfde, kheb zelf het luchtfilter uitgewisseld met mn 91 Revere

Voor de mensen die t niet snappen, dit is dus mijn oude brommertje dat geslacht wordt '(
 
Laatst bewerkt:
)Oh ja, en heb je ook nog een bout waarmee de voorremschijf vast zit en een bout voor de bevestiging van de koplamp aan de lamporen.... (nu we toch bezig zijn... O-) )

Boutje is geen probleem, die krijg je gratis bij de remschijf ;-)

Bevestiging van de koplamp aan de lamporen: ik heb geen koplamp, zat een SF kuipje op... SF kuipje kopen?
 
l.filter is tzelfde, kheb zelf het luchtfilter uitgewisseld met mn 91 Revere

Voor de mensen die t niet snappen, dit is dus mijn oude brommertje dat geslacht wordt '(

Troost je, maakt andere NTV rijders en NTVtjes weer blij met alle donoronderdelen. 1 life to save a few more :+

Btw: voor geinterresseerde in kroonplaat voor SB-stuur:Ik heb dus dit weekend pas mijn SB stuurtje bij Cyber in de achtertuin eraf gesloopd en vervangen voor clipons. Heb dus ook nog voor weinig geld zo'n stuur in de aanbieding (geen kroonplaat) Zit wat lelijke verf op maar dat is niets wat een beetje schuurpapier en nieuwe lak niet op kan lossen. Stuur is verder structureel in goede staat.
 
Laatst bewerkt:
)Die van mij is ook een RC33, dus dat zal wel goed gaan denk ik. Heb je toevallig ook nog een werkende netraal sensor/schakelaar?

Oh ja, en heb je ook nog een bout waarmee de voorremschijf vast zit en een bout voor de bevestiging van de koplamp aan de lamporen.... (nu we toch bezig zijn... O-) )

@ hieronder: dat is begrijpelijk, dan zoek ik nog even verder.

Net filter even bekeken, is nog helemaal goed, beetje grijs/zwart though, pm/mail me even
 
Heb je de tank van de ntv nog te koop? zo ja PM me het bedrag en een foto als dat kan?

groet Jeroen
 
Heb je de tank van de ntv nog te koop? zo ja PM me het bedrag en een foto als dat kan?

groet Jeroen

Jup, is ook nog te koop, ik hoop dat het morgen droog is als ik uit mn werk kom, dan schiet ik meteen wat pics.. zal meteen even voor je checken hoe ie aan de binnenkant is. Wel is ie niet bepaald deukvrij, kan ik je alvast melden ^^
 
bent gflink beziggeweest zeg

dat dingetje uit de cockpit is de beugel waar je normaal de claxons op schroeft en de remleiding en km-teller-kabel in vastklemt
chopperstuur schijnt van Highway Hawk te wezen
demper is idd bijna helemaal leeg
SF-kuipje zit ipv 4x 20W ==> 2x 35W + 2x 50W in

oja, ik neem aan dat je niet gewoon de dikte van de schijf hebt gemeten met n schuifmaat, want dan meet je alleen de dikte van de rand, en die is gewoon goed :P
de schijf daarentegen... weet k niet


tot zover mijn nuttige bijdrage
 
bent gflink beziggeweest zeg

dat dingetje uit de cockpit is de beugel waar je normaal de claxons op schroeft en de remleiding en km-teller-kabel in vastklemt
chopperstuur schijnt van Highway Hawk te wezen
demper is idd bijna helemaal leeg
SF-kuipje zit ipv 4x 20W ==> 2x 35W + 2x 50W in

oja, ik neem aan dat je niet gewoon de dikte van de schijf hebt gemeten met n schuifmaat, want dan meet je alleen de dikte van de rand, en die is gewoon goed :P
de schijf daarentegen... weet k niet


tot zover mijn nuttige bijdrage

bedankt voor de nuttige bijdrage :)

Heb inderdaad niet zomaar de rand genomen, bij gebrek aan beter heb ik de "dieptefunctie" gebruikt van de schuifmaat, en m door een van de gaten van de schijf gestoken (in het remvlak dus)
 
760797_29153390-alive-splash-kick.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan