Oefenterreine maneuvers in Belgie?

Karoshi

Die hard MF'er
8 apr 2004
524
0
Belgie
Oi,

Post voor de belgen op dit forum.
Ikzelf kom uit het Antwerpse en ben nu met mijn leervergunning ervaring aan het opdoen.
Ik vroeg me af of er ergens in het antwerpse (of daarbuiten) ergens oefenterreinen zijn waar je de maneuvers kan oefenen met de motor?

Op het oefenterrein van de rijschool mag je enkel met hun motor en moet je een uur betalen (ja daaag)...

Dus als iemand er eentje weet zijn ben ik je eeuwig dankbaar als je het hier effe vermeld... :}
 
yeps, in ekeren kan het :)

kwaliteit van 't terrein is niet 100%, maar het volstaat wél

wegbeschrijving (poging tot):

noorderlaan vanuit antwerpen, ekeren voorbij, oprit snelweg voorbij en aan de volgende lichten rechts (industrie luithagen),

weg teneinde rijden, terug rechts, brug autostrade over, direct links 180 graden draaien, daar op't einde in de bocht ligt het oefenterrein.

succes!
 
Dijm...nieuwe moto als eerste moto :)

Euhm...ge kunt eigenlijk alle manoeuvers op een of andere parking doen toch?
Gewoon kegeltjes schoeppen (of lenen) en 's zondags naar een parking van ne winkel dieje toe is met iemand die nen auto heeft.

En den balk legde dwars op den buddy seat *D

Edit. nevermind...rij veiligheidshalve maar naar ekeren
 
yeps, in ekeren kan het :)

kwaliteit van 't terrein is niet 100%, maar het volstaat wél

wegbeschrijving (poging tot):

noorderlaan vanuit antwerpen, ekeren voorbij, oprit snelweg voorbij en aan de volgende lichten rechts (industrie luithagen),

weg teneinde rijden, terug rechts, brug autostrade over, direct links 180 graden draaien, daar op't einde in de bocht ligt het oefenterrein.

succes!

Hmmm daar maar effe kijken dan *D

Ik ben wel redelijk bekend daar dus ik kijk wel effe.
Tja die kegels en dergelijke kan ik wel simuleren met flessen ofzo maar die remtest / balk doe ik toch liever irl...

Moet je trouwens betalen voor dat terrein?
 
Is dat dat terrein van de Metropole niet?

Leuk terrein om in herfst je remtest te oefenen, inclusief natte bladeren :P


Je moet er niet voor betalen, vertel gewoon dat je bij hen gelest hebt, ze trekken hun zoveel aan dat ze je toch niet herkennen, als er een instructeur met leerling komt moet je wel oprotten. Anders zie je die instructeur maffen of SMSen in zijn auto terwijl jij staat te kloten met die maneuvres :X
 
Is dat dat terrein van de Metropole niet?

Leuk terrein om in herfst je remtest te oefenen, inclusief natte bladeren :P


Je moet er niet voor betalen, vertel gewoon dat je bij hen gelest hebt, ze trekken hun zoveel aan dat ze je toch niet herkennen, als er een instructeur met leerling komt moet je wel oprotten. Anders zie je die instructeur maffen of SMSen in zijn auto terwijl jij staat te kloten met die maneuvres :X

Mijne was heel de tijd aan het bellen |(

Maar bedankt voor de reacties ik ga deze week als het een beetje droog is wat oefenen op de remtest want mijn fazertje is toch wat happeriger dan de afgeragde cb500's :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan