Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

Dour was weer super. Mooie route en weer een proef die geklokt werd. :t
 
Laatst bewerkt:
Er komt (tijdens overschrijven) een extra controle ofzo?
Nee , als je al kenteken heb is er niets aan de hand , je kan alleen als je nu een crosser wil laten keuren geen goedkeuring meer krijgen , je kan hem nog wel ter keuring aanbieden bij RDW maar dan als zelfbouw , dan krijg je echt een complete keuring , die kosten wegen niet op tegen een originele enduro te kopen wat dus voordeliger is.
Vroeger was het bij RDW een kleine keuring en verder alleen papierwerk , dat kan nu dus niet meer.
 
Waar staan de uitslagen?
Hingen op een bord bij het eten na de rit...
Heb wel een paar foto's van de uitslagenlijst ( niet alle lijsten hoor )
Als je je naam ff pb stuurt kan ik wel even kijken of je op de uitslagenlijst staat waar ik foto's van heb
 
Hingen op een bord bij het eten na de rit...
Heb wel een paar foto's van de uitslagenlijst ( niet alle lijsten hoor )
Als je je naam ff pb stuurt kan ik wel even kijken of je op de uitslagenlijst staat waar ik foto's van heb

Gedaan! Heb het helemaal niet zien hangen. Heb jullie nog wel zien staan met een zwarte transporten en een witte kar met fox logo. Volgende keer buurten we ff! :W
 
nog mensen die komend weekend naar venlo gaan ??

Zag dat ze weer wat hebben aangepast. iets duurder 50 euro nu.
Maar zoals ik het lees mag je dan zat/zondag rijden plus zaterdag avond BBQ en liveband :D

[je mag er overnachten..]

lees:

Aanmeldformulier Cross Country weekend 10 en 11 juni 2017.

De rit wordt georganiseerd volgens het Cross Country reglement van MC Venlo – Blerick.

De ontheffing van aansprakelijkheid a.u.b. thuis uitprinten en ondertekenen waarmee de deelnemer verklaart het Cross Country reglement te kennen! Neem de ondertekende ontheffing mee en lever deze in.

Door het versturen van deze aanmelding verklaart ondergetekende dat zijn motorfiets voldoet aan de wettelijke eisen. Crossmotoren niet toegestaan!!

Het Inschrijfgeld bedraagt € 50,– incl. w.a. verzekeringsdekking, BBQ, Live muziek en gratis overnachten op onze parkeerplaats!!

aanmelden kan op:
Inschrijven – Off The Road MC Venlo – Blerick
 
Laatst bewerkt:
Is een cr 125 uit 98 beetje te doen met 100 kilo?
Of is dat echt te zwaar voor zo'n licht brommertje?

Ik durf wel te stellen dat ik daar het "levende" bewijs van ben :)
Gaat in de meeste off road ritten meer dan prima, alleen op de zware natte maisplakken of natte tankbaan beter een droger spoortje of zijkant opzoeken.


zeker in de kruipdoor / sluipdoor kun je menig zware viertakt te slim af zijn en waar
de meeste bij remknippen op een akker al gaan zitten en remmen kun je vaak nog een keer opschakelen :)

euro 98, shell volsyntheet 1:30 en 25 uur met een zuiger
 
Ik durf wel te stellen dat ik daar het "levende" bewijs van ben :)
Gaat in de meeste off road ritten meer dan prima, alleen op de zware natte maisplakken of natte tankbaan beter een droger spoortje of zijkant opzoeken.


zeker in de kruipdoor / sluipdoor kun je menig zware viertakt te slim af zijn en waar
de meeste bij remknippen op een akker al gaan zitten en remmen kun je vaak nog een keer opschakelen :)

euro 98, shell volsyntheet 1:30 en 25 uur met een zuiger

Kijk das goeie info. Nu maar is kijken of t wat wordt met die brommert
 
nog mensen die komend weekend naar venlo gaan ??

Zag dat ze weer wat hebben aangepast. iets duurder 50 euro nu.
Maar zoals ik het lees mag je dan zat/zondag rijden plus zaterdag avond BBQ en liveband :D

[je mag er overnachten..]

lees:

Aanmeldformulier Cross Country weekend 10 en 11 juni 2017.

De rit wordt georganiseerd volgens het Cross Country reglement van MC Venlo – Blerick.

De ontheffing van aansprakelijkheid a.u.b. thuis uitprinten en ondertekenen waarmee de deelnemer verklaart het Cross Country reglement te kennen! Neem de ondertekende ontheffing mee en lever deze in.

Door het versturen van deze aanmelding verklaart ondergetekende dat zijn motorfiets voldoet aan de wettelijke eisen. Crossmotoren niet toegestaan!!

Het Inschrijfgeld bedraagt € 50,– incl. w.a. verzekeringsdekking, BBQ, Live muziek en gratis overnachten op onze parkeerplaats!!

aanmelden kan op:
Inschrijven – Off The Road MC Venlo – Blerick

Raar concept, maak dan ook de mogelijkheid om 1 dag te rijden. En dan niet voor €50
 
ja ik zag het ook later pas..

Vreemd want eerst hanteerde ze NIET deze prijs.
50Euro voor heel het weekend incl. BBQ livebandje en overnachting is niets van te zeggen. Maar hoe de F*ck kunnen/durven ze dan voor de gene die alleen zondag middag willen komen rijden ook 50 euro vragen.... Dat kan je uiteraard toch niet maken. Dat weet iedereen met een beetje gezond verstand wel...


zal ik m dan maar weer maken.....
Ja dit moedigd dan weer lekker aan om illigaal te gaan rijden. Voor 50 euro kun je heel wat keren je enduro motor tank vullen met benzine. Wat ga je dan krijgen dat mensen dit gaan denken en er dan maar buiten het event om er gaan rijden... Want hey dan kost het niets..


Ik heb het hier gisteren samen met frekel over gehad [in dm]
Eigenlijk zou er een soort van comité ofzo moeten zijn. Een groep die hiervoor opkomt,Die zich hard maken voor onze hobby.
Maar ik denk dat niemand dit zou willen doen om privacy redenen. Bang dat als ze je naam/koppie kennen ze je meer in de gaten houden....??? i gues

Ik weet zelf niet waar je dan zou moeten aankloppen. gemeente/provincie of organistie/bond.

Organisatie zul je zelf toch niet veel mee voor elkaar krijgen die zeggen. Dit is onze prijs graag of niet. EN dan ben je al uitgepraat..
 
Terug
Bovenaan Onderaan