Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

Hengelo is idd de mooiste van allen. Mn eigen ook kappot geërgerd aan die qauds, dan maar lomp erlangs soms...
 
Moet zeggen dat dit jaar Ruurlo leuk was en normaliter is Ruinen ook leuk.. En ik vermoed dat Eext awsome is als het eens wat droger is :')
 
Ik heb vroeger een vriendinnetje uit Ruinen gehad. Die was altijd wel leuk te rijden. De OTR daarintegen vond ik niet erg bijzonder.
 
Ruinen:
Lange route, veel afwisseling, bijna geen asfalt, elk weiland secties met alleen maar slingers en bochten, en niet domweg weiland oversteken, bospaden en single tracks die op snelheid genomen kunnen worden zonder.
Ik kan mij geen andere rit bedenken die het gehele pakket zo goed kan combineren dan Ruinen.
Absolute aanrader en altijd nog mijn favoriete hit :)
 
Eens

Ruinen:
Lange route, veel afwisseling, bijna geen asfalt, elk weiland secties met alleen maar slingers en bochten, en niet domweg weiland oversteken, bospaden en single tracks die op snelheid genomen kunnen worden zonder.
Ik kan mij geen andere rit bedenken die het gehele pakket zo goed kan combineren dan Ruinen.
Absolute aanrader en altijd nog mijn favoriete hit :)
 
Ruinen:
Lange route, veel afwisseling, bijna geen asfalt, elk weiland secties met alleen maar slingers en bochten, en niet domweg weiland oversteken, bospaden en single tracks die op snelheid genomen kunnen worden zonder.
Ik kan mij geen andere rit bedenken die het gehele pakket zo goed kan combineren dan Ruinen.
Absolute aanrader en altijd nog mijn favoriete hit :)
Juist dat!!!
 
Mijn daglicentie is geregeld voor staphorst, dus als ik het goed heb is het dat ding uitprinten of digitaal laten zien en melden aan de start voor inschrijfgeld. voor volgend jaar koop ik maar een basis licentie want dat heb je er snel uit zag ik.

Nu denk ik dat ik alles aardig op orde heb. Echter vroeg ik me nog 1 ding af, en dat is wat jullie zoal meenemen. Daarmee doel ik op een evt. Bandenreparatie setje oid.

Mvg Johan
 
Veel mensen hebben helemaal niks mee (of ze verstoppen het erg goed).

Ik heb zelf altijd een reserve koppeling en remhendel mee en een paar steeksleutels en inbus sleutels. Een reserve bougie met sleutel en beetje extra 2takt olie. Een paar dikke/degelijke trekbandjes kunnen ook erg handig zijn.

Als ik echt ver het bos in ga in het buitenland dan ook een bandenplak setje en bandenlichters.

Een vooral, een flinke zak water met drinkslang. Ik krijg altijd koppijn als ik te weinig drink met OTR rijden en het is ook handig om je radiateur bij te vullen mocht deze halverwege gaan lekken en je hebt geen zin om te duwen.
 
Veel mensen hebben helemaal niks mee (of ze verstoppen het erg goed).

Ik heb zelf altijd een reserve koppeling en remhendel mee en een paar steeksleutels en inbus sleutels. Een reserve bougie met sleutel en beetje extra 2takt olie. Een paar dikke/degelijke trekbandjes kunnen ook erg handig zijn.

Als ik echt ver het bos in ga in het buitenland dan ook een bandenplak setje en bandenlichters.

Een vooral, een flinke zak water met drinkslang. Ik krijg altijd koppijn als ik te weinig drink met OTR rijden en het is ook handig om je radiateur bij te vullen mocht deze halverwege gaan lekken en je hebt geen zin om te duwen.


Oké thnx man, zo'n nood banden spuitje is dat niet handig?
 
Bij 9 van de 10 ritten staat er een kerel met een grote kar die onderdelen verkoopt. Die heeft wel het meest voorkomende spul wat kappot gaat (banden, hendels, kettingen etc). Banden legt ie er ook omheen. Voor de rest niet te veel zorgen om maken en gewoon knallen :]
 
Bij 9 van de 10 ritten staat er een kerel met een grote kar die onderdelen verkoopt. Die heeft wel het meest voorkomende spul wat kappot gaat (banden, hendels, kettingen etc). Banden legt ie er ook omheen. Voor de rest niet te veel zorgen om maken en gewoon knallen :]

Top goed om Horen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan